- Hirdetés -

Újabb nemzetközi díjat nyert a magyar kozmetikummárka

|

A magyar kozmetikai ipar ismét bebizonyította, hogy képes versenyre kelni a nagy nemzetközi márkákkal. A Vintage Beauty Volumen40+ krémmaszkja most Hollandiában hívta fel magára a figyelmet, ezúttal a Dutch Beauty Awards 2024 versenyén, ahol a rangos zsűri bronzéremmel ismerte el.

„Nagy boldogság számunkra, hogy egy újabb díjjal gazdagodtunk” – mondja Szakonyi Eszter, kozmetikusmester, a Vintage Beauty alapítója. – „Minden díjunknak különösen örülünk és szerencsére elég gyakran van mit ünnepelni, de most egy olyan kategóriában hozta el a harmadik helyet a termékünk, amely kiemelkedően fontos számunkra, hiszen a fenntarthatóság az egyik mottónk. A saját fejlesztésű, gyártású Volume 40+ krémmaszk 270 versenytársat előzött meg a „Beautyproduct Groen Exclusive” kategóriában.”

A rangos elismerés azért is remek eredmény, hiszen a Dutch Beauty Awards 2024 verseny világmárkák által forgalmazott kozmetikumokkal versenyezve tette próbára a résztvevők kreativitását és a benevezett termékek minőségét. Ebben a rangos mezőnyben pedig a Vintage Beauty immár sokadszorra is bizonyította, hogy nemzetközi szinten is képes megállni a helyét.

A „Zöld kozmetikumok / szépségápolási termékek kategóriájában olyan termékeket lehetett nevezni, amelyek nyomon követhető és/vagy tanúsítottan biológiai, halal vagy tiszta szépség formulával rendelkeznek, képviselik a fenntarthatóság alapelvét, ahol lehetséges, CO2-semleges, újrahasznosítható csomagolásokkal, lehetőség szerint újrahasznosított anyagból készülnek. A holland szépségdíj ezen kategóriája etikus gyártást és fejlesztést vár el a nevezőktől, az pedig, hogy a termék állat- és környezetbarát, szulfátokat, kőolaj, mesterséges illat- és színezőanyagokat, parabéneket, szilikonokat és egyéb kémiai adalékanyagokat nem tartalmaz, az pedig ma már teljesen magától értetődő, ha zöld kozmetikumokról beszélünk.

A Dutch Beauty Awards 11 tagú szakértő zsűrije 12 pontos skálán szavazott és az összesített eredmények alapján díjazzák kategóriánként a 3 legjobbat. Az idei évben 26 kategóriában 270 termék lett nevezve, köztük az alábbi világmárkák által is: Estée Lauder, QMS, Shiseido, Nivea, CeraVe, TomFord, Dermalogica, Rituals, Ordinary. A döntésben természetesen a legfontosabb szempont, hogy a termék beváltja-e, amit ígér, de ugyanilyen fontos szempont, hogy milyen érzés használni, mennyire praktikus vagy jól használható a csomagolás, mennyire jó az ár-érték aránya a terméknek.

„A Volume 40 + krémmaszk az egyik legkedveltebb termékünk a megjelenése óta, hiszen extra magas hatóanyagtartalmával már 20 perc alatt látványos hatást lehet vele elérni” – folytatja Szakonyi Eszter. –„Nem véletlen, hogy ezzel a termékkel kapcsolatban is csak pozitív elismeréseket kapunk a vevőinktől, vendégeinktől is, és ez most méltó módon megkoronázza ez a díj is, amely méltó folytatása az áprilisi eredményeinknek, amikor is két arany- és egy ezüstéremmel gazdagodtunk az Universal Beauty Awards versenyén, és Európa legjobb Beauty Brandjei közül a negyedik helyre soroltak bennünket. Ez egy csodálatos elismerése annak, hogy egy kis magyar családi vállalkozás is kiemelkedő teljesítményt nyújthat a nemzetközi színtéren.”

A Vintage Beauty újabb sikerének hírére az egész magyar kozmetikai ipar büszke lehet és biztosak lehetünk benne, hogy a fejlesztések nem állnak meg és hamarosan további hazai és nemzetközi elismerésekkel gazdagodhat az eddigi több mint 40 díj listája.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...