Az Atmediához kerül a Viasat Explore csatorna reklámértékesítése is, miután a Viasat World nemzetközi médiavállalat magyarországi stratégiai partnere, a Network4 megállapodott a multimédiás kereskedőházzal. A csatorna 2004-ben vált elérhetővé a magyar kábeltévés kínálatban, az Atmedia október elsejétől végzi a Viasat Explore reklámértékesítését.
A Viasat World és az Atmedia együttműködése 2019 októberében kezdődött a Viasat History reklámértékesítésével. A Viasat Explore csatorna andrenalindús és igazi kalandokat bemutató műsorokat kínál elsősorban férfi nézőknek, mint például a Hatalmas mérnöki hibák, a Teherautó-mentők vagy az Ausztrál aranyásók. A csatorna elérhető az összes nagy kábeltelevízió szolgáltatásában, a legtöbb esetben prémium minőségű HD-ben is.
A Viasat Explore műsorai között megtalálhatóak többek között autós, horgász, építkezőknek szóló adások, bemutatnak többtucatnyi különleges szakmát (jéghalászoktól az aranyásókon át a bikafogókig), a világ legelismertebb szakértőinek segítségével mérnöki és egyéb tudományos érdekességekkel ismertik meg a nézőket.
„Örülünk, hogy sikerült kibővítenünk a megállapodásunkat az Atmediával, és így az együttműködésünk eredményeként az öt saját tulajdonú (TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4, ARENA4), valamint a két Viasat World-csatornával együtt már egy hét tagú portfóliót tudunk közösen kínálni a hirdetői piac számára” – nyilatkozta a megállapodás kapcsán Borsány-Gyenes András, a Network4 Media Group elnöke.
„A nemzetközi tévés piacokhoz képest itthon magas az elérhető csatornák száma. Ugyanakkor az elmúlt időszakban azt láttuk, hogy újra nő a hirdetési kedv, így van létjogosultsága új csatornának a kereskedelmi piacon. Ezért is törekszünk a televíziós portfóliónk bővítésére. Örömmel üdvözöljük a Viasat World csoport újabb tagját a partnereink között, és bízunk a közös sikerünkben” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.