- Hirdetés -

Újabb részletek az idei Golden Drum Fesztiválról

|

- Hirdetés -

Szeptember 1-ig meghosszabbították a nevezési határidőt a Golden Drum pályázatra, illetve új kategóriákat is bejelentettek a szervezők, emellett pedig már néhány előadó nevét is közzétették. A Golden Drum Fesztivál visszatér gyökereihez a szlovéniai Portorož városába, ahol az első fesztivált közel három évtizeddel ezelőtt rendezték meg.

Az idei rendezvény mindent ígér a magával ragadó és elgondolkodtató előadásoktól kezdve a legjobb alkotások díjazásáig, amelyeket a díjátadó során értékelnek. Bőséges lehetőség lesz a tanulásra, kapcsolatépítésre és bulira is 2023. október 9-10. között.

A Complete Pass egy mindenre kiterjedő utazást kínál a fesztiválon. Tartalmazza a Radio Capris által támogatott Warming up Party-t október 9-én a News Café Portorožban, amely megadja az alaphangot a kreatív zsenialitás világában való elmerüléshez. Október 10-én a résztvevők beléphetnek a fesztivál előadásaira, amelyek tele lesznek a legújabb trendekkel és kreatív meglátásokkal. Ezeken a programokon olyan kivételes előadók vesznek részt, akik az iparág különböző területein szerzett tapasztalattal rendelkeznek. A fesztivál csúcspontja a Mastercard által támogatott, várva várt díjátadó lesz a Golden Star Partyval, amelyet a HitRadio Center szervez a Caffe Teaterben, Piranban, ahol a kreativitás ünneplése mellett a kapcsolatépítésre is lehetőség nyílik egy vibráló közegben.

Megvan az előzetes program

A Golden Drum színpadon Kabai Dániel, a Netflix EMEA kreatív stratégiáért felelős vezetője fog sztorikról “sztorizni”, olyan magával ragadó alkotásokon és videókon keresztül, amelyek segítenek a tagoknak felfedezni azokat a tartalmakat, amelyeket szeretni fognak a Netflixen.

Rob Chalmers, a Dentsu Creative EMEA régiójának Élmény igazgatója az exponenciális változások korában az élmény birodalmába fog merülni. Elmagyarázza majd, hogy a jelenlegi környezetünket olyan erők mozgatják, amelyek következetesen újraértelmezik az egyének és a márkák közötti dinamikát.

Ashwini Deshpande, az indiai Elephant Design társalapító igazgatója és az Impact Magazine 50 legbefolyásosabb női médiaszemélyiségének egyike a Plurality of Design in India előadás címmel a hagyományos koncepciókat és azok designbeli kortárs tükröződését fogja érinteni a saját régióján keresztül,

Amy Rodgers, a brit WARC Creative tartalomért felelős vezetője elárulja, hogy a kreatív hatékonyság válsága továbbra is fennáll-e. Amy bemutatja a nyertes munkákat, és megmutatja, mi működik a figyelemért folytatott versenyben.

Barbara Evans, a német Mediaplus Group ügyvezető partnere és Eva Bodecker Thunborg, a svéd Mediaplus Nordic vezérigazgatója a fenntarthatóság fontos témáját járja körül. A "Fenntarthatóság – ne csak beszéljük, csináljuk is!" című előadásuk során kiemelik annak jelentőségét, hogy a reklámiparban is meg kell ragadni a bolygónk jövőjének megőrzését szolgáló lehetőségeket.

A nagy AI-vitában Elav Horwitz, a McCann Worldgroup ügyvezető alelnöke és az alkalmazott innováció globális igazgatója, valamint Catalin Dobre, a McCann Worldgroup Romania társ-vezérigazgatója és kreatív igazgatója, a McCann CEE regionális kreatív igazgatója vesz részt.

Jerzy Hołub, a Mastercard Lengyelország, Csehország és Szlovákia marketingigazgatója, az idei Glass Lion for Change díj idei kitüntetettje egy magával ragadó kerekasztal-beszélgetést vezet, a Mastercard támogatásával.

Daniela Iebba, a Heineken globális márka kommunikációs igazgatója és Mihnea Gheorghiu, a Le Pub Global kreatív igazgatója a 150 Years On - Navigating the Future of Socialising című beszélgetésen elárulják, milyen kreatív varázslat rejlik a kétszeres Golden Drum "Év márkája" díjas Heineken mögött.

Meghosszabbított határidő, új kategóriák

A Golden Drum 2023. szeptember 1-jéig meghosszabbítja a pályázati határidőt, és minden olyan művet befogad, amelyet 2022. augusztus 16. és 2023. augusztus 21. között sugároztak, tettek közzé vagy valósítottak meg először.

A fesztivál vadonatúj verseny kategóriát hirdet meg: a Creative Media Excellence Drum, és ezzel együtt az “Év Legjobb Médiaügynöksége” díjat. A verseny újdonsága a Game Changer kategória is, amelyet olyan kampányoknak szánnak, amelyek feszegetik a reklámozás hagyományos módjait. Ez az egyetlen olyan kategória a főversenyben, amely világ bármely részéből induló pályázó számára is nyitott.

A 42 országból érkező ügynökségek, hirdetők, ügyfelek, tervező/gyártó cégek, médiavállalatok és más kreatívok hat különböző szekcióban nevezhetnek munkáikkal: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum és a különleges All Juries Section.

A világ minden tájáról érkező 30 év alatti fiatal alkotók ismét lehetőséget kapnak arra, hogy próbára tegyék tudásukat a Szlovén Idegenforgalmi Hivatallal együttműködésben minden évben megrendezésre kerülő Young Drummers Versenyén. Az idei "Egy randi egy mesterművel" című feladat a legjobb plakátötletet keresi. A győztes 1.000 eurós pénzjutalomban és egy ingyenes belépőjegyben részesül a Golden Drum Fesztiválra. A Young Drummers versenyre szeptember 12-ig lehet nevezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...