- Hirdetés -

Újabb csatornákkal bővült az Atmedia portfóliója

|

2019 szeptember elsejétől újabb két egyedi tematikájú tévécsatorna reklámértékesítését kezdi meg az Atmedia. A dokumentumfilm specialista Viasat History, valamint egy kulturális közösségi csatorna, a d1 tv értékesítése is elindul a legnagyobb tévés portfóliót képviselő kereskedőháznál.

A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek – Sony Pictures Television, Discovery Communications, The Walt Disney Company, FOX Networks Group, Turner Broadcasting – is megtalálhatók.

Borsány-Gyenes András, a DMC vezérigazgatója elmondta, hogy: ”Portfóliónk csatornáinak hirdetésértékesítője már évek óta az Atmedia, hatékony kereskedelmi megoldásaikat bátran ajánljuk újabb, egyedi tematikájú csatornák képviselőinek is. Várakozásunk szerint a hirdetői piac egy professzionális modellen keresztül gyorsabban befogadja az új felületeket, mint az önálló értékesítésnél.”

A hazai piacon aligha kell bemutatni a Viasat World tulajdonában lévő nemzetközi dokumentumfilmes csatornát, a Viasat History-t, amely azzal vált közkedveltté a magyar nézők között is, hogy a történelmi eseményeket hitelesen, ugyanakkor érdekes és mindenki által befogadható tartalommal tálalja a nézőknek. A világ miden tájékáról, de kiemelten az európai történelemből merít, és a tényeket különböző nézőpontokból is megvilágítja, alternatívákat kínálva ezzel.

Viasat History logo

A d1 tv pedig azon nézők figyelmére számít, akik a kulturális, ismeretterjesztő műsorok iránt érdeklődnek. A d1 tv szórakoztató műsorai változatos műfajúak: filmek, magazinok és szórakoztató műsorok mellett természetesen speciális nyelvleckeadások is megtalálhatók.

Guttengéber Csaba az Atmedia ügyvezetője elmondta, hogy: „Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar piacon működő tartalomszolgáltató médiavállalatok többsége a mi kereskedelmi rendszerünket választja. A DMC közreműködésével most újabb két speciális csatornával bővült az amúgy is szerteágazó tematikus kínálatunk, amely segít bennünket abban, hogy a legegyedibb hirdetői igénynek is megfelelhessünk.”

Közel tíz évvel ezelőtt az Atmedia indulásával új korszak kezdődött a tévés reklámértékesítésben, az eltelt idő alatt a vállalat professzionális, aggregáló modellje bevált, és időközben a hazai és nemzetközi tartalomszolgáltató médiavállalatok döntő többsége feladta önálló reklámértékesítést, és helyette hatékonyabb sales-house modellre váltott.

Az Atmedia partneri köre a magyar piacra belépő multinacionális, valamint a hazai médiavállalatok tagjaival folyamatosan növekszik. 2010-ben az Atmedia induló üzleti évében az AMC, az NBC és a The Walt Disney Company voltak az első nemzetközi partnerek, akik a sales-house értékesítést választották csatornáik számára.

A vállalat az első év végére összesen 13 csatorna kereskedelmi képviseletére szerződött. A portfólió azonban folyamatosan bővült, 2013-ban már 24 csatorna hirdetésének kizárólagos értékesítője volt a vállalat, akkor érkezett többek között a National Geographic és a Viasat3 és Viasat6 adók.

2016-ra az Atmedia csatornaszáma megtriplázódott, ma pedig már 12 nemzetközi és hazai médiavállalat 44 csatornájának reklámértékesítését végzi, mely portfólió szeptember 1-től 46 csatornára bővül.

A globális médiavállalati partneri kör magában foglalja többek között a következő szereplőket: Sony Pictures Televison, FOX Networks Group, Discovery Communications, Turner Broadcasting, Music Channel, valamint a Tematic Media Group vállalatokat.

 

Az Atmedia által képviselt nemzetközi csatornák saját gyártású műsorai a világ több mint 350 országában, körülbelül 50 nyelven hárommilliárd háztartásban érhetők el. A magyar tévénézők és hirdetők az Atmedia portfóliójában megtalálják a globális és a hazai csatornák legszélesebb tematikus kínálatát a szórakoztató műsoroktól, a gasztronómiai, dokumentum, zenei, gyermek, sport, idegen nyelvű és hírcsatornákig.

Az Atmedia tévéportfóliójának nézői részesedése a 18-59-es korcsoportban 2019. január-május időszakban 47,5 százalékos volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...