Újabb mozicsatorna indul

Két csatornáját újrapozicionálja a Sony Pictures Television Networks CE, így októbertől elbúcsúzhatnak a magyar nézők az AXN White-tól és AXN Blacktől, helyettük érkezik a Sony Max és Sony Movie Channel. A fiatal női közönséget és a filmrajongókat veszik célba az új adók.

 

A régióban elsőként Magyarországon debütálnak az új Sony tévécsatornák, amelyeket a világ egyik legnagyobb szórakoztató márkája és egyben tartalomgyártója hoz el a hazai nézőknek. Mindkét csatorna kiaknázatlan nézői igényeket elégít ki minőségi tartalmaival. Az AXN White októbertől Sony Max-ként, míg az AXN Black Sony Movie Channel-ként folytatja.

 

A Sony Max a fiatalos női közönséget szólítja meg, különleges reality blokkok, gasztroműsorok, csajos sitcom-ok és romantikus vígjátékok teszik ellenállhatatlanná kínálatát. Sőt, külön, dedikált saját gyártású műsort is kap majd a csatorna egyéb exkluzív tartalmai mellett. A Sony Max-on minden megtalálható lesz, ami a fiatal női nézők számára nyújt garantált szórakozást.

 

A Sony Movie Channel a modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat feldolgozásaival. A világ egyik legnagyobb mozigyártójának tévécsatornája kicsit férfiasabb tartalmakat kínál, gondosan összeválogatott különleges tematikák mentén, hogy a különböző stílusok rajongói is megtalálják kedvenceiket.

 

“A magyar piac a fejlődés egy új szakaszába lépett, ezért már nem elegendő csupán az újabb és újabb sikeres saját gyártású produkciók készítése, valamint a vezető nemzetközi sorozatok műsorra tűzése, hanem portfólió szinten is lépnünk kellett. A Sony Max és a Sony Movie Channel egyedi, meghatározó pozícionálásuknak köszönhetően eddig kiaknázatlan nézői csoportokat szólítanak meg, kevésbé mainstream, azonban pont ezért rendkívül izgalmas és jelentős arányban exkluzív tartalmaikkal. A Sony család részeként, amely a világ egyik legnagyobb tartalomgyártó- és szolgáltatója, eljött az idő, hogy újragondoljuk eddigi stratégiánkat és a magyar piacra is elhozzuk ezeket a márkákat, annak érdekében, hogy biztosítani tudjuk portfóliónk növekedését.” – nyilatkozta John Rossiter, a SPTN CE ügyvezető igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban.

 

A Sony portfóliójába tartozik az AXN, a VIASAT3 és a VIASAT6 is.