- Hirdetés -

Újabb eszközökkel segíti a tanulást a Google

|

- Hirdetés -

A Google szolgáltatásait naponta több mint egymilliárd ember keresi fel annak érdekében, hogy válaszokat találjon kérdéseire vagy új dolgot fedezzen fel. A járvány időszakában minden eddiginél többen fordultak a technológiához, hogy segítséget kapjanak a tanuláshoz és az oktatáshoz. A Google elkötelezett abban, hogy fejlesztéseivel hozzájáruljon a minél hatékonyabb információszerzéshez, a tanulás támogatása a cég tevékenységének középpontjában áll – legyen szó akár a keresőszolgáltatásról, a YouTube-ról, vagy a Google Tanteremről. Ennek jegyében a vállalat több mint 50 újabb, az online oktatás hatékonyságát növelő fejlesztést vezet be népszerű alkalmazásaiban.

A Google for Education célja, hogy a Google szolgáltatásainak legjavát tegye elérhetővé a kifejezetten az oktatást segítő alkalmazásokban. A pandémia alatt megnövekedett igény felgyorsította azt a törekvést, hogy a vállalat még több segítséget adjon a rendelkezésére álló technológia révén. A cég tanulási és oktatási csapata azon dolgozik, hogy a kíváncsiságot ösztönözve, a Google termékeivel segítse az embereket a tudás megszerzésében.

A múlt évben az oktatói közösség kreativitása és rugalmassága inspirálta a Google-t, ahogyan kitartóan, mindvégig diákjaikra összpontosítottak. Ma a Google szeretné megosztani a közösség iránti elköteleződésének kifejezéseként oktatási termékeinek 50+ új funkcióját, amely még hatékonyabban támogathatja a tanulást.

Hatékonyabb koordináció a vezetőknek

A Google szeretné megteremteni a lehetőséget minden oktatási vezető számára, hogy innovatívabbá tehesse iskoláját, egyetemét, és biztosítani akarja őket arról, hogy biztonságos és igényeikhez igazodó termékeket alkalmaznak.

A G Suite for Education következő verziója, a Google Workspace for Education a korábbinál több választási és ellenőrzési lehetőséget kínál.

Új eszközök érkeznek a Google Tanterembe, beleértve a fejlett elemzéseket, amelyek segítenek az adminisztrátoroknak jobban megérteni a felhasználási szokásokat, valamint támogatják az órarend szinkronizálását, hogy ezzel is időt takarítsanak meg számukra.

A Google Meet új funkciói nagyobb láthatóságot és ellenőrzési lehetőséget biztosítanak az oktatók számára, többek között arra vonatkozóan, hogy szabályozhassák, kik csatlakozhatnak iskolájuk videohívásaihoz.

Azoknak az iskoláknak, amelyek meg akarják érteni a tanulói igényeket és támogatják a digitális és a személyes tanulást is, a Google Cloud Student Success Services számos lehetőséget kínál.

Oktatók támogatása

A Google elkötelezett olyan technológia kiépítése mellett, amely minden oktató munkáját segíti. Egyszerű és támogató eszközök révén a tanárok arra összpontosíthatnak, amiben a legjobbak, segíthetnek a diákoknak képességeik kiteljesítésében.

A Google Tanterem ebben az évben érkező kiegészítői lehetővé teszik a tanároknak, hogy kedvenc külső eszközeiket közvetlenül integrálják a Google Tanterembe. Emellett egyszerűbben követhetik majd tanulóik munkáját, hogy jobban megértsék, a hallgatók hogyan kapcsolódnak be az órákba, és láthassák, hogy ki marad le.

A tanárok a Google Meet új funkciójával jobban tudják ellenőrizni virtuális tantermeiket, lehetőséget kapnak többek között az online órák minden résztvevő számára történő egyidejű befejezésére, illetve a résztvevők gyors, egyidejű elnémítására.

Képernyőrögzítő eszköz kerül közvetlenül a Chrome OS-be, így a tanárok és a diákok valós időben rögzíthetik az oktatást az osztályteremben és otthon.

Eszköz minden tanulónak

Az integráció és az akadálymentesség középpontba kerül, mert a Google arra törekszik, hogy minden tanuló számára biztosítsa a sikerhez szükséges eszközöket, elérjék azokat, bárhol is vannak.

Az év folyamán új funkciók bevezetése teszi lehetővé majd a papíron készített feladatok képeinek feltöltését, ahogy a Classroom Android alkalmazás offline módban történő használatát is, hogy a diákok le tudják tölteni feladataikat és megoldani őket, anélkül, hogy egy állandó online kapcsolatra volna szükségük.

A Google Meet hangulatjel-reakció funkcióval bővül idén, könnyű és nem zavaró módokat kínálva a hallgatók bevonására. A Google Meet emellett alacsony sávszélességgel is jobban fog működni, így a gyengébb interneteléréssel rendelkező diákok is tudják azt használni.

A bejelentett fejlesztések mellett a Google elkötelezi magát szakértők és felhasználók bevonása és visszajelzései alapján, a folyamatos fejlődés mellett. A tegnap technológiai vívmánya, mára elvárássá válik. A technológia fejlődésével lépést tartva a cég arra törekszik, hogy biztosítsa, az oktatási eszközökben ezek a vívmányok megjelenjenek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA