Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már most felülmúlják a tavalyit a magyar sikerek.
(kiemelt fotón Hidvégi Zoltán, az Umbrella Collective ügyvezetője)
A helyszínen, Cannes-ban örülhetett az arany oroszlánnak Hidvégi Zoltán, az Umbrella Collective ügyvezetője. A cég a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampányához készült film megvalósításában vállalt jelentős szerepet. A Media kategóriában nevezett kampány az arany mellett egy ezüst oroszlánt is kiérdemelt.
Arról már korábban beszámolt az mmonline.hu, hogy a Robert Capa Központ „1943” kampánya két bronz oroszlánt érdemelt ki a cannes-i zsűritől, az újabb bronzot pedig a VML szállította, ami a Lírával közös kampányával a PR kategóriában érdemelte ki az elismerést. Ez egyben azt jelenti, hogy a magyar kreatív csapatok már most jobban szerepeltek idén, mint a múlt évben.
Idén közel 27 ezer nevezés érkezett a kreatív kampányok versenyére. A helyszínen több mint tízezer ember vesz részt a programokban, követi az előadásokat, amelyek közül az egyik leginkább várt Elon Musk tegnapi fellépése volt – mondta el a Marketing&Media magazin Cannes-ban tartózkodó főszerkesztője, Simon Krisztián.