- Hirdetés -

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

|

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített az első félévben.

Júliustól már hajápolási rutint is összeállíthatunk a Rossmann Rutin felületén, de természetesen maradnak a népszerű arcápolási rutin és a Virtuális Tükör funkciók is. A drogérialánc – egyelőre egy üzletében – a digitális polccímkéket is teszteli.

Tudatosság a hajápolásban is

A Rossmann Arcrutin bevezetése jelentős újításnak számított, hiszen a teszt kitöltésével nem csak bőrük állapotának és típusának megfelelő, márkafüggetlen termékajánlásokat kaphatnak a felhasználók, hanem azokat az általuk megadott árkategóriában azonnal meg is vásárolhatják a Rossmann webshopjában vagy mobilapplikációján keresztül. Az arcápolási rutin teszt esetében már jól ismert hatóanyag-kisokos is bekerült a hajápolásra fókuszáló verzióba is, számos aktív hatóanyagról kaphatunk rövid, érthető tájékoztatást a teszt oldalán.

„A Hajrutin felépítése az Arcrutinhoz hasonlóan szakértők bevonásával összeállított kérdéseken keresztül segít meghatározni a hajunk kondícióihoz leginkább illeszkedő termékeket, vagy azokat, amelyek egy-egy esetleges problémán a lehető leghatékonyabban segítenek” – mondta el az újításról Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.

Itt is választhatunk, hogy egyszerű vagy haladó rutint szeretnénk, és hogy a prémium vagy a pénztárcabarát termékek közül válogatnánk szívesebben a Rossmann kínálatából. A rendszer ennek megfelelő termékajánlásokat tesz, sőt a teszt végén általános, mindenki számára hasznos rutin-tippek is megtalálhatók.

Általános rutin tipp: A hajunk szépségének alapja az életmódunk és egészségünk. Ez az alap, erre építve kíméletes hajápolási módszerekkel és megfelelő termékekkel lehet a legjobb eredményt elérni. Kíméletesen bánj hajaddal: törölközővel ne dörzsöld durván, hajkefével ne tépd, és ne hordj rendszeresen szoros hajviseleteket, mert ezek károsíthatják a hajadat. Az alap hajápolási rutinhoz a megfelelő termékek kiválasztása kulcsfontosságú, ami egy a fejbőröd típusához illeszkedő sampont, a hajad típusához illeszkedő hajbalzsamot, hővédelmet biztosító leave-in kondicionálót és egy kíméletes hajkefét takar, amelyeket szintén a hajad típusához érdemes kiválasztani.

Legyél hozzá Rossmann+ tag!

Az eredményt e-mailben is elküldhetjük magunknak a felületen keresztül, de mindenképp érdemes regisztrálni, vagy belépni a már megszokott Rossmann+ felhasználói fiókunkkal, hiszen így bármikor visszanézhetjük a tesztünk eredményét, nem beszélve az extra kedvezményekről, amiket a Rossmann hűségprogramja folyamatosan biztosít számunkra.

Virtuális Tükörrel könnyebb az online sminkvásárlás

A Rossmann a tudatos arc-, és hajápolás iránt érdeklődőkön kívül a sminkelés szerelmeseire is gondol: Virtuális Tükör szolgáltatásukkal minden eddiginél könnyebbé válik az online sminkvásárlás.

„A kiterjesztett valóságot használó technológia segítségével a Rossmann Online Drogériában közvetlenül a kosárba helyezés előtt a vásárló saját arcára próbálhatja az egyes sminktermékeket, jelentősen megkönnyítve ezzel a megfelelő színek, árnyalatok kiválasztását” – magyarázta Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.

A Rossmann innovációja egyelőre a L’Oréal csoport kiválasztott termékeinek kipróbálását teszi lehetővé az alkalmazáson belül, beleértve a L'Oréal Paris, Maybelline és NYX márkákat. Egyedülálló módon a drogéria sajátmárkás dekorkozmetikumaira, az Alterra és a Rival Loves Me számos termékére is kiterjesztették a funkciót, amely várhatóan tovább bővül majd a jövőben.

Önkiszolgáló kasszára vágynak a vásárlók, jönnek mellé a digitális polccímkék is

A Rossmann drogériák modern megjelenésének fejlesztése érdekében 2024 nyarán teszt-jelleggel vezették be a budapesti Béke téri egységükben a digitális polccímkéket a német Rossmann üzletek mintájára.

„A megoldás legnagyobb előnye, hogy nem csak modernebb megjelenést kölcsönöz az üzlettérnek, hanem sokkal könnyebben naprakészen tartható, extra munkát spórol meg a bolti dolgozók számára, valamint környezetkímélőbb is papíralapú elődjénél” – emelte ki Szurma Gyöngyi, a Rossmann értékesítési vezetője.

Az elektronikus polccímkéket egyelőre a Béke téri üzletben teszteli a drogéria, a hosszútávú tapasztalatok alapján döntenek majd a fejlesztés kiterjesztéséről az üzlethálózat többi elemére is.

A Rossmann ráérezve a piaci trendekre az önkiszolgáló kasszák bevezetésében is úttörő volt itthon a drogériák között, országszerte több mint 250 üzletük 70%-ában van lehetőség önkiszolgáló kasszánál fizetni.

Nemrégiben a Portfolio közölte az Impetus Research által 2024 áprilisában készített, 18-69 éves magyar lakosságra reprezentatív online kérdőíves kutatást, melyből kiderült: a lakosság 85%-a szokott önkiszolgáló kasszáknál fizetni, minden harmadik felnőtt (37%) pedig kifejezetten szívesen választja ezt a fizetési módszert a boltokban. A felnőttek 19%-a minden esetben önkiszolgáló kasszát választana, ha ez is elérhető lenne az üzletben.

„2024 első felében is számos újdonságot vezettünk be online és offline is a Rossmann fejlődése érdekében. A Rossmann Rutin és a Virtuális Tükör is olyan funkciók, amelyeket folyamatosan bővíteni és frissíteni szeretnénk, hiszen ezek nagyban megkönnyítik és élménnyel telibbé teszik az online vásárlást. Azonban offline sem állunk meg: az elektronikus polccímkék bevezetése, az önkiszolgáló kasszák folyamatos bővítése elengedhetetlen fejlesztések a vásárlóink igényeinek kiszolgálása érdekében” – összegezte Flórián László, a Rossmann ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...