Multifunkcionális szakemberekben és a személyre szabott marketingben látja a jövőt a PS Creative Agency, amelynek szakértői csapata az ügynökség által kiadott magazinnal együtt újult meg.
Alapjaiban újul meg Budapest egyik vezető fashion és lifestyle márkákra specializálódott kommunikációs ügynöksége, a PS Creative Agency. Ügyfelei közt hazai és nemzetközi divat- és ékszermárkák mellett budapesti design hotelt, valamint több fővárosi és vidéki vendéglátóhelyet is felsorakoztató vállalkozás stratégiai igazgatói posztjára Benkó Zsuzsannát igazolta le.
Zsuzsanna korábban a Café PR és a KYAT kötelékében is dolgozott vezetőként, emellett külső tanácsadóként öt éve irányítja az egyik legnagyobb magyar designer márka, a NUBU kommunikációját. A cég tulajdonosa az új stratégiai vezetővel és az ügynökség ügyvezető igazgatójával, Sipka Emesével közösen definiálta újra a PS Creative Agency-t. Az átalakulás az ügynökség saját kiadású médiumát, a PS Magazint is érinti, amely vadonatúj köntösben, friss szerkesztőkkel és szerzői gárdával folytatja működését. A főként az Y és a Z generáció minőségre és újdonságokra nyitott fogyasztóit kiszolgáló divat- és életmódmagazin minden eddiginél hatékonyabban erősíti az ügynökség kommunikációját.
„A divat ma már az önkifejezés, a tudatosság, az érzékeny gondolatiság szinonimája, maga a kortárs identitás. A digitális forradalommal pedig véget ért a kommunikáció vegytisztaságának korszaka” – állítja Strasser Orsolya a PS Magazinnak adott interjújában.
A közösségi média marketinggel már több mint négy éve foglalkozó Sipka Emese hozzátette: „Elsők között voltunk, akik itthon felfedezték a közösségi média véleményvezéreiben rejlő potenciált. Folyamatosan figyelemmel kísérjük az influencer szcéna hazai és nemzetközi szereplőit, hiszen rengeteg tényezőre kell figyelni. Azon dolgozunk, hogy ügyfeleink is felismerjék, nem minden a nagy követőszám, a vásárolt lájkok helyett a potenciális célközönség elérésére kell fektetni a hangsúlyt.”
„A kommunikáció átalakult, napjainkban csak hiteles, szerethető tartalommal és integrált megközelítéssel válhat egy márka tömegek számára vonzóvá” – vallja Strasser, aki szerint az elérés mellett fontos szerepet kapott, hogy egy márka képes legyen az elért közönségét hűséges márkaközösségé alakítani. „Az ehhez kiválasztott üzenetet ráadásul szinte folyamatosan fejlődő műfajokkal és platformokon kell prezentálni” – fogalmaz a PS vezetője, hozzátéve, hogy a nagy ügynökségek méretüknél fogva egyszerűen túl lomhák a közösségi médiában fel- és alábukó trendek valós idejű lekövetéséhez, így a helyzet most a kompaktabb, ugyanakkor univerzálisabb, trendkövető ügynökségeknek és az általuk képviselt, az innovációra nyitott ügyfeleknek kedvez.