Sikeresen bemutatkozott az interaktív megoldásokat szállító magyar Duelbox a világ egyik legjelentősebb médiatechnológiai kiállításán, az Amszterdamban szeptember 13-18. között megrendezett IBC Show kiállításon. A Duelbox standjánál egymásnak adták a stafétát az érdeklődők, közöttük nemzetközi tévétársaságok, produkciós cégek, rendezvényszervezők képviselői, nagy érdeklődés övezte a kiállításon bemutatott Duelbox for TV Second Screen és Instudio interaktív megoldásokat. A Duelbox bekerült az IBC Show kiemelkedő újdonságait szemléző What Caught My Eyes videós összeállításba is, valamint a rendezvény napi magazinja, az IBC Daily két számában is hírt adott róluk.
2018. szeptember 19. Két új terméket is bemutatott a magyar Duelbox a világ legjelentősebb médiatechnológiai kiállításán, az Amszterdamban szeptember 13-18. között megrendezett IBC Show kiállításon. A tartalomgyártók és tévétársaságok számára SaaS rendszerben felhő alapú second screen interaktív megoldást nyújtó Duelbox Second Screen, valamint a közepes és kis tévétársaságok, illetve produkciós cégek számára fejlesztett interaktív játékshow-megoldás, a Duelbox InStudio is kedvező fogadtatásra lelt a rendezvényen.
„A díjnyertes second screen megoldásunkkal a tévés tartalomgyártók, valamint a tévécsatornák egy egyszerűen használható, felhő alapú platform segítségével élő interaktív aktivitásokat nyújthatnak a nézőközönségüknek – ez lehet akár szavazás, játék, interaktív reklám –, mindezt ráadásul magas beruházási költség nélkül. Az InStudio megoldásunk pedig a kisebb tévécsatornák számára is megnyitja a lehetőséget, hogy profi játékshow-kat bonyolítsanak le, a korábbi költségek töredékéért” – mondja Sárosi Róbert, a Duelbox alapító ügyvezető igazgatója.
A Duelbox újdonságait komoly érdeklődés övezte, valamint a nemzetközi szakma figyelmét is felkeltették. A standnál egymásnak adták a stafétát az érdeklődők, közöttük nemzetközi tévétársaságok, produkciós cégek, rendezvényszervezők képviselői. Hatalmas szakmai siker, hogy a Duelbox bekerült az IBC Show kiemelkedő újdonságait szemléző What Caught My Eyes videós összeállításba is, amelybe az összesen 1700 kiállító közül csak körülbelül tucatnyit válogattak be a kiállítás ideje alatt. De a rendezvény napi magazinja, az IBC Daily is hírt adott a Duelbox Instudio és Second Screen megoldásairól, két egymást követő számában is.
Nemzetközi díjakat nyert az első Duelbox alapú integrált marketingkampány
Az idei év során több nemzetközi és hazai elismerést zsebelt be az első Duelbox alapú kampány, a Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon. Tavasszal a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA szatelitversenyén, az In2 Sabre Awards EMEA-n „Certificate of Excellence” elismerést kapott „Best use of gamification” kategóriában, illetve a Sabre Awards EMEA döntőjébe is bekerült Integrált marketingkampányok kategóriában. Magyarországon pedig a Kreatív DMBP versenyen az integrált kampányok kategóriában nyert Bronz-díjat.
A kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit, kapcsolódva a csatorna egyik zászlóshajó műsorának, az Aranyláz Alaszkában sorozatnak a tematikájához. Az interaktív kampány ideje alatt a Discovery Channel esti műsorai során a tévéképernyőn virtuális aranyrögök és kódok bukkantak fel. Ezeket a magyar Duelbox startup által fejlesztett innovatív játékfelületen keresztül, okostelefonjaikkal gyűjthettek élőben a tévénézők a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. Aki lemaradt az esti kódokról, az Telekom Archív TV szolgáltatásán keresztül visszanézhette az érintett műsorokat, és másnap estig még játszhatott az aktuális számsorokkal.