- Hirdetés -

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21. között megrendezett esemény az egyik legrangosabb nemzetközi konyhakiállítás. A vállalat a rendezvényen bemutatja, hogy az eszközök közötti csatlakoztathatóság – az új beépíthető készülékek forradalmi funkcióival – miként változtathatja meg a felhasználók mindennapjait otthonukban.

„Izgatottan várjuk, hogy a két héttel ezelőtti Üdvözlünk a Bespoke AI korszakában (Welcome to BESPOKE AI) eseményünket követően az EuroCucina résztvevőinek is bemutathassuk újításainkat – nyilatkozta Moohyung Lee, a Samsung digitális készülékek üzletág ügyfélélmény csoportjának vezetője. – Hiszünk abban, hogy a készülékek összekapcsolásával javíthatjuk a felhasználók életszínvonalát. Bízunk benne, hogy az új, beépíthető készülékek sokoldalú funkcióit hasznosnak találják majd, az EuroCucinán bemutatott kiállításunk pedig elnyeri a látogatók tetszését.”

A vállalat az EuroCucinán felállított bemutatóterében, két fő zónában – Bespoke AI és Premium Built-in Kitchen (Prémium Beépíthető Konyha) – várja a látogatókat. A Premium Kitchen (Prémium Konyha) területén új beépíthető készülékeket ismerhetnek meg az érdeklődök, amelyek az európai életstílusokhoz igazodó forradalmi funkciókat kínálnak.

Még több csatlakoztatási lehetőség

A Samsung standjának első állomása, a Bespoke AI zóna a bővített csatlakozási lehetőségeket szemlélteti, a konyhán túl az otthon egészére kiterjedve. Ezek az intuitív funkciók egyszerűbbé tehetik a felhasználók mindennapi életvitelét, azáltal, hogy minél kevesebb manuális beavatkozásra lesz szükség a háztartásban.

A felhasználók kényelmét szolgálja többek között a SmartThings 3D-s térképnézet funkció, amely a ház háromdimenziós látképét mutatja, és minden, a háztartásban csatlakoztatott Samsung készüléket megtalál. Olyan műveleteket egyszerűsít le, mint a csatlakoztatott eszközök kikapcsolása vagy az energiafelhasználásunk ellenőrzése.

A Bespoke AI zóna valódi élethelyzeteket jelenít meg, például a SmartThings a speciális Energy Away üzemmódban automatikusan kikapcsolja a kiválasztott készülékeket a lakók távollétében. A SmartThings Energy funkcióval pedig energiatakarékos megoldásokat kínál. Az Optimal Charging funkcióval (Optimális töltés) a robotporszívó legfeljebb 60%-ig töltődik a csúcsidőben, míg az Optimal Scheduling (Optimális tervezés) automatikusan, az energiafogyasztás szempontjából alacsonyabb költségű órákra ütemezi a mosogatógép ciklusát.

A Samsung az ökoszisztémához csatlakozást már az első lépésektől gördülékenyebbé teszi a Calm Onboarding (nyugodt belépés) révén. Egy adott Samsung-fiókkal kiválasztott és megvásárolt termék a beüzemelésekor felhasználói beavatkozás nélkül, automatikusan csatlakozik az ökoszisztémához. A csatlakoztatott élmény biztonságáért a Samsung Knox védelmi rendszere felel.

Beépített eszközök a változatos életstílusokhoz igazítva

A Samsung tovább erősítette pozícióját az európai piacon a bemutatott beépített modellekkel, köztük hűtőszekrényekkel, mosogatógépekkel, indukciós főzőlapokkal és sütőkkel, valamint az olyan továbbfejlesztett funkciók bevezetésével, mint például az AI Pro Cooking. A Premium Built-in Kitchen (Prémium Beépíthető Konyha) zónában a Samsung új készülékeket mutat be, amelyek amellett, hogy a márka jelenlétét biztosítják a beépíthető eszközök piacán, mesterséges intelligenciával és továbbfejlesztett funkciókkal kínálnak nagyfokú rugalmasságot a beépíthető konyhák testre szabásakor.

A BRB6500D beépíthető széles alulfagyasztós hűtőszekrény az első széles modell a Samsung beépíthető hűtőszekrény-kínálatában. Wi-Fi-kompatibilitása révén a felhasználók a SmartThings AI Energia módjával csökkenthetik a hűtőszekrényekkel kapcsolatos energiafogyasztásukat. Nyomon követhetik azt, és megbecsülhetik havi villanyszámláikat. Amennyiben a számla meghaladja az előzetesen meghatározott fogyasztási értéket, az energiatakarékos üzemmód a kompresszor sebességének és a leolvasztási ciklusok megváltoztatásával segíthet a felhasználóknak az energiamegtakarításban. A Twin Cooling hűtőrendszer biztosítja, hogy az élelmiszerek hosszabb ideig maradjanak frissek azáltal, hogy a hűtőszekrény és a fagyasztó hőmérsékletét, valamint páratartalmát a különálló párologtatókkal, továbbá ventilátorokkal módosítja.

A Samsung új, 2024-es EuroCucina konyhakiállításon bemutatott Energiahatékony mosogatógépe a mosogatás terén kínál fejlett energiahatékonyságot. Az A energiacímkével ellátott mosogatógép WaterJet Clean™ rendszere szinte minden szögből intenzív tisztítást biztosít, hatékonyabb energiafelhasználással. A készülék az Extra csendes program használatakor mindössze 41 dB zajszinten működik, ráadásul a felhasználók – a SmartThings csatlakoztathatóság révén – a gyakorlatban is extra energiát takaríthatnak meg. A SmartThings AI Energia módja proaktívan figyeli az energiafogyasztást, és előre jelzi a mindenkori használatot. A felhasználók bekapcsolhatják az energiatakarékos üzemmódot, ha úgy látják, a havi villanyszámla meghaladhatja a célértéket. A Pots & Pans (Edények és serpenyők) programmal ekkor a mosogatógép kevesebb energiát használhat, csökkentve a főmosás és a forró öblítés hőmérsékletét, és meghosszabbítva a ciklusidőt. Végül, a Kitchen Fit Sliding Door (tolóajtó) biztosítja, hogy a mosogatógép harmonikusan illeszkedjen a modern konyhákba. A csúszó zsanér nyitáskor megkönnyíti az ajtóburkolat felfelé csúszását, így az ajtó teljesen kinyitható anélkül, hogy az alatta lévő szegélylécet le kellene vágni.

Minőség és együttműködés most és a jövőben

A Samsung a termékek minőségének megőrzésére és a még jobb eredmények biztosítására törekszik. A vállalat olyan technológiákat fejleszt, amelyek ezt az elkötelezettséget a készülékek funkcióiban is érvényesítik, ilyen például a mosógép energiafelhasználását csökkentő AI Ecobubble, vagy a mosógépből lefolyó vízben lévő mikroműanyag-kibocsátást csökkentő Less Microfiber Cycle program.

A Samsung a 2024-es EuroCucina kiállításon mutatta be legújabb fejlesztéseit és a SmartThings Energy-t alkalmazó együttműködéseit. A vállalat aktívan részt vett olyan projektekben, amelyek célja a Net Zero Home koncepció megvalósítása. A SmartThings Energy összefogja ezeket a célkitűzéseket, hogy az otthoni energiafelhasználás átfogó vezérlését és felügyeletét biztosíthassa. Emellett összehangolja egy olyan programmal, mint a Demand Response (DR), azáltal, hogy a DR esemény kiváltásakor automatikusan beállítja a csatlakoztatott készülékek üzemmódját. A Samsung elkötelezett amellett, hogy világszerte kiterjessze együttműködéseit, hogy ezzel is segíthesse a felhasználókat az előrehaladásban az energiahatékony életmód felé vezető úton.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...