- Hirdetés -

Újabb öt évig az Eurosporton és a Discovery platformjain a Roland-Garros

|

- Hirdetés -

A Discovery hosszú távú, több platformra szóló megállapodást kötött a francia teniszszövetséggel a Roland-Garros közvetítési jogairól. A partnerség tovább erősíti az Eurosport és a Roland-Garros 1989 óta tartó kapcsolatát, és teniszrajongók milliói számára teszi elérhetővé az esemény világszínvonalú közvetítését.

A valóságon alapuló szórakoztatásban globálisan világszerte vezető Discovery és a francia teniszszövetség (Fédération Française de Tennis, FFT) bejelentette, hogy új megállapodásuk révén a Roland-Garros 2022-től további öt éven át rajongók milliói számára lesz elérhető Európában. Az új szerződés épít a Discovery olyan egyedülálló platformjaira, mint az Eurosport, a discovery+, és az ingyenesen fogható csatornák széles európai hálózata. Ezzel a Roland-Garros tovább növelheti közönségét a világ legfontosabb teniszpiacain.

Az Eurosport 1989 óta minden Roland-Garros eseményt közvetített. Az új többplatformos, öt évre szóló megállapodás így már több mint 35 évre hosszabbítja meg a Discovery prémium sportmárkája és Roland-Garros partnerségét, és tovább erősíti a Discovery és az FFT kapcsolatát is. A Discovery a legkiválóbb szakértői és elemzői gárdájával a Roland-Garros legfontosabb történeteit mutathatja be számos lineáris és digitális platformon.

„Az Eurosport és a Roland-Garros sok éves együttműködése alatt az FFT megbízható partnereként folyamatosan növeltük a nézettséget és erősítettük a nézők elkötelezettségét – mondta Andrew Georgiou, az Eurosport globális sportjogokért és sportmarketing-megoldásokért felelős elnöke. – Közvetítéseink a legmagasabb minőségű szakértelem és az innovatív technológia révén a legszélesebb közönséget érik el. Az FFT-vel most megújított hosszú távú partnerségünkkel a jövőben is minden évben világszínvonalú teniszt közvetítünk a Roland-Garrosról az európai szurkolók millióinak.”

„Jól mutatja a Roland-Garros ambícióit a nemzetközi színtéren, hogy Grand Slam-versenyünk a Discoveryvel, egy ilyen nagy eléréssel rendelkező céggel kötött megállapodást – mondta Gilles Moretton, az FFT elnöke. – A partnerséggel közös célunk, hogy egyedülálló élményt nyújtsunk a Roland-Garros minden európai rajongójának.”

Az Eurosport elkötelezett az eredeti tartalmak, élő közvetítések és egyedülálló elemzések iránt. Mindez Európa-szerte a digitális platformok nézettségének megugrását hozta az idei Roland-Garros alatt: az első nyolc napon keresztül a streaming adatok jelentős növekedést mutattak az előző évhez képest, és számos országban – így Lengyelországban (+122%), Spanyolországban (+58%), Oroszországban (+35%), az Egyesült Királyságban (+24%), Olaszországban (+23%) és Hollandiában (+12%) is – kétszámjegyű növekedést értek el.

A Discovery tovább bővíti a sportág elérését, így 2021-ben a Roland-Garros Dániában, Finnországban, Norvégiában, Olaszországban és Svédországban először lesz látható a discovery+ streaming platformon. Az Eurosport vagy a discovery+ az idei wimbledoni bajnokságot 11 országban, köztük Magyarországon –, az év utolsó New York-i Grand Slam-mérkőzését, a US Open-t pedig páneurópai szinten közvetíti majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...