- Hirdetés -

Újítások a Viberen

|

Újabb fejlesztéseket vezetett be a csoportos beszélgetések terén a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber. Mostantól a csoportok adminjai számára lehetőség nyílik az üzenetek rögzítésére, a beszélgetés résztvevői a chatfolyamban külön tudnak válaszolni az egyes üzenetekre, a címlista funkciójával pedig a felhasználók egy üzenetet több címzettnek tudnak privát módon elküldeni.

 

A csoportos beszélgetések legfontosabb bejegyzései az adminok által rögzíthetővé válnak a csevegőablakban – írja közleményében a szolgáltatást működtető cég. A rögzített üzenetet a képernyő tetején egy lila banner emeli ki, amely az csevegés során mindvégig látható marad. A funkcióval mindenki számára fontos bejelentéseket, emlékeztetőket és utasításokat tűzhetünk a képernyőre, ezzel még hatékonyabbá téve a csoportos beszélgetéseket, és megkímélve a résztvevőket az üzenetek egyenkénti azonosításának és elmentésének terhétől. A rögzítéshez nem kell mást tenni, mint hosszan az üzenetre nyomni, majd a felugró menüből kiválasztani a pin opciót. Az üzenet addig marad kiemelve, amíg az admin el nem távolítja vagy le nem cseréli azt egy másikra.

 

További újdonság, hogy a felhasználók mostantól külön válaszolhatnak az egyes üzenetekre, anélkül, hogy megszakítanák a beszélgetés természetes folyamatát a csoportban. Az adott üzenetet hosszan érintve válik elérhetővé a reply funkció, így a résztvevők saját szövegkörnyezetében reagálhatnak rá azt követően is, ha a beszélgetés témája már megváltozott. Az irányított válasz segítségével egyértelművé válik az is, hogy a résztvevők kinek szánták pontosan az elküldött üzenetet.

 

Ha a felhasználó több olyan embernek szeretne egyszerre üzenni, akik nincsenek egy közös csoportban, erre az esetre nyújt megoldást a címlista, amellyel ugyanaz az üzenet egyszerre több címzett számára is privát módon elküldhető. A funkció segítségével azoknak is küldhetünk üzenetet, akik egymással nem állnak kapcsolatban, ugyanakkor a küldemény tárgya minden címzettre vonatkozik. A címlistával a felhasználó időt takarít meg: nem kell egyesével elküldenie a címzetteknek ugyanazt az üzenetet.

 

A létrehozott címlista az első üzenet elküldését követően hozzáférhetővé válik a felhasználó chat listájában. Az innen küldött üzenetet a címzettek privát küldeményként kapják meg, a feladóval már folyamatban lévő beszélgetéseik folytatásaként. Ha előzetesen még nem volt üzenetváltás a feladó és címzett között, úgy az elküldött üzenet új beszélgetésként jelenik meg a chatben. A felhasználók el is nevezhetik címlistáikat, és tetszőlegesen adhatnak hozzá vagy törölhetnek kontaktokat belőle. A címlistán keresztül kizárólag olyan kontaktoknak küldhető üzenet, akiknek a névjegyzékében a feladó telefonszáma megtalálható.

 

„A csoportos beszélgetések központi szerepet töltenek be az emberek életében, segítségükkel alakítják kapcsolataikat, mindennapjaik eseményeit” – mondta Ofir Eyal, a Viber termékekért felelős alelnöke. „Szeretnénk felhasználóink számára minden lehetséges eszközt biztosítani ennek megkönnyítéséhez. Az irányított válaszok, rögzített üzenetek és címlisták funkcióival a felhasználók még nagyobb hasznát vehetik a csoportoknak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...