- Hirdetés -

Újabb díjat nyert a Provident

|

- Hirdetés -

A korábbi győzelmek után 2021-ben ismét TOP Employer (Kiváló Munkaadó) díjjal ismerték el a Provident Pénzügyi Zrt.-t. A TOP Employers Institute január 28-án az online eseményen olyan vállalatokat díjazott, amelyek kiváló munkahelyi környezetet biztosítanak és az embereket előtérbe helyező humánerőforrás-tevékenységet alkalmaznak.

A Provident Pénzügyi Zrt. 20 éves fennállása óta kiemelten kezeli a munkavállalók jóllétét biztosító kezdeményezéseket, az igények feltérképezésével magas szintű munkakörülményeket biztosít a dolgozóknak. A vállalat gyakorlatban is megvalósuló munkavállalókat támogató stratégiájának elismeréseként adta át a TOP Employers Institute a díjat a Provident számára, 2019-et és 2020-at követően harmadszor. Az Intézet globálisan vizsgálja a legjobb HR gyakorlatokat, és a magas elvárásoknak megfelelő vállalatokat egymáshoz mérve ítéli oda az elismerést.

A 2001-ben alapított pénzügyi vállalat az elért sikerek jelentős részét elkötelezett és motivált dolgozóinak köszönheti. A rendszeres online tréningek, a beilleszkedési programok, illetve a mentális egészséget támogató kezdeményezések mind a munkavállalók ideális munkahelyi körülményeit, jó teljesítményüket alapozzák meg. A dolgozói visszajelzések alátámasztják a programok sikerességét, az elmúlt években több, a HR tevékenységét elismerő díjat is szerzett a Provident.

A tavalyi évben a koronavírus-járvány következtében még nagyobb figyelmet fordított a vállalat arra, hogy dolgozóik biztonságos munkavégzési feltételeit előteremtsék. A brit anyavállalat, az International Personal Finance „Odafigyelünk rád!” elnevezésű programjának keretében a magyar munkavállalók nemcsak védőfelszerelést kaptak, de informatikai fejlesztésekkel és munkafolyamataik újragondolásával az otthoni munkavégzés is széles körben elérhetővé vált a kollégák számára. A program keretében továbbá szakértőhöz fordulhattak azok, akik valamilyen nehézséggel küzdöttek a munka vagy a magánélet területén.

„Hatalmas elismerés, hogy a TOP Employers Institute már harmadszorra ismerte el a munkavállalóinkért tett erőfeszítéseinket. A díj megerősít minket abban, hogy kezdeményezéseink hasznosak, előremutatóak és hogy jó kapcsolatot ápolunk nemcsak ügyfeleinkkel, de kollégáinkkal is. A jövőben természetesen tovább folytatjuk azokat a programjainkat, amelynek köszönhetően munkavállalóinkkal éreztethetjük, hogy mind megbecsült tagjai a munkahelyi közösségnek” – mondta Kamarás Zsuzsanna, a Provident Pénzügyi Zrt. regionális HR igazgatója

„A harmadszorra elnyert Kiváló Munkaadó, vagyis TOP Employer elismerés nemcsak hazai, Európai siker is számunkra: a díjat Magyarországon, Romániában, Csehországban és Lengyelországban is sikerült megszereznünk. Ez egy remek visszajelzés arról, hogy valóban elkötelezettek vagyunk munkavállalóink iránt. Felismerjük az aktuális igényeiket, a kezdeményezéseinkkel ezekre reagálva tudjuk őket támogatni a felmerülő nehézségekben. Ezt a gyakorlatot fenntartjuk a jövőben is, hiszen így egy harmonikus, összetartó és sikeres közösséget építhetünk” – tette hozzá Szirmák Botond, a Provident vezérigazgatója.

A független HR tanúsító cég, a TOP Employers Institute világszinten kutatja fel és hasonlítja össze a humánerőforrás területen alkalmazott legjobb gyakorlatokat, és egymáshoz méri a programban részt vevő nagyvállalatokat. Az Intézet követelményrendszerében a pályázók teljesítményét olyan területeken vizsgálja, mint a tehetséggondozás, a munkaerő-tervezés, a tanulás és fejlesztés, a teljesítménymenedzsment és a vállalati kultúra.

„A humánerőforrás menedzsment eredményei előtt tisztelegve azokat a vállalatokat ismerjük el az évente megrendezett üzleti eseményünkön, amelyek kiváló munkahelyi körülményeket biztosítanak dolgozóik számára. Az eseményen együtt ünnepeltük Európa és a Közel-Kelet összes vezető munkáltatóját és bemutattuk a Világ Legjobb Munkaadója 2020 díj győztesét is” – mondta David Plink, a TOP Employers Institute vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA