Az e-kereskedelmi szektorból szerzett új ügyfeleket a Noguchi Porter Novelli, a Mall.hu és a Foxpost is az ügynökséget bízta meg a kommunikációs feladatokkal. A Mall.hu a fogyasztók edukálását is magasabb szintre emelnél az együttműködéssel, míg a Foxpost a középtávon tervezett dinamikus növekedéshez keresett kommunikációs tanácsadót.
A Mall.hu a közép-kelet-európai régió vezető online kiskereskedelmi cégcsoportjának tagja, több mint egy évtizede a magyar piac jelentős szereplője. A vállalat a karácsonyi szezonra és a várható éles piaci versenyre intenzív kommunikációs kampánnyal készül: az ősszel vezette be új marketing- és kommunikációs stratégiáját, illetve a közelmúltban indított ajánlat-fókuszú ismertségnövelő kampányt.
A Mall.hu a netes vásárlás szakértőjeként többek között a fogyasztókat segítő, edukációs tartalmú kommunikációban vár segítséget a Noguchitól, de értékes meglátásokat osztana meg a sajtóval a hazai online vásárlási trendek alakulásáról is.
A magyar logisztikai szakemberek ötletére, hazai kockázati tőkéből épített Foxpost a csomagautomaták vezető üzemeltetője. Az újszerű csomagkézbesítési szolgáltatás lényege, hogy a címzettek házhoz szállítás helyett forgalmas csomópontokban – bevásárlóközpontokban, áruházakban – elhelyezett automatákban vehetik át a rendelt árut, akkor, amikor nekik kényelmes. A csomagautomatába szállítás nem csak a webshopokról való rendelésnél elérhető, de a fogyasztók közti kereskedelemben (C2C), vagyis a Vaterás, Jófogásos stb. vásárlásoknál is népszerű.
A Foxpost Zrt. oroszlánrészt vállalna a karácsonyi ajándékok kézbesítésében, középtávon pedig további dinamikus növekedést tervez, ehhez keresett kommunikációs tanácsadót.