Ismét tehetséges fiatalok számára indít képzéssel egybekötött gyakornoki programot a Central Médiacsoport. A lapkiadó Central Digitális Akadémia projektje az értékteremtést, az átfogó tudás átadását és az utánpótlásnevelést helyezi előtérbe.
A Central Digitális Akadémia a média iránt érdeklődő pályakezdők számára kínál izgalmas munkalehetőséget és betekintést a kulisszák mögé. A programra jelentkező fiatalok gyakorlatorientált képzésben részesülnek az ország egyik legnagyobb lapkiadójának tapasztalt kollégáitól. Az értékteremtő munka része, hogy a résztvevők maximális figyelmet kapnak a négyhónapos időszak alatt, és személyes mentorálással támogatják fejlődésüket.
A jelentkezők már a program kezdetekor kiválaszthatják, a Central Médiacsoport mely területén szeretnének tudást szerezni. A tartalomelőállításra vállalkozók megismerkedhetnek a lapszerkesztés, újságírás és a videókészítés alapjaival. A marketing, sales és projektmenedzsment témák iránt érdeklődők pedig a kiadó back office munkálataiban tudnak szerepet vállalni. Minden esetben fontos megjelölni a jelentkezésnél a korábbi referenciákat és csatolni a motivációs leveleket a választott pozíciókhoz.
„Nagyon rátermett fiatalokkal működtünk együtt a program során tavaly, akik közül többen is munkatársként csatlakoztak azóta hozzánk. Várjuk idén is az innovatív tehetségek jelentkezését. Mind a Central Médiacsoport növekedési stratégiája szempontjából, mind emberileg egyaránt fontos számunkra, hogy lelkes és új csapattagokkal bővüljünk” – mondta Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának vezetője.
A Central Digitális Akadémián a tehetséges aspiránsok egy független médiavállalatnál, baráti közegben sajátíthatnak el átfogó szaktudást a 4 hónap során, heti 16 órában, előre egyeztetett időpontokban. Az aktív diákjogviszony nem feltétel a program elkezdésénél. Az elméleti és gyakorlati tudás megszerzését követően a legkiemelkedőbb tehetségek állásajánlatot kapnak – erről a szakmai vezetők egyedileg döntenek.
A jelentkezési határidő 2023. december 31.