• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

    Egy új és egy visszatérő sorozat premierdátumát is bejelentette a Disney+

    Ismét vált a Max, visszatér a névbe az HBO

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

    Mobil 2025. május 15.
    A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra. Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...

    Egy új és egy visszatérő sorozat premierdátumát is bejelentette a Disney+

    Média 2025. május 15.
    „A mackó” című, kritikusok által is elismert, Emmy-díjas FX-sikersorozat negyedik évada június 26-án, csütörtökön, hajnal kettőtől lesz elérhető a Disney+-on, ráadásul a negyedik évad mind a tíz epizódja egyszerre kerül fel a platformra. Az...

    Ismét vált a Max, visszatér a névbe az HBO

    Média 2025. május 15.
    Visszatér az HBO-s gyökereihez a Max streamingszolgáltatás és nagyobb hangsúlyt kapnak az HBO saját gyártású sorozatai, illetve a Warner Bros. sikerfilmjei. A WBD streaming üzletága két év alatt közel 3 milliárd dollárral növelte nyereségét,...

    Hamarosan rajtol az idén 40 éves KAFF

    Média 2025. május 15.
    Hazánk első animációs filmfesztiválja – egyben legnagyobb múltra visszatekintő filmfesztiváljaink egyike –, az idén 40 éves Kecskeméti Animációs Filmfesztivál a színes nemzetközi program mellett hangsúlyt helyez a legnagyobb magyar alkotók bemutatására is. Május 27....

    „Totális támadás” – megszólalt a MÚOSZ az új törvényjavaslat kapcsán

    Média 2025. május 15.
    Közleményben foglalt állást a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) „A közélet átláthatóságáról” című törvényjavaslattal kapcsolatban. A szervezetet a közlés szerint „mélységesen felháborítja a szabad sajtó ellen indított legújabb brutális támadás”. Ezért arra kérnek minden,...

    Digital Center

    Izgalmas videós funkcióval érkeznek az új mobilok

    Digital Center 2025. május 13.
    2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amelyben bemutatkozik a mobilos tartalomgyártásban jelentős előrelépésnek számító, a Google Cloud technológia által kifejlesztett AI Kép videóvá alakítása funkció. Az AI-alapú Kép videóvá alakítása funkció új lehetőségeket...

    Robotkőművessel erősít a Wienerberger

    Digital Center 2025. május 13.
    Magyarországra is megérkezett a Wienerberger új falazórobotja, amely teljes kőművescsapatok munkáját láthatja el az építkezéseken. Az innovatív technológiai fejlesztés gyorsan, tökéletes pontossággal dolgozik, és megoldást kínál az építőipart sújtó jelentős munkaerőhiányra. Az építőanyaggyártó magyar...

    Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció

    Digital Center 2025. május 9.
    Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...

    Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok

    Digital Center 2025. május 6.
    Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be. Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...

    Fontos változás jön a Samsung telefonoknál

    Digital Center 2025. május 3.
    A Samsung bejelentette, hogy hamarosan bizonyos Galaxy A szériás készülékekre is kiterjeszti az AI asszisztens aktiválását az oldalsó gombbal, ezáltal pedig még több felhasználó tapasztalhatja meg a Galaxy S széria egyik közkedvelt funkciójának előnyeit....

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat