- Hirdetés -

Újabb márkával bővült a Duna Autó kínálata

|

- Hirdetés -

Szeptember 17-től az MG is bekerült az ország legnagyobb márkakínálatával rendelkező óbudai autókereskedés portfóliójába. Az Autóvárosban az ország legnagyobb MG szalonja és márkaszervize nyitotta meg kapuit.

Az MG (Morris Garages) Nagy-Britannia egyik első autómanufaktúrája, amelyet 1924-ben William Morris alapított, aki annak idején szélesebb rétegnek hozta elérhető közelségbe a sportautózást. A márka újjászületését követően is megvalósítja az alapítói ars poeticát, és a modern kor elvárásainak megfelelően, a legfejlettebb autóipari eljárásokat és alternatív meghajtásokat teszi elérhetővé a lehető legszélesebb vásárlóközönség számára. Innovatív technológiát és korszerű formanyelvet ötvöz autóiban észszerű árazással, így biztosítja, hogy a vásárlók többet kapjanak a pénzükért: magasabb minőségű műszaki tartalmat, extra felszereltséget, több hatótávot, hosszabb garanciaidőt.

Az elmúlt években a járványügyi helyzet, valamint a chiphiány jócskán visszafogta az autóipar teljesítményét, de mindennek ellenére az MG világszintű értékesítésének növekedési üteme figyelemreméltó. A márka sikerét nemcsak a folyamatosan növekvő eladások, hanem a számtalan szakmai elismerés is bizonyítja. A Morris Garages mára nemcsak a brit, hanem a globális autóipar megkerülhetetlen szereplője.

„A Duna Autónál kezdetektől fogva ügyfeleink igényeit tartjuk szem előtt, és a legkülönbözőbb elvárásoknak is igyekszünk kifogástalanul eleget tenni. A potenciális vásárlókat most egy visszatérő brand kiváló minőségű, a Duna Autó profiljába tökéletesen illő, rokonszenves megjelenésű, újgenerációs modelljeivel igyekszünk kiszolgálni. Napjaink különféle gondokkal terhelt autóiparában versenyelőnyt jelenthet egy olyan márka, melynek gyártása rendkívül stabil ellátási láncra épül, és amelyet nem befolyásol az alkatrészhiány. A jelenleg forgalmazott modellek folyamatosan érkeznek hozzánk a Zay utcába, tehát az autók készletről elérhetők a vásárlók számára” – összegezte Simon Péter, a Duna Autó igazgatóságának elnöke.

A kínai háttérrel 2007-ben reinkarnálódott MG modellek kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően egyre növekvő népszerűségnek örvendenek a világ 84 országában. A megújult, vonzó dizájn és innovatív technológia kombinációja újra megszerettette vásárlóival az MG-t, így Nyugat-Európa 17 országában megháromszorozta eladásait a tavalyi évben. Idén a budapesti székhelyű regionális központ létrehozásával, a régió 5 országában indult a közép-kelet-európai, azon belül is a magyarországi értékesítés.

„Úgy véljük, az MG azon tudatos vásárlók márkája lesz, akik számára a minőség, a kiváló ár-érték arány, valamint a korszerű technológia fontos szerepet játszik a választás során. Az MG kis- és közép-kategóriás városi terepjárói tovább színesítik a Duna Autó kínálatát a legnépszerűbb hazai szegmensben. Az átlátható és magas felszereltségi szintek, valamint a megbízhatóságot igazoló 7 év vagy 150 000 futásteljesítményig terjedő, teljeskörű gyári garancia még inkább csábítóvá teszik az MG modelleket” – tette hozzá Varjas Ádám, a Duna Autó kereskedelmi igazgatója.

A két oldalról - Zay utca és Kunigunda útja irányából - is megközelíthető óriási épület az ország legnagyobb MG szalonja, mely nyílt hétvége keretén belül nyitja meg kapuit szeptember 17-én a közönség előtt.

„A Duna Autó szeptember 18-án ünnepli 33 éves évfordulóját, az MG bevezetése pedig igazán méltó születésnapi ajándéknak bizonyul. Büszkeséggel tölt el, hogy egy csaknem 100 éves történelemmel rendelkező, ikonikus márkát köszönthetünk kínálatunkban.” – fogalmazott Ormos Péter, a Duna Autó igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....