- Hirdetés -

Újabb információ a TV2 párkereső műsoráról

|

- Hirdetés -

November 14-én 21:20-kor indul a TV2 párkereső reality-je, a Bachelor - A Nagy Ő, aminek főhőse ezúttal az egyik legmacsóbb magyar híresség, Árpa Attila lesz. Hozzá érkezik tizenkilenc vállalkozó szellemű nő, huszonhat évestől ötvenegy éves korig. Mindannyian azért jönnek, mert úgy érzik, Attila lehet a megfelelő társ a számukra. Hogy ez mennyire kölcsönös, ki az, aki valóban elnyerheti Árpa Attila szívét, az számos szórakoztató és izgalmas feladat, mély és őszinte beszélgetés, meghitt randevú és érzelemdús rózsaceremónia után derül majd csak ki. A műsorvezető ezúttal Lékai-Kiss Ramóna lesz, aki olykor teljesen váratlanul is felbukkan, alaposan megkavarva a szálakat.

2022-ben Árpa Attila keresi a szerelmet a TV2 képernyőjén. A Bachelor - A Nagy Ő november 14-től, hétköznap esténként várja a nézőket és aki azt gondolja, hogy másról sem szól majd a műsor, mint a csöpögős romantikáról, bizony hatalmasat téved! A műsorba jelentkező, szerelmet kereső tizenkilenc hölgy számára ez a kaland sokkal több lesz egy szimpla randiműsornál. Az, hogy a nők mind korban, mind természetben meglehetősen különbözőek, eleve nem könnyíti meg az összezártság okozta helyzetet, főleg úgy, hogy mindannyian ugyanannak a férfinak a szívére pályáznak. Barátság, intrika, színlelés, bizalom, taktika, naivitás csak néhány fogalom, ami a nézőkre vár és titkok sora, amik napvilágra kerülése befolyásolja majd A Nagy Ő döntéseit. Árpa Attila maszkulin macsó karaktere mögé is beláthatnak majd a nézők, személyiségének eddig rejtett zugait is feltárja majd a képernyőn, megmutatva ezzel a gyengéd, esendő oldalát is.

- Ahogy mondani szokás, szerelemben és a háborúban minden eszköz megengedett. Nyilván voltak kétségeim, hogy ez mégiscsak egy reality, amit egy egész ország nézni fog, ami egyrészről valamilyen formában egy szűrő, a szó jó és rossz értelmében egyaránt. Hiszen lehet, hogy az én szívem választottja sosem jelentkezne a műsorba, de visszautalva az első mondatra, simán lehet, hogy azt a mottót vallva, átlépve a saját árnyékán, eljön ide. Ha húsz évvel ezelőtt kértek volna fel A Nagy Ő-re, akkor abból egy tizenöt részes felnőttfilm készült volna, de mivel már nem vagyok harminc, hanem ötven, ezért a nézők pont az ellenkezőjét fogják látni: egy olyan próbálkozást a részemről, hogy megmutassam, igenis vannak még férfiak klasszikus értékrenddel, van még régimódi iskolája az udvarlásnak. Talán egy picit be tudom ezt mutatni annak a generációnak, akik randiappokon szocialázódnak, hogy jobbra húznak és küldenek egy dickpic-et, hogy ezt bizony lehet máshogy is. – avatta be a nézőket gondolataiba Árpa Attila.

Az adásokban számos olyan aktivitás, feladat is látható lesz, melyek Attila életében fontos szerepet játszanak. Hobbik, sporttevékenységek, dalok és helyszínek, amik számára fontosak, vagy valamiért emblematikusak. Sok egyéb mellett például lesz lovasrandi, meghitt találka, vagy éppen közös sorozat forgatás is. A feladatok és randevúk során Attila egyre jobban megismeri a nőket, akiknek adásról adásra egyre inkább feltárul a személyisége, motivációja, élettörténete. Az eseményeket pedig olykor teljesen felborítja a műsorvezető, Lékai-Kiss Ramóna érkezése, aki azt is elárulta, hogy mennyire más Attila valójában, mint amit eddig gondolt róla.

- Tavaly a Dancing with the Stars-ban már dolgoztunk együtt, de az egy teljesen más szituáció volt. Ott rendkívüli módon leterheltek voltak a versenyzők, így Attila is a próbákkal, feladatokkal. Most sokkal többet tudtunk beszélgetni és biztos vagyok benne, ahogy nekem, úgy a nézőknek is tartogat majd hatalmas meglepetéseket, hogy milyen férfi is ő valójában. Elöljáróban csak annyit árulok el, hogy ahogy haladunk előre, egyre jobban kinyílik azoknak, akiket közel érez magához, előttük felfedi az esendő énjét. Abból, amit a forgatás heteiben láttam, úgy gondolom, hogy egy szeretetteljes, és szeretetre vágyó férfi tárja ki a szívét ország-világ előtt. – mondta el a Bachelor – A Nagy Ő műsorvezetője, Lékai-Kiss Ramóna.

Az, hogy vajon egy cserfes, bohém, dögös, spirituális, vagy éppen szókimondó nő lesz Árpa Attila szíve hölgye, hamarosan kiderül!

A Bachelor – A Nagy Ő – november 14-től hétköznap esténként 21:20-kor a TV2 műsorán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....