- Hirdetés -

Újabb Digitális Tantermet adott át a Vodafone

|

- Hirdetés -

A IX. kerületben adta át legújabb Digitális Tantermét a Vodafone Magyarország, amely 600 diák digitális képzéséhez fog hozzájárulni. Ezzel a IX. kerületben összesen öt, országosan pedig huszonnyolc, az online és offline oktatást egyaránt lehetővé tevő Digitális Tanterem segíti mintegy 31 ezer diák és pedagógus digitális oktatásban való részvételét. A napokban átadott, legújabb tanterem a IX. kerületi önkormányzat támogatásával és beruházásával készült el, mintegy 7 millió forint értékben.

Újabb IX. kerületi tanteremben nyílik lehetőség a digitális oktatás zökkenőmentes és teljes spektrumú megvalósítására. A fővárosi kerületek, Monor, Miskolc és Jászladány Digitális tantermei után, a most átadott tanteremmel országosan összesen huszonnyolc Digitális Tanterem segíti a diákokat és a pedagógusokat, hogy mind technikai eszközök, mind tudás tekintetében alkalmassá váljanak a digitális oktatásra és a digitális kompetenciafejlesztésre. A most átadott Digitális Tanterem Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros önkormányzatának támogatásával készült el. A beruházás értéke 7 millió forint.

A Digitális Tanterem eszközök tekintetében egy interaktív táblából, a tanórán résztvevő diákok által használt eszközökből (jellemzően tabletek) és egy tanári laptopból áll, ezek mindegyike saját alkalmazásfelülettel rendelkezik. A tanóra során az eszközök összekapcsolódnak és kommunikálnak egymással. A Digitális Tanterem virtuális alapját a SEOS (Smart Education Operating System) oktatási keretszoftver adja, amely a tananyag létrehozására és a tanulói eredmények kiértékelésére alkalmas rendszer. Az egyedülálló megoldás fejlesztése alkalmazott pedagógiai módszertani megfontolások alapján történik, valamint folyamatosan követi az aktuális digitális pedagógiai igényeket. A Digitális Tanterem lehetővé teszi a pedagógusok számára, hogy az online térben készítsék elő a tananyagokat, az óravázlatokat, továbbá, hogy akár differenciált feladatokat küldhessenek ki tanulók számára. Az elvégzett feladatokat visszaküldés után a rendszer automatikusan, azonnal értékeli, így gyorsítja az ellenőrzés és a visszajelzés folyamatát, ezáltal jelentősen csökkentve az adminisztrációra és dolgozatjavításra fordított időt. Az eredményeket a rendszer egy értékelő adatbázisban tárolja, amelyek akár évekre visszamenőleg elérhetőek, így kitűnően nyomon követhető a tanulók fejlődése.

A rendszer nagy előnye a virtuális tanterem funkció, mellyel a tanterem elérhető eszköztől, helyszíntől és platformtól függetlenül mind a diákok, mind a pedagógusok számára, így támogatva a digitális, valamint a hibrid oktatást. A Digitális Tanterem megoldást kínált többek között a koronavírus idején felmerülő új kihívásokra, amikor az iskolák bezárása gyors megoldást követelt a digitális oktatásra való átállásra. A Vodafone Digitális Tanterem megoldását bemutató kisfilm itt érhető el.

A Vodafone Magyarország segítséget kínál továbbá az intézmények számára a pedagógusok digitális képzésében. A szolgáltató képzési programja által a pedagógusok szakképzett oktatók segítségével ismerhetik meg a Digitális Tanterem eszközeit, elsajátíthatják azok használatát, valamint megismerhetik a SEOS rendszerét és az oktatás digitalizációja által kínált lehetőségeket a meglévő pedagógiai tudásukra és módszerekre építve.

A SEOS rendszer tantárgyaktól és intézményektől függetlenül képes előnyöket nyújtani a felhasználói számára – így a közoktatási intézményeken, iskolákon, óvodákon túl akár a magániskolák, nyelviskolák vagy felnőttképzéssel foglalkozó intézmények, illetve oktatással foglalkozó cégek számára is kiváló megoldás lehet a Digitális Tanterem.

„A Vodafone Magyarország nem csak a digitális oktatáshoz szükséges technológiai feltételeket biztosítja, de partnerként is jelen vagyunk, tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel segítjük a programban részt vevő intézményeket, hogy a digitális átállás zökkenőmentes legyen. A pedagógusok így az okoseszközökben rejlő összes lehetőséget valóban ki tudják használni. Nagy öröm látni, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a megoldás iránt, amit mi sem bizonyít jobban, hogy a most átadott tanterem országosan már a huszonnyolcadik – ami egyúttal azt is jelenti, hogy 31 ezer diák és pedagógus élvezheti a Digitális Tanterem kínálta előnyöket” – mondta Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettese.

„A magyar oktatásügynek igazán van hova fejlődnie, amiben fontos szerepe van a XXI. századi technika használatának is. Örömmel tölt el, hogy kerületünkben az elmúlt időszakban több fontos lépés is történt ebbe az irányba.” – mondta Baranyi Krisztina, a IX. kerület polgármestere.

Mindenkinek elviszik a digitális világ kínálta lehetőségeket

A Vodafone Magyarország elkötelezett a digitális oktatás fejlesztése mellett, így a szolgáltató célja a lehető legtöbb szakmai támogatást nyújtani az iskolák és pedagógusok számára különböző módszerekkel. Ezt a cél szolgálja a Vodafone Alapítvány e-learning rendszere, amin keresztül a pedagógusok elvégezhetik az E-skola, 30 órás akkreditált tanár-továbbképzési programot, valamint a NetGuru, internetbiztonsági képzést is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....