- Hirdetés -

Újabb pénzügyi startup jelent meg a magyar piacon

|

- Hirdetés -

A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek.

A ZEN ajánlata ötvözi a modern e-kereskedelem legfontosabb előnyeit: a fizetés egyszerűségét, a tranzakció mindkét oldalát védő mechanizmusokat, valamint kifejezetten üzleti ügyfelek és egyéni felhasználók igényeire testreszabott megoldásokat.

„A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank” szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek” – mondta Dawid Rożek, a ZEN társalapítója vezérigazgatója.

A ZEN szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy ZEN Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.

A ZEN világos és egyszerűen szabályozott online pénzügyi szolgáltatásokat kínál minden pénznemben, egyéni felhasználók számára és üzleti ügyfelek számára egyaránt, függetlenül a vállalkozás méretétől, a világ minden pontján. A globális szinten egyedülálló pénzforgalmi folyamat a bankszámlával való integráció révén garantálja az online értékesítésből származó források azonnali hozzáférését, amelyek bármikor felhasználhatók. Ami a fogyasztókat illeti, a ZEN egyszerű, a piacon a leggyorsabb és teljesen távoli regisztrációs folyamatával, valamint minőségi ügyfélszolgálatával tűnik ki. Az összes szolgáltatás könnyen kezelhető egy minimalista és intuitív felhasználói felülettel rendelkező mobilalkalmazáson keresztül.

A ZEN-felhasználóknak, legyenek egyéni vagy üzleti ügyfelek, nem kell időt és energiát fordítaniuk a visszatérítési igényekre. A ZEN Care kiegészítő védelme alatt, ha az ügyfél él panaszjogával, csak annyit kell tennie, hogy jelzi igényét, és a ZEN nem sokkal később teljes egészében visszatéríti a vásárlás értékét. Az üzleti ügyfelek további biztonsági réteget kapnak, ami mentesíti őket a visszaterhelési díjaktól, mivel a ZEN felajánlja ezek fedezetét. A világos és átlátható előfizetési terveknek köszönhetően a felhasználók mindig tudják, milyen költségek merülnek fel, és nem kell aggódniuk a váratlan díjak miatt.

Mind a fogyasztók, mind a vállalkozók, akik a ZEN-t választják, további előnyökre is számíthatnak. A ZEN Mastercard fizetési kártyák mellett a ZEN egy több pénznemű fiókot kínál, amely 35 valutában jutalék nélküli fizetést tesz lehetővé, valamint olyan exkluzív előnyöket, mint a Zen Care ügyfélvédelem, vagy a gyártói garancia egyéves meghosszabbítása azokra az elektronikai termékekre, amelyeket boltban vagy online vásároltak a ZEN Mastercard kártyával. Az ügyfelek azonnali készpénz-visszafizetést is kapnak, a vásárlás értékének akár 15%-áig, amelyet a vásárlás után azonnal visszafizetnek a fogyasztó számlájára. Ezeknek az előnyöknek köszönhetően a havi előfizetés költsége gyorsan bebizonyítja értékét a felhasználók számára.

A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra, ami a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.

„A Mastercard kártyatársaságnak világszerte számos fintech vállalattal van partneri együttműködése. Örülünk, hogy a ZEN minket választott ennek az innovatív terméknek a létrehozásához. Bízom benne, hogy a ZEN izgalmas megoldásai és a Mastercarddal partnerségében megvalósított erős marketingstratégia kombinációja nagy sikert jelent majd mind a felhasználók, mind a márka számára” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...

A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A blogok szabadsága után most a podcastekben találja meg magát mindenki, ömlik ránk a tartalom, a cégek ügyeket karolnak fel, honlapot hoznak létre, saját csatornát indítanak. De hol lesz ennek a vége, és vajon...

Új tulajdonost keresnek a Telegraph-lapcsoportnak

Eladó az egyik legbefolyásosabb brit lapcsoport, a Telegraph Media Group, miután jelenlegi tulajdonosát, a B.UK nevű holdingot a cég legnagyobb hitelezője, a Lloyds bankkonglomerátum csődgondnokság alá helyezte. A B.UK lapportfóliója, amelynek legfőbb tagja a The...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....