• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Jön a Paramount Nyári Mozi nagyszabású fináléja

    Közönségkedvenc vendégekkel folytatódik az Adom a napom

    Új sorozatokkal és filmklasszikusokkal indítja az őszt az HBO Max

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Hogyan lesz a termékoldalból valódi értékesítő? (x)

    Marketing 2025. szeptember 1.
    Egy termékoldal első három másodperce dönt sok mindenről. A látogató először a címet, az árat, a fő képet és az elsődleges gombot keresi. Ha ezek nem egyértelműek, a figyelem elcsúszik. Érdemes a hajtás felett...

    Rekordot döntött a lakóingatlanok iránti kereslet

    Kutatás 2025. szeptember 1.
    Újabb változás körvonalazódik a lakáspiacon a szeptembertől induló program, az Otthon Startnak köszönhetően. Az ingatlan.com kutatási adatai szerint többen vennének saját célra lakóingatlant, míg a befektetési célú vásárlók aránya csökkent. Ezzel párhuzamosan jelentősen nőtt...
    Ázsia Expressz 2025

    Erősen kezdett a TV2 visszatérő műsora

    Tv/Rádió 2025. szeptember 1.
    Az Ázsia Expressz bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-re a Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben. A nyár utolsó hetét a TV2 nyerte, méghozzá meglehetősen kényelmes előnnyel. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben 2,2 százalékponttal vezettek...

    Jön a Paramount Nyári Mozi nagyszabású fináléja

    Média 2025. szeptember 1.
    Szeptember 2-án a Dürer Kert ad otthont a Paramount Nyári Mozi országjáró sorozata utolsó állomásának, így idén a fővárosban búcsúzhatunk a nyártól a mozis csatornának köszönhetően.Ahogy a Paramount Nyári Mozitól már megszokott, ezúttal is...

    Közönségkedvenc vendégekkel folytatódik az Adom a napom

    Média 2025. szeptember 1.
    Szeptember 1-jén, egy év kihagyás után visszatér Geszti Péter és a VIASAT3 közönségkedvenc talkshow-ja, az Adom a napom. Az 5. évad nyitóhetén Presser Gábor, Pataki Zita, Oláh Gergő és Kovács András Péter mutatja meg,...

    Digital Center

    Fontos minősítést kaptak a Samsung készülékei

    Digital Center 2025. augusztus 30.
    A Samsung bejelentette, hogy két robotporszívó-termékcsaládja, a Bespoke AI Jet Bot Steam és a Bespoke Jet Bot Combo, valamint a Bespoke AI hűtőszekrények megkapták a németországi székhelyű nemzetközi tanúsítvány-kibocsátó szervezet, a TÜV Nord IoT...

    STEM pályázatot hirdet a K&H

    Digital Center 2025. augusztus 29.
    Újból elérhető a jelentkezés a K&H STEM technológiai pályázatára a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények alapképzésben tanuló hallgatói számára. A kezdeményezést a Euromoney által idén is a „legjobb digitális bank” díjjal elismert K&H...

    Jöhet a fintech forradalom

    Digital Center 2025. augusztus 29.
    Húszéves lett Magyarország egyik legnagyobb fintech cége, a közel egymillió vállalkozást segítő Számlázz.hu. Ángyán Balázs ügyvezető szerint forradalmi időszak előtt áll a pénzügyi adminisztráció területe: a munka nagy részét a jövőben az AI végzi...
    Netflix távkapcsoló

    Vezetékes internet és Netflix egyben a One-tól

    Digital Center 2025. augusztus 28.
    A One Magyarország tovább bővíti tartalomportfólióját és a hazai telekommunikációs piacon egyedülálló módon televíziós szolgáltatás nélkül, az otthoni vezetékes internet díjcsomagok részeként is elérhetővé teszi a Netflix streaming szolgáltatást 2025. augusztus 25-től. 2024-ben a magyar...

    Vadiúj tablettel rukkolt elő a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 28.
    A Samsung bemutatja a Galaxy Tab S10 Lite tabletet, amelynek célja, hogy emelje a felhasználói élményt a tartalomfogyasztás, az alkotás és a hatékonyság terén, akár útközben is. A Galaxy Tab S10 Lite nagyméretű kijelzője...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat