- Hirdetés -

Újabb csúcskategóriás okostévék érkeznek a hazai boltokba

|

- Hirdetés -

A Samsung bejelentette népszerű Neo QLED 8K és 4K televízióinak hazai megjelenését. A készülékek március 14-től előrendelhetők és április 11-én válnak elérhetővé. Az új széria a tavalyi, díjnyertes modellekre épülő jelentős fejlesztésekkel és különleges funkciókkal emeli új szintre az otthoni szórakozást.

Az új, csúcstechnológiás készülékekből álló kínálatban megtalálható a kiemelkedő teljesítményű QN900B 8K tévé, valamint 43- és 85 colos közötti méretekben 11 különböző sorozat modelljei.

A Samsung idei Neo QLED kínálatában számos különleges újítás és egyedi funkció is elérhetővé válik. A Quantum Mini LED fényforrás a továbbfejlesztett kontraszt leképezéssel bővült, amellyel a fényerő 14 bites mélységgel vezérelhető, így a sötét és a világos jelenetek is még részletesebbek lehetnek. A vállalat saját fejlesztésű Mini LED-jeit rendkívüli precizitással irányító Quantum Matrix technológia pedig minden eddiginél pontosabbá válik az Adaptív fény technológiának köszönhetően, így a felhasználók lenyűgöző részletességgel élvezhetik a kedvenc műsoraikat.

A Samsung Neo QLED TV készülékei a többirányú hangszóróknak és az idén először elérhető Dolby Atmos támogatásnak köszönhetően kiemelkedő térhangzással érkeznek. A magával ragadó, moziszintű élményhez az olyan egyedülálló funkciók is hozzájárulnak, mint például az Object Tracking Sound (Többirányú hangzás minden jelenetben), amelynek köszönhetően a hang követi az objektumok mozgását a képernyőn.

A 2022-es Samsung készülékekkel a felhasználók számos egyedülálló tartalomhoz férhetnek hozzá. Az új Neo QLED modellekben külön felületen kezelhetők az NFT-k, így a digitális alkotások kiváló minőségben tekinthetők meg, illetve minden hozzájuk kapcsolódó adat is könnyedén elérhető. Emellett a filmrajongók számos streaming szolgáltató kínálatából választhatnak, a 2022-es televíziókon már a megjelenéskor letölthető lesz az ikonikus filmeket és közönségkedvenc sorozatokat felvonultató HBO Max alkalmazás is, amely március 8-án érkezik Magyarországra. Ha pedig többen osztoznának a képernyőn, az Osztott képernyőfunkció segítségével egyszerre több tartalom is megjeleníthető, így senki sem marad le az élő közvetítésekről.

A továbbfejlesztett audiovizuális megoldások mellett a Samsung tévék okosfunkciói is új szintre léptek, így még inkább kényelmes és testreszabható lehet a felhasználói élmény. A legújabb fejlesztések közé tartozik a továbbfejlesztett kezelőfelület, amellyel még könnyebben böngészhetők a különféle tartalmak. A SmartThings Hub integrációja lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a különféle okosotthon kommunikációs protokollokkal a legtöbbet hozzák ki a Samsung készülékeikből, a zökkenőmentes csatlakozásnak köszönhetően pedig a Samsung készülékek a modern otthonok irányítóközpontjává válhatnak. A gamerek könnyebben hozzáférhetnek a játékokhoz és a felhőalapú játékok integrációjához a Samsung Játékközpont felületén. A 4K@144Hz-es, alacsony bemeneti késleltetésű, szupergyors válaszidőnek és a minden porton elérhető HDMI 2.1 technológiának köszönhetően a játékosok a következő generációs játékkonzolokból is a legtöbbet hozhatják ki. A legújabb játékok elindítása után a TV részletesen beállítható a Játék sávon keresztül, és több gaming funkció is elérhető, a játékosok például kinagyíthatják a képernyő egyes részeit, így jobban láthatják a játékbéli térképeket, az élő chatet vagy éppen egy fejtörő részleteit.

A Samsung legújabb Neo QLED televíziói Magyarországon április 11-től érhetők el. A készülékekre a felhasználók előre regisztrálhatnak a https://www.samsung.com/hu/tvs/neo-qled-pre-registration/ oldalon március 1. és március 13. között és 10 százalékos kedvezményre jogosító kupont kaphatnak a Samsung Webáruházban. Az előrendelés március 14-től április 10-ig tart, az előrendelők a Samsung új hangprojektorai közül választhatnak ráadásként. Az új Crystal UHD és Lifestyle TV modellek várhatóan április közepétől érkeznek Magyarországra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Megéreztük az inflációt: ezen spórolnak a magyarok

Magyarországot is magába foglaló régiós felmérés készült a Publicis Groupe megbízásából arról, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai az erősödő inflációs környezet hatására az egyik leggyakrabban vásárolt kategóriában, a fogyasztói csomagolt áruk (CPG) kategóriájában....

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az informatikusok bére

Továbbra is tarolnak a fizetések az informatikai szektorban hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A COVID-19 hatása az IT munkaerőpiacot is elérte, munkaerőhiány és bérnövekedések figyelhetők meg világszerte. A Bluebird piaci körképe.Az elmúlt két év...

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....