• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Új korszak a tévés tartalomfogyasztásban – interjú Kolosi Péterrel

    Újabb vérfagyasztó film érkezik az HBO Max kínálatába

    Black Friday – egész novemberben akciós mobilok

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Új korszak a tévés tartalomfogyasztásban – interjú Kolosi Péterrel

    Média 2025. november 19.
    Nem véletlenül indítottuk el az új digitális stratégiánkat már három évvel ezelőtt – mondta Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese, utalva arra, hogy a nézők egyre inkább a streamingplatformokra vándorolnak. A szakember...

    Tudatos hírfogyasztónak tartja magát a magyarok közel fele

    Kutatás 2025. november 19.
    Csak kevés honfitársunk él információs buborékban - derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A hírfogyasztási szokásokra irányuló felmérés arra is rávilágít, hogy milyen...

    Újabb vérfagyasztó film érkezik az HBO Max kínálatába

    Média 2025. november 19.
    November 21-én kerül fel az HBO Maxra a horror franchise legfrissebb filmje, így az összes Démonok között film elérhető lesz a streaming platformon.A Démonok között: Utolsó rítusok a szeptemberi mozis debütálásakor rekordokat döntött, megszerezve...

    Mesés programot szervez a Libri Mikó Istvánnal

    Marketing 2025. november 19.
    A tökéletes meseolvasás rejtelmeibe avatja be Mikó István színművész a nagyszülőket és szülőket a Libri első Meseakadémiáján. A résztvevők nemcsak a megfelelő hangsúlyozást és a karakterek életre keltésének szabályait sajátíthatják el, de a workshopon...

    Ezek a régió legnagyobb vállalatai

    Biznisz 2025. november 19.
    Bár az infláció jelentősen lassult a múlt év során, mégis, a közép-kelet-európai régió 2 százalékos gazdasági növekedése visszafogottnak mondható - derül ki a Coface hitelbiztosító évente kiadott átfogó régiós elemzéséből, amely egyúttal rangsorolja a...

    Digital Center

    Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

    Digital Center 2025. november 19.
    A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...

    Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

    Digital Center 2025. november 17.
    Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

    Újabb díjakat nyertek az LG tévék

    Digital Center 2025. november 17.
    Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

    Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

    Digital Center 2025. november 17.
    Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

    Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

    Digital Center 2025. november 14.
    A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat