- Hirdetés -

Újabb cég fog össze a Gorillazzal

|

- Hirdetés -

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit popegyüttessel társult. A banda és az E.ON együttműködése egy film bemutatásával, valamint egy kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiával működő zenestúdió megalapításával indul. Az E.ON az elmúlt néhány hónap során tervezte meg és helyezte üzembe a stúdiót, ma pedig a partnerek bemutatják a Gorillaz egyik legújabb, „We got the Power” című dalához közösen készített videoklipet. A film készítéséhez kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiát használtak.

 

A sivatagban játszódó filmben több mint ezer táncoló játék, több száz fényinstalláció, számos világító tintahalakkal teli akvárium, egy szakasz villogó UFO és egy hatalmas, arany szerencsemacska látható – melyeket mind napenergia, illetve ezzel feltöltött akkumulátorok látnak el árammal. A klip nem animációval készült, hanem valóságos, működő kellékek szerepelnek benne, napenergiával feltöltött akkumulátorokkal, a háttérben a Gorillaz lüktető zenéjével.

 

Ez a film készíti elő a terepet a szintén napelemekkel és akkumulátorokkal működő „E.ON Kong Solar Studios” zenestúdió számára, amely az angliai „Demon Dayz” fesztiválon mutatkozik be június 10-én. Ezzel a Gorillaz mindeddig virtuális zenekara kilép a valós világba. Az E.ON napenergia- és akkumulátortechnológiája segítségével a stúdió lehetővé teszi feltörekvő zenészek számára, hogy új számokat készítsenek a Gorillaz-zal, melyek az E.ON központi honlapján lesznek megtekinthetők. Az E.ON Kong Solar Studio a Gorillaz régóta várt, júniustól novemberig tartó, világ körüli turnéjának számos helyszínén, több koncerten és fesztiválon is ott lesz. Az egyes országok zenészei az E.ON helyi Facebook-oldalain keresztül jelentkezhetnek az E.ON Kong Solar Studióhoz való hozzáférésért.

 

Murdoc Niccals, a Gorillaz alapító tagja és basszusgitárosa a következőt mondta az együttműködésről: „Én magam is környezetvédőnek tartom magam. Ezért is volt fontos számunkra, hogy az E.ON-nal, a napenergia-tárolás vezető innovátorával összefoghassunk egy olyan stúdió létrehozására, amely nemcsak abban segít, hogy jobb zenét készítsünk, hanem abban is, hogy védjük bolygónk klímáját. Az E.ON kiváló akkumulátorainak segítségével ugyanis akár sötétben is dolgozhatunk.”

 

A Gorillaz együttessel való összefogás az E.ON új globális márka átpozícionálásához kapcsolódik, melynek lényege, hogy innovatív megoldásainkkal jobbá tegyük az emberek életét. „Ehhez a mindeddig egyedülállóan kreatív és ambiciózus projekthez a nap energiáját használjuk. A Gorillaz együttessel való partnerkapcsolatunk pedig kiválóan példázza, mi mindent el lehet elérni a solar technológia és az energiatárolási technológia ötvözésével. Ez remekül illeszkedik a Gorillaz szellemiségéhez, akik merész hangzásukkal és képi világukkal, illetve innovatív megjelenésükkel már évek óta inspirálják közönségüket és a többi zenészt” – mondta el Karsten Wildberger, az E.ON SE igazgatósági tagja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...