Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége. A 16-22 éves fiatalokból álló csapat célja, hogy a reklámiparban szakítsanak azzal az attitűddel, hogy megpróbálják kitalálni, mi tetszik a Z generációnak. Ha tudni akarják, kérdezzék őket! Aki pedig nem csak követni, de diktálni is akarja az ütemet, az most csatlakozhat hozzájuk!
2016-ban azért született meg a squ.Ad, mert egyértelműen kiderült, hogy a Z-generáció minden nappal fontosabb piacformáló tényezővé válik, és minden olyan cég, amelyik képtelen felvenni az általuk diktált ütemet behozhatatlan hátrányba kerül.
A Z-k jelentőségét az ügyfelek is felismerték, egyelőre azonban csak odáig jutottak el, hogy megpróbálják kitalálni, mi járhat a fejükben. Ez kevés. Részben, mert vagy eltalálják vagy nem, részben pedig azért, mert ami csak majdnem olyan, mint ami felkelti az érdeklődésüket, az nem kelti fel az érdeklődésüket. Arra reagálnak, ami pont olyan.
Pont olyat pedig az tud csinálni, aki elmegy a forráshoz, és direktben tőlük kér insightokat, vagyis az, aki felkeresi a squ.AD-ot, Magyarország legfiatalabb kreatív ügynökségét.
Ha személyesen tőlük szeretné valaki hallani, hogy miért a squ.AD a legideálisabb választás, annak ezt tudják mondani: „A célcsoport részeseként az első és a legpontosabb insightokkal rendelkezünk a legszerteágazóbb kérdésekben, sokszínű hátterünk eredményeként. Legalapvetőbb elképzelésünk a nyugat felé irányulás, illetve az értékek megjelenítése a reklámban. Változott és folyamatosan változik a reklámokról alkotott kép a fiatalokban. Mi nem csak egy legfrissebb változatot ismerünk, hanem szerves részei vagyunk ezeknek a változásoknak, mint véleményformáló egyedekkel teli csapat. Mivel mi nem a reklámszakmába nőttünk bele, hanem a fiatalok körében alakítjuk ezt, kritikus szemmel tudjuk nézni és valós véleménnyel rendelkezünk egy reklám minőségéről a célcsoport elérését tekintve.”
ntson duplán a szerkesztéshez
Ez a generáció még azzal találkozott a munkaerőpiacon, hogy a legjobb pozíciókhoz csak kihalásos alapon lehet hozzájutni, hogy a felettes nem mentor „csak” egy főnök, hogy kolléga nem partner, hanem vetélytárs. Egyúttal ez az a generáció, amelyik azt is mondja, hogy köszöni nem kér többet ebből, ezért a squ.Ad várja minden olyan 16-22 év közötti fiatal jelentkezését, akik számára a cél a kreatívipar, vagy csak kipróbálnák magukat benne, akiknek nem csak véleményük van, de ötletük is, akik nem kérnek a hagyományos diákmunkákból, akik a reklámszakma legjobbjaitól akarnak tanulni, akik tudnak és akarnak csapatban dolgozni, akik szeretnék látni, hogy az ötleteik megvalósulnak.