A DIGI után újabb szereplővel bővült a hazai mobilpiac, a V-Telecom Hungary a V-Tel márkával jelent meg a szegmensben és elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszál majd.
A V-Tel nevű új telekommunikációs szolgáltató júliusban kezdte meg működését a magyar mobilpiacon, a cég nettó 450 millió forintos árbevételt tervez a 2020. júliusig tartó egy évben – írja az MTI a cég közlése alapján. A V-Tel már most országos lefedettséggel rendelkezik, legalábbis ami az értékesítési hálózatot illeti, a terveik szerint azonban az év végéig a cég termékei Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az értékesítési hálózatban, a V-Tel Pontokon.
A 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után indult el. Az értékesítési pontok száma hamarosan 3000-re bővül országosan a cégcsoport tervei szerint, a szolgáltatásukat 150 ezer SIM-kártyával indították.
Minden kétezernél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont – tájékoztatott Kupai Krisztián, a V-Telecom Hungary Kft. ügyvezetője a közleményben. Hozzátette: arra törekszenek, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak kártyáik.
Az új márka logójában egy V-betű látható, a megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a „V” logó használati jogát.