- Hirdetés -

Újabb héten nyert az X-Faktor

|

- Hirdetés -

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása.

Az elmúlt héten közel két százalékpontot erősödött az RTL Klub (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben), ezzel 19,3 százalékos közönségarányt hoztak össze. Régen jártak már ezen a 20 százalékhoz közeli szinten. Ezzel párhuzamosan a TV2 heti share-je egy kicsit csökkent és 14,2 százalékkal zárták a hetet. Ez azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség egész nagyra, 5,1 százalékpontra nőtt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban kicsit még ennél is nagyobb volt a differencia. Az RTL Klub majdnem pontosan azt szállította, mint a teljes héten, 19,4 százalékot, a TV2 pedig 12,7 százalékot ért el.

A várakozásoknak megfelelően a hétvége ismét jelentős különbségeket hozott. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 27,3 százalékkal. A TV2 aznap este 12,1 százalékos közönségarányt produkált. A vasárnap estét a TV2 nyerte 22,8 százalékkal, miközben az RTL Klub 11,3 százalékot ért el.

A teljes csatornapereputtyok tekintetében az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,6 százalékkal. A TV2 Csoporthoz tartozó televíziók 25,3 százaléknyi közönségarányt gyűjtögettek össze.

A nemzetköz portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 5,8 százalékos share-rel, majd a ViacomCBS következett 4,3 százalékos, az exSony 3,3 százalékos közönségaránnyal.

42. hét / 41. hét / 40. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 19,3% / 17,4% / 16,4%
TV2 – 14,2% / 15% / 14%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,1% (4,4%)
Híradó – 14,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,6% (15,3%)
Keresztanyu – 16,8% (15,5%)
Nyerő páros – 23% (korábbi héten a Survivor: 16,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,6% (15,1%)
Tények – 15,5% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,2% (15,1%)
Mintaapák – 5,5% (8%)

Ami az elmúlt egy hétben a főműsoridős nézettségi erőviszonyokat komolyabban megmozgatta az a Nyerő páros volt. Az RTL Klub képernyőjére visszatérő műsor mindegyik nap 20 százalék feletti share-t hozott, az átlaga pedig 23 százalékot tett ki. Pedig a TV2-n a Séfek séfe sem produkált rossz eredményt, a Keresztanyuval még egész jól tartották a lépést, a Nyerő páros kezdése után viszont mindegyik nap megugrott a két csatorna közötti különbség.

Ami a többi műsort illeti, az RTL Klubon a Szerelem van a levegőben című török sorozat továbbra is nagyon kikapott a TV2-s A bosszú csapdájában című szériától. Heti átlagban a Tények is jobb eredményt produkált, mint az RTL Híradó. Viszont a TV2-n tovább csökkent a Mintaapák közönségaránya.

Szombaton az X-Faktor 31,8 százalékos, a Dancing with the Stars 13,3 százalékos share-t ért el. Vasárnap este is papírforma eredményt láthattunk: 24,3 százalékkal nyert a Sztárban sztár leszek, vele párhuzamosan az Álarcos énekes pedig 13,7 százalékkal futott.

A heti műsoros toplista élén ismét az X-Faktor áll. A 18-49 éveseknél 518 ezres, a teljes lakosságnál 1,06 milliós nézettséget tudott felmutatni az RTL-es tehetségkutató. A második helyen a TV2-féle Sztárban sztár leszek végzett, a kereskedelmi célcsoportnál 379 ezer, a teljes lakosságnál kerek egymillió nézővel. A 18-49-es toplistán a harmadik helyre a Nyerő páros csütörtöki adása kapaszkodott fel, amire 324 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények végzett a harmadik helyen, 765 ezres nézettséggel.

A vasárnap esti Forma-1 futam sem volt messze a top 10-től. A 18-49 éveseknél 157 ezres, a teljes lakosságnál 364 ezres nézőszámot produkált a verseny.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA