- Hirdetés -

Újabb óvintézkedések a SPAR-nál

|

A SPAR és INTERSPAR áruházak hétfőtől péntekig átlagosan 6:30 és 19 óra között, szombaton és vasárnap áruházanként eltérő idősávban tartanak nyitva a továbbiakban, miközben tovább folytatódnak a koronavírus terjedését megelőző intézkedések.

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. valamennyi hazai SPAR és INTERSPAR áruházának nyitvatartását újragondolta a veszélyhelyzetre, illetve a megváltozott vásárlói szokásokra való tekintettel. Az üzletegységek hétfőtől péntekig átlagosan 6:30 és 19 óra között, szombaton és vasárnap áruházanként eltérő idősávban tartanak nyitva a továbbiakban. Az aktuális nyitvatartási rendről, a SPAR a honlapján lehet tájékozódni, áruházankénti bontásban.

Webshop – készpénzforgalom nélkül

A SPAR megváltoztatta a webshop működését is a kialakult helyzetre való tekintettel. A 2020.03.17-től leadott megrendelések kifizetése immár kizárólag előre, online lehetséges. Ezzel a lépéssel a SPAR szeretné csökkenteni a kiszállító munkatársak és a vásárlók közötti személyes kontaktus idejét. A döntés nem vonatkozik a már korábban leadott megrendelésekre, azok kifizetése a vásárlók által korábban meghatározott módon történik. A SPAR arra kéri a webshop vásárlóit, hogy előre jelezzék a rendeléseik leadása során, ha egészségügyi okok miatt zárt területre kérnének kiszállítást, ugyanis a SPAR munkatársai veszélyeztetett területre nem léphetnek be.

Fontos újdonság, hogy 2020.03.30-tól a SPAR Online Shop a megnövekedett rendelésszámra reagálva bővíti az igénybe vehető idősávokat. Hétköznapokon elérhetővé válik egy új időablak, mely a 22 és 23 óra közötti kiszállítást teszi lehetővé.

Mennyiségi korlátozások léptek életbe

A SPAR a Magyar Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel számos rendkívüli intézkedést hozott annak érdekében, hogy a lakosság élelmiszerrel történő ellátása folyamatos és kiegyensúlyozott legyen. A SPAR türelemre és együttműködésre kéri a vásárlóit a bevezetett mennyiségi korlátozások kapcsán, ezzel is segítve azt, hogy mindenki elegendő élelmiszerhez jusson. A webshop és áruházi vásárlások tekintetében: lédig termékek esetében 5 kg/termék, darabban értékesített termékek esetében 10 darab/termék a személyenkénti vásárlási mennyiségi limit.

„A SPAR a beszállítóival együttműködve az elmúlt hetekhez hasonlóan most is mindent megtesz annak érdekében, hogy a megnövekedett keresletet kezelni tudja. Előfordulhat ugyanakkor, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban egyes cikkek kitöltési üteme az árupótlás időigénye miatt a szokásosnál hosszabb lehet, emiatt a vásárlóink megértését kérjük. A SPAR határozottan javasolja, hogy a lakosság ne halmozzon fel otthonában feleslegesen sok élelmiszert!” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Könnyítés az érintés nélküli fizetések esetében

A járványügyi veszélyhelyzetben történő könnyebb és gyorsabb fizetés érdekében az érintéses fizetési kártyás vásárlások esetében a PIN-kód kötelező használatára vonatkozó 5 ezer forintos értékhatár 15 ezer forintra módosult a mai naptól. Ennek megfelelően csak a 15 ezer forintnál magasabb összegű vásárlások esetén kéri a bankkártya-terminál a PIN kódot a SPAR áruházakban is. A SPAR ugyanakkor szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy amennyiben az egymás utáni érintés nélküli tranzakciók száma eléri az 5-öt vagy az összegük a 150 eurót, a kártyakibocsátó bank köteles a vásárlót azonosítani, például PIN kódjának megadásával. Így esetenként előfordulhat, hogy a terminál a 15 ezer forintos limit alatt is csak PIN kód megadásával engedélyezi a tranzakciót.

Hűségjutalom a dolgozóknak

Nagy fokú elkötelezettségről és áldozatos munkáról tettek tanúságot a SPAR munkatársai az elmúlt hetekben, amelyet az áruházlánc egy új juttatással hálál meg. A visszavonásig érvényes szabályozás szerint a SPAR minden ledolgozott óra után bruttó 400 forint hűségjutalmat számol el az áruházak, a logisztikai terület és az élelmiszertermelő üzemek munkavállalói részére, amit a havi bérrel együtt utal a bankszámlákra. A jutalmat a belépés napjától a kilépés napjáig a tényleges munkavégzéssel töltött órák mindegyikére folyósítják a munkatársaknak 2020. március 16-tól kezdődően visszavonásig. Mivel a koronavírus az idősek számára kiemelt kockázatot jelent, a SPAR a 65 éves és idősebb munkavállalóit 2020. március 18-tól felmenti a munkavégzés alól, beleértve azokat is, akik idén töltik be 65. évüket. Az egészség megóvása miatt hozott intézkedés idejére a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő díjazás illeti meg a munkavégzés alól ideiglenesen felmentett SPAR munkatársakat.

Vásárlók és munkatársak biztonsága

A SPAR megkülönböztetett figyelmet fordít a munkavállalói biztonságára is, és minden elvárható intézkedést megtesz a jövőben is. A SPAR a dolgozók munkavégzésének segítése érdekében növelte a szünetkiadások rugalmasságát, hogy biztosítani tudja a gyakoribb kézmosás lehetőségét. Valamennyi munkavállalója számára kesztyűt és fertőtlenítőszert biztosít, s megkezdte az úgynevezett leheletvédő plexik telepítését a kasszáknál, amely egyszerre szolgálja a vásárlók és a munkatársak védelmét. Megkezdődött a padlómatricák kihelyezése is, amely segíti az egymás közti távolság betartását az áruházon belül.

A SPAR számára kiemelten fontos a vásárlók kényelme és biztonsága, és minden elvárható intézkedést megtesz nem csak most, de a jövőben is. A SPAR megnövelte a saját fertőtlenítő- és tisztítószer rendeléseinek mennyiségét, s az áruházakban továbbra is rendkívül alapos a takarítás.

A SPAR az alábbi kérésekkel fordul vásárlóihoz országszerte:

– Vásárlás közben is fordítsanak figyelmet a Nemzeti Népegészségügyi Központ általános ajánlásaira is, amelyek szerint a kiskereskedelmi üzletekben tartózkodva a vásárló ne érintse meg az arcát, különösen az ajkakat, az orrát és a szemét kézzel!

– Kövessék a köhögés és a légzés higiéniai protokollját! Köhögés vagy tüsszentés esetén takarják el a szájukat és az orrukat egyik könyökükkel, vagy zsebkendővel, majd a lehető leghamarabb dobják be a zsebkendőt egy zárt szemetesbe! Az áruházban ne köhögjenek vagy tüsszentsenek az ott tartózkodókra vagy a kihelyezett élelmiszeripari és más termékekre!

– Lehetőleg ne a csúcsidőszakban menjenek vásárolni!

– Ajánlják az egyedül történő vásárlást!

– A gyermekeket lehetőség szerint ne vigyék magukkal vásárolni!

– Idősebb vásárlók kérjék – lehetőség szerint – a környezetükben lévő fiatalok segítségét a bevásárlás tekintetében, és ne hagyják el otthonukat, ha nem muszáj!

– A kiszolgálópultoknál és a pénztáraknál padlómatricákkal segítik a vásárlókat az egymástól történő távolság megtartásában. Tartsák meg az előírt távolságot!

– Minden, eddig csomagolatlanul értékesített kenyeret a SPAR és INTERSPAR áruházakban mostantól csomagolt formában kínálnak. A válogatható frissárut puszta kézzel ne fogják meg, használjanak erre a célra kihelyezett fogóeszközt, vagy eladótéri műanyag zacskót, esetleg papírzacskót, amibe be is csomagolhatják a terméket!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...