Komoly szakmai és üzlet sikereket ért el az elmúlt hónapokban a Mindshare, több hazai és nemzetközi social tenderből is győztesen kerültek ki, valamint a meglévő projekteknél is kiemelkedő eredmények születtek.
A bankok közül elsők között indították el a K&H számára a hivatalos TikTok csatornájukat augusztus közepén, saját tartalomfejlesztéssel, amellyel a cél, hogy a bank ezen a területen is innovatív szerepkört tudjon felmutatni a felhasználók felé. Az csatorna már most több ezer követővel és engagement-el rendelkezik.
Nyár végén egy hosszabb kiválasztási folyamat ért véget, ahol a Mindshare-t választotta partnereként a Mazda egy 7 országra kiírt tartalomfejlesztési tender győzteseként. Immár a hazai piac mellett Horvátország, Írország, Portugália, Románia, Szlovákia és Szlovénia piacaira is készít tartalmat az ügynökség.
Még egy új megbízással is bővült a social terület az Ammerland személyében, amely a Facebook és Instagram oldalainak kezelésével bízta meg az ügynökséget.
A meglévő projektek közül az Euronics életében mérföldkőhöz értek: a TikTok-on meghaladta a csatorna a 100ezer követőt, mellyel a nagy e-kereskedelmi szereplők közül a legnagyobb csatornát tudhatja magáénak a márka. Több videós tartalmuk is átlépte az 1 millió feletti nézettséget, mindezt fizetett megtekintés nélkül érték el köszönhetően annak, hogy kifejezetten a platform igényeit figyelembe véve készítették el a tartalmakat.
„Az elmúlt másfél évben nagyon sok energiát fektettünk abba, hogy teljesen újragondoljuk a social területen nyújtott szolgáltatásainkat, ennek is köszönhető, hogy ilyen szép sikereket érünk el, legyen szó short-form videós tartalmak gyártásától, vagy akár több országra szóló tartalomfejlesztésről. Az elért eredmények önmagukért beszélnek, ez egy csapatsiker és ezúton is köszönjük az ügyfeleinknek a bizalmat és a partnereink támogatását. Ezen az úton fogunk tovább haladni, hogy teljeskörű szolgáltatásokat nyújthassunk az ügyfeleink számára” – mondta el Lunczner Ádám, a Mindshare Digitális és Üzletfejlesztési Igazgatója.