- Hirdetés -

Új vezető az LG-nél

|

- Hirdetés -

Januártól Bumseop Lee személyében új ügyvezető igazgató irányítja az LG Electronics magyarországi leányvállalatát, amely régiós központként további 10 délkelet-európai ország (Szlovénia, Bulgária, Románia, Szerbia, Horvátország, Albánia, Macedónia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró és Koszovó) tevékenységét koordinálja.

 

Bumseop Lee Magyarországra érkezése előtt az LG romániai leányvállalatának vezetője volt, azt megelőzően pedig a kelet-európai, dél-amerikai, közel-keleti és afrikai régióban valamint a Független Államok Közösségében szerzett nemzetközi tapasztalatot az LG-nél.

 

Az új ügyvezető legfontosabb célja, hogy a helyi tudásra és szakértelemre, valamint az LG folyamatos technológiai innovációira alapozva, a csapatmunka ösztönzésével megerősítse a cég vezető pozícióját a régióban.

 

Bumseop Lee szabadidejében rengeteget utazik és szeret sportolni; kedvence a tenisz és a ping-pong, utazásai közben pedig szívesen kirándul a természetben.

 

A menedzser Youngnam Roh-t váltja az ügyvezetői székben, aki a Magyarországon töltött sikeres évek után munkáját az LG indiai leányvállalatánál folytatja, a Háztartási eszközök és klímaberendezések üzletág vezetőjeként.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Győrben terjeszkedett a Raben

Megnyitotta legújabb regionális átrakóközpontját Győrben a Raben Trans European Hungary Kft. A mintegy 3000 négyzetméteres létesítmény jelenleg elsősorban a vállalat gyűjtőszállítmányozási tevékenységét támogatja, emellett hagyományos, illetve egyedi raktárlogisztikai szolgáltatások végzésére is alkalmas.Befejezte legújabb fejlesztési...

Felpörgött az aranytömbök forgalma

Megduplázódott a befektetési célú aranytömbök forgalma az év első felében a BÁV Zálognál. Júniusra az értékesítés meghaladta az egymilliárd forintot. Az aranyékszerek népszerűsége is töretlen: az előző évhez képest kétszer annyi ékszert vásároltak a...

Idén is lesz Urban Ride a Westendben

A kerékpározás és e-roller használat egyre hangsúlyosabb szerepet kap a fenntartható közösségi közlekedésben. Jelentősen csökkenthető az autózás okozta környezeti terhelés, nincs szükség üzemanyagra, nem kell dugóban ülni, és a szabadon használható eszközökkel rugalmasan el...

Idén többet költünk nyári játékokra

A nyári szezonban jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, a legtöbben vízipisztolyt, úszógumit és strandlabdát vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Az átlagos áruházi kosár 7.750 Ft, míg online 11.000...

Mindenki szorong, de nem ugyanúgy: így hat ránk az orosz-ukrán háború

A 2022. február 24-én kitört ukrajnai háború alapjaiban változtatta meg a Kelet-Európában élők életét és biztonságérzetét. A fegyveres konfliktus sokak számára okoz bizonytalanságot, melyet nem csak a háború által közvetlenül sújtott területeken - bár...

Bárki celebbé válhat egy fesztiválon

A befutott véleményvezérek brandépítésre használták leginkább a két év kihagyás után újból megrendezett Balaton Soundot, miközben rengeteg fiatal számára ugródeszkát jelentett az influenszerek világában hazánk legjelentősebb fesztiválja. Zsóri Martin közösségi média szakértő arról beszélt,...

Megegyezett a DIGI és az RTL

Megállapodást kötött az RTL Magyarország és disztribúciós partnere, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. A szerződés értelmében a DIGI-előfizetők számára, azaz közel 1 millió háztartásban változatlanul elérhetőek maradnak az RTL Magyarország televíziós csatornái. A DIGI...

Jön az új szabályozás, így tennék biztonságosabbá az internetet

Az Európai Parlament elfogadta a digitális szolgáltatásokról és digitális piacokról szóló jogszabályokat, amelyek új korszakot hoznak majd az online tér szabályozásában. A két új rendelet határozottabban szabályozza a nagy digitális platformokat, nagyobb szabadságot ad...

Új marketingvezetővel erősít az Intersnack Magyarország

Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és Pom Bär termékek gyártójánál a második negyedévtől. Az eddigi marketingvezető, Korda Petra a vállalatcsoport regionális csapatában dolgozik tovább. Sófalvi Adrien 13 évvel ezelőtt már...

Kommunikációs ügynökséget választott a Pólus Center

Februárban a Pólus Társasház Üzemeltető Kft. meghívásos tendert írt ki a Pólus Center Bevásárlóközpont marketing és kommunikációs feladatainak ellátására, a felhívást pedig a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyerte meg.A tender egyik fő feladata a Pólus...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokba kerülhet a vállalatoknak, ha nem figyelnek a fenntarthatóságra

A szervezet jó hírnevébe kerülhet, ha egy vállalat nem kezeli megfelelően az egyre szigorúbb környezetvédelmi és társadalmi elvárásokat, a cégvezetők többsége mégsem egyeztet ezekről a területekről a jogi igazgatóval – állapítja meg az EY...

Győrben terjeszkedett a Raben

Megnyitotta legújabb regionális átrakóközpontját Győrben a Raben Trans European Hungary Kft. A mintegy 3000 négyzetméteres létesítmény jelenleg elsősorban a vállalat gyűjtőszállítmányozási tevékenységét támogatja, emellett hagyományos, illetve egyedi raktárlogisztikai szolgáltatások végzésére is alkalmas.Befejezte legújabb fejlesztési...

Felpörgött az aranytömbök forgalma

Megduplázódott a befektetési célú aranytömbök forgalma az év első felében a BÁV Zálognál. Júniusra az értékesítés meghaladta az egymilliárd forintot. Az aranyékszerek népszerűsége is töretlen: az előző évhez képest kétszer annyi ékszert vásároltak a...

Idén is lesz Urban Ride a Westendben

A kerékpározás és e-roller használat egyre hangsúlyosabb szerepet kap a fenntartható közösségi közlekedésben. Jelentősen csökkenthető az autózás okozta környezeti terhelés, nincs szükség üzemanyagra, nem kell dugóban ülni, és a szabadon használható eszközökkel rugalmasan el...

Idén többet költünk nyári játékokra

A nyári szezonban jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, a legtöbben vízipisztolyt, úszógumit és strandlabdát vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Az átlagos áruházi kosár 7.750 Ft, míg online 11.000...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....