- Hirdetés -

Újabb területen tarolnának a Számlázz.hu alapítói

|

- Hirdetés -

Elindult Magyarország új, bankfüggetlen fizetési módja, a BinX - jelentette be Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezető igazgatója és Kis Ervin Egon, a BinX stratégiai vezetője. Minden hazai vállalkozás számára elérhető a BinX, amely a leggyakoribb fizetési műveleteket teszi egyszerűbbé, gyorsabbá, olcsóbbá. A hazai innováció egyedülálló működési modelljét a Magyar Nemzeti Bank bevonásával alakították ki a tulajdonosok.

Elstartolt az első magyar alapítású és tulajdonú „neobank”, a BinX. A Számlázz.hu az új fizetési rendszert a XX. E-kereskedelmi konferencián mutatta be. A BinX Zrt. egy Magyarországon bejegyzett és a Magyar Nemzeti Bank engedélyeivel rendelkező elektronikuspénz kibocsátó intézmény (e-money intézmény). Az innováció lehetővé teszi, hogy a hazai vállalkozások fizetési műveleteket bonyolíthassanak saját BinX számlájuk és a pénzügyi rendszer bármely más szereplője között - két BinX számla esetén teljesen díj- és költségmentesen. Mindezt nemcsak a Számlázz.hu-s vállalkozások, hanem a teljes hazai kkv-szektor szereplői számára biztosítja a BinX.

A BinX működési modelljét a Magyar Nemzeti Bank bevonásával alakították ki a tulajdonosok. A modell lényege, hogy a BinX számláját nem egy kereskedelmi bank, hanem a Magyar Nemzeti Bank vezeti. Az ügyfelek pénze egy, a Magyar Nemzeti Bank által vezetett és felügyelt letéti számlára kerül, ezzel teljes fedezetet nyújtva az egyéni számlákon tárolt elektronikus egyenlegekre.

„A BinX a Revolut és a Wise első hazai alternatívájaként nem kíván a hagyományos bankokkal konkurálni, hitelezni és betétet gyűjteni. Azonban elsődleges platformmá kíván válni a leggyakoribb tranzakciók lebonyolításában a teljes hazai kkv-szektor digitálisan érett szereplői számára. A mi rendszerünkben az ügyfelek pár perc alatt, online, bankfióki sorbanállás nélkül nyithatnak BinX számlát, és semmilyen adatot nem kell megadniuk bejövő számláik kifizetéséhez” - mondta el Kis Ervin Egon, a BinX társalapítója és stratégiai igazgatója.

„A BinX megalkotásával az volt a célunk, hogy a Számlázz.hu felhasználóinak egy pillanatra se kelljen elhagyniuk azt az okos ökoszisztémát, amit az online számlázás természetessé válása óta megszoktak. Mától a teljes üzleti ciklus, megrendeléstől a fizetésig, gyorsan, egyszerűen menedzselhető, ráadásul az új fizetési mód rendkívül kedvező áron elérhető, ami a Számlázz.hu felhasználóknak, sőt, a teljes hazai kkv-szektornak is hatalmas értéket jelent” – mondta el Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezetője.

A BinX számla hivatalos pénzforgalmi számla, amely a cégkivonaton és az egyéni vállalkozói nyilvántartásban is megjelenik, bármely vállalkozás használhatja elsődleges számlaként is. Mobilapplikáción és webes alkalmazáson keresztül érhető el, kérdés esetén magyar nyelvű ügyfélszolgálat segíti a felhasználókat. Kapcsolódik a BinX számlához egy hagyományos bankszámlaszám, valamint hamarosan rendelhető lesz Mastercard prémium business bankkártya is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...

Top 50: így buliztak a médiások

Különleges helyszínen, a Madame Tussauds Budapestben rendezte meg idén a Marketing&Media magazin a „TOP 50 - A legbefolyásosabb médiavezetők” toplista 2024-es díjátadó ünnepségét és VIP partiját. A díjátadóról és az azt követő buliról készült...

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...