• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Új videósorozatban kutatja a hosszú élet titkát a WMN

    Nagyobb mértékű áremelés kell – interjú Tóth Csabával

    Ezért is fontos, hogy mit kezd az Indamedia a Ringier-vel

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Kicsit letisztult az ingatlanpiac

    Kutatás 2025. november 10.
    Az Otthon Start Program (OSP) bejelentését követően látványos, de kétségtelenül túlfűtött érdeklődési hullám indult el az ingatlanpiacon. A Duna House elemzése alapján az augusztus eleji hetekben a hirdetésekre érkező telefonos megkeresések száma több mint...

    Elindult az év végi kgfb-kampány: ennyi most az átlagdíj

    Biznisz 2025. november 10.
    Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a november 2-án megkezdődött év végi kgfb-kampány első napjaiban a személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 900 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést. Ez az összeg gyakorlatilag megegyezik az egy évvel korábban...

    Különleges fesztivál kalandoroknak

    Marketing 2025. november 10.
    November 15-16-án rendezik meg a 18. Járatlan Utakon Fesztivált a Europa Event Centerben, Budán. Két napon át több mint 80 előadás, 40 kerekasztal-beszélgetés, élő könyvtár, változatos workshopok, kiállítók, látványos táncbemutatók és kulináris kalandok várják...

    Új videósorozatban kutatja a hosszú élet titkát a WMN

    Média 2025. november 10.
    A WMN új, edukatív és emberközpontú videósorozatot indít, amelyben generációk találkoznak, hogy együtt kutassák: mi a hosszú és jó élet titka Magyarországon. A sorozat célja, hogy inspiráló példákon keresztül mutassa meg, hogyan őrizhetjük meg...

    Hiszünk még a Fekete péntekben?

    Kutatás 2025. november 10.
    November elején ma már nem meglepő azzal az üzenettel találkozni a plakátokon, az üzletek kirakataiban, a televíziós és rádiós reklámokban, az online felületek bannerein, vagy éppen a webáruházak hírleveleiben, hogy “mindent elsöprő kedvezményekkel elindult...

    Digital Center

    Kartellezni mesterséges intelligenciával is lehet, csak nem érdemes

    Digital Center 2025. november 7.
    A kartellekkel szembeni fellépés továbbra is prioritás a magyar és az uniós versenyhatóság részéről. A cégeknek 2026-ban is érdemes lesz erre a területre figyelmet fordítani – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

    Ismét Budapest lesz Közép-Európa technológiai fővárosa

    Digital Center 2025. november 7.
    November 13–16. között a Hungexpon rendezik meg a TECHXPO 2025-öt, amely a legnagyobb nemzetközi technológiai show-k – a CES és az IFA – szellemiségét hozza el a régióba. A tavalyi debütáló rendezvény után a...

    Túlélni a zsarolóvírust – ma már versenyelőny a kiberreziliencia

    Digital Center 2025. november 7.
    A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt,...

    Magyar fejlesztés emelheti új szintre az önvezető járművek biztonságát

    Digital Center 2025. november 6.
    A BME Gépjárműtechnológia Tanszék Biztonságtechnológia Kutatócsoportja a mai napon tartott bemutatót arról az egyedülálló technológiai fejlesztéséről, amely új szintre emeli az automatizált közlekedés biztonságát. A fejlesztés célja, hogy a járművek akkor is időben felismerjék...

    Új funkció került a Samsung okosóráiba

    Digital Center 2025. november 6.
    Minden egy egyszerű kérdéssel kezdődött: mi lenne, ha valós időben, közvetlenül a csuklónkról tudnánk követni a táplálkozásunkat? A Samsung Galaxy Watch8 okosóra Antioxidáns-indexe az egykor tudományos-fantasztikusnak tűnő elképzelést elhozhatja a mindennapi használatba. A hüvelykujj...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat