- Hirdetés -

Újabb információ a TV2 párkereső műsoráról

|

- Hirdetés -

November 14-én 21:20-kor indul a TV2 párkereső reality-je, a Bachelor - A Nagy Ő, aminek főhőse ezúttal az egyik legmacsóbb magyar híresség, Árpa Attila lesz. Hozzá érkezik tizenkilenc vállalkozó szellemű nő, huszonhat évestől ötvenegy éves korig. Mindannyian azért jönnek, mert úgy érzik, Attila lehet a megfelelő társ a számukra. Hogy ez mennyire kölcsönös, ki az, aki valóban elnyerheti Árpa Attila szívét, az számos szórakoztató és izgalmas feladat, mély és őszinte beszélgetés, meghitt randevú és érzelemdús rózsaceremónia után derül majd csak ki. A műsorvezető ezúttal Lékai-Kiss Ramóna lesz, aki olykor teljesen váratlanul is felbukkan, alaposan megkavarva a szálakat.

2022-ben Árpa Attila keresi a szerelmet a TV2 képernyőjén. A Bachelor - A Nagy Ő november 14-től, hétköznap esténként várja a nézőket és aki azt gondolja, hogy másról sem szól majd a műsor, mint a csöpögős romantikáról, bizony hatalmasat téved! A műsorba jelentkező, szerelmet kereső tizenkilenc hölgy számára ez a kaland sokkal több lesz egy szimpla randiműsornál. Az, hogy a nők mind korban, mind természetben meglehetősen különbözőek, eleve nem könnyíti meg az összezártság okozta helyzetet, főleg úgy, hogy mindannyian ugyanannak a férfinak a szívére pályáznak. Barátság, intrika, színlelés, bizalom, taktika, naivitás csak néhány fogalom, ami a nézőkre vár és titkok sora, amik napvilágra kerülése befolyásolja majd A Nagy Ő döntéseit. Árpa Attila maszkulin macsó karaktere mögé is beláthatnak majd a nézők, személyiségének eddig rejtett zugait is feltárja majd a képernyőn, megmutatva ezzel a gyengéd, esendő oldalát is.

- Ahogy mondani szokás, szerelemben és a háborúban minden eszköz megengedett. Nyilván voltak kétségeim, hogy ez mégiscsak egy reality, amit egy egész ország nézni fog, ami egyrészről valamilyen formában egy szűrő, a szó jó és rossz értelmében egyaránt. Hiszen lehet, hogy az én szívem választottja sosem jelentkezne a műsorba, de visszautalva az első mondatra, simán lehet, hogy azt a mottót vallva, átlépve a saját árnyékán, eljön ide. Ha húsz évvel ezelőtt kértek volna fel A Nagy Ő-re, akkor abból egy tizenöt részes felnőttfilm készült volna, de mivel már nem vagyok harminc, hanem ötven, ezért a nézők pont az ellenkezőjét fogják látni: egy olyan próbálkozást a részemről, hogy megmutassam, igenis vannak még férfiak klasszikus értékrenddel, van még régimódi iskolája az udvarlásnak. Talán egy picit be tudom ezt mutatni annak a generációnak, akik randiappokon szocialázódnak, hogy jobbra húznak és küldenek egy dickpic-et, hogy ezt bizony lehet máshogy is. – avatta be a nézőket gondolataiba Árpa Attila.

Az adásokban számos olyan aktivitás, feladat is látható lesz, melyek Attila életében fontos szerepet játszanak. Hobbik, sporttevékenységek, dalok és helyszínek, amik számára fontosak, vagy valamiért emblematikusak. Sok egyéb mellett például lesz lovasrandi, meghitt találka, vagy éppen közös sorozat forgatás is. A feladatok és randevúk során Attila egyre jobban megismeri a nőket, akiknek adásról adásra egyre inkább feltárul a személyisége, motivációja, élettörténete. Az eseményeket pedig olykor teljesen felborítja a műsorvezető, Lékai-Kiss Ramóna érkezése, aki azt is elárulta, hogy mennyire más Attila valójában, mint amit eddig gondolt róla.

- Tavaly a Dancing with the Stars-ban már dolgoztunk együtt, de az egy teljesen más szituáció volt. Ott rendkívüli módon leterheltek voltak a versenyzők, így Attila is a próbákkal, feladatokkal. Most sokkal többet tudtunk beszélgetni és biztos vagyok benne, ahogy nekem, úgy a nézőknek is tartogat majd hatalmas meglepetéseket, hogy milyen férfi is ő valójában. Elöljáróban csak annyit árulok el, hogy ahogy haladunk előre, egyre jobban kinyílik azoknak, akiket közel érez magához, előttük felfedi az esendő énjét. Abból, amit a forgatás heteiben láttam, úgy gondolom, hogy egy szeretetteljes, és szeretetre vágyó férfi tárja ki a szívét ország-világ előtt. – mondta el a Bachelor – A Nagy Ő műsorvezetője, Lékai-Kiss Ramóna.

Az, hogy vajon egy cserfes, bohém, dögös, spirituális, vagy éppen szókimondó nő lesz Árpa Attila szíve hölgye, hamarosan kiderül!

A Bachelor – A Nagy Ő – november 14-től hétköznap esténként 21:20-kor a TV2 műsorán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...

Eljárást indítanak a Karc FM ellen

A Karc FM Paláver című betelefonálós műsorában kirekesztésre alkalmas tartalmak hangozhattak el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa szerint. A testület emellett egy helyi és egy holland joghatóság alá tartozó televízióval kapcsolatban...

Tarr Bélával készít sorozatot az AMC Networks International

Hazai saját gyártású sorozat fejlesztésébe kezd az AMC Networks International, a „Fata Morgana” című produkció kreatív producere Tarr Béla, együttműködő partnere az Oble Studios. A széria a klasszikus westernfilmeket alapul véve egészen különleges műfajt...

A hirdetési piacot is felforgatja a mesterséges intelligencia

A vállalkozások világa talán sosem volt még ennyire megosztott, mint napjainkban. 2023 teljes egészében felforgatta az állóvizet: a mai Magyarországról tulajdonképpen eltűnt a vállalkozói középréteg: a piacot a felső 10% uralja, a statisztikák alapján...

Visszatérhetnek a vevők a lakáspiacra

Új adalékokkal szolgált a tavaly kezdődött lakáspiaci fordulat mélységének és várható lefutásának megítéléséhez a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb lakáspiaci jelentése. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint közülük a legfontosabb az, hogy már a múlt év...

Keresik a példamutató családi vállalatokat

A családi cégek több mint fele súlyosabban éli meg a jelenlegi gazdasági helyzetet, mint a koronavírusjárványt. A teljes nagyvállalati szektorban még borúsabb a hangulat, itt a cégek majd kétharmada vélekedik így – derült ki...

Rekordárbevétel a Praktikernél

A beruházások és fejlesztések mellett az építőipart közvetetten érintő állami támogatásoknak köszönhetően a kihívásokkal teli tavalyi évben is tovább növekedett a magyar Praktiker. A meghatározó piaci pozíciójú, idén 25 éves barkácsáruházlánc 13 százalékkal 95,5...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....