- Hirdetés -

Újabb héten nyert az X-Faktor

|

- Hirdetés -

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása.

Az elmúlt héten közel két százalékpontot erősödött az RTL Klub (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben), ezzel 19,3 százalékos közönségarányt hoztak össze. Régen jártak már ezen a 20 százalékhoz közeli szinten. Ezzel párhuzamosan a TV2 heti share-je egy kicsit csökkent és 14,2 százalékkal zárták a hetet. Ez azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség egész nagyra, 5,1 százalékpontra nőtt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban kicsit még ennél is nagyobb volt a differencia. Az RTL Klub majdnem pontosan azt szállította, mint a teljes héten, 19,4 százalékot, a TV2 pedig 12,7 százalékot ért el.

A várakozásoknak megfelelően a hétvége ismét jelentős különbségeket hozott. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 27,3 százalékkal. A TV2 aznap este 12,1 százalékos közönségarányt produkált. A vasárnap estét a TV2 nyerte 22,8 százalékkal, miközben az RTL Klub 11,3 százalékot ért el.

A teljes csatornapereputtyok tekintetében az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,6 százalékkal. A TV2 Csoporthoz tartozó televíziók 25,3 százaléknyi közönségarányt gyűjtögettek össze.

A nemzetköz portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 5,8 százalékos share-rel, majd a ViacomCBS következett 4,3 százalékos, az exSony 3,3 százalékos közönségaránnyal.

42. hét / 41. hét / 40. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 19,3% / 17,4% / 16,4%
TV2 – 14,2% / 15% / 14%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,1% (4,4%)
Híradó – 14,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,6% (15,3%)
Keresztanyu – 16,8% (15,5%)
Nyerő páros – 23% (korábbi héten a Survivor: 16,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,6% (15,1%)
Tények – 15,5% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,2% (15,1%)
Mintaapák – 5,5% (8%)

Ami az elmúlt egy hétben a főműsoridős nézettségi erőviszonyokat komolyabban megmozgatta az a Nyerő páros volt. Az RTL Klub képernyőjére visszatérő műsor mindegyik nap 20 százalék feletti share-t hozott, az átlaga pedig 23 százalékot tett ki. Pedig a TV2-n a Séfek séfe sem produkált rossz eredményt, a Keresztanyuval még egész jól tartották a lépést, a Nyerő páros kezdése után viszont mindegyik nap megugrott a két csatorna közötti különbség.

Ami a többi műsort illeti, az RTL Klubon a Szerelem van a levegőben című török sorozat továbbra is nagyon kikapott a TV2-s A bosszú csapdájában című szériától. Heti átlagban a Tények is jobb eredményt produkált, mint az RTL Híradó. Viszont a TV2-n tovább csökkent a Mintaapák közönségaránya.

Szombaton az X-Faktor 31,8 százalékos, a Dancing with the Stars 13,3 százalékos share-t ért el. Vasárnap este is papírforma eredményt láthattunk: 24,3 százalékkal nyert a Sztárban sztár leszek, vele párhuzamosan az Álarcos énekes pedig 13,7 százalékkal futott.

A heti műsoros toplista élén ismét az X-Faktor áll. A 18-49 éveseknél 518 ezres, a teljes lakosságnál 1,06 milliós nézettséget tudott felmutatni az RTL-es tehetségkutató. A második helyen a TV2-féle Sztárban sztár leszek végzett, a kereskedelmi célcsoportnál 379 ezer, a teljes lakosságnál kerek egymillió nézővel. A 18-49-es toplistán a harmadik helyre a Nyerő páros csütörtöki adása kapaszkodott fel, amire 324 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények végzett a harmadik helyen, 765 ezres nézettséggel.

A vasárnap esti Forma-1 futam sem volt messze a top 10-től. A 18-49 éveseknél 157 ezres, a teljes lakosságnál 364 ezres nézőszámot produkált a verseny.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA