• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Hosszabbításról és támogatásról is döntött a Médiatanács

    Közel 200 milliót ad televíziós alkotásokra az NFI

    Változás a Central Médiacsoport vezetésében

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    A vásárlás istennőjével kampányol az Árukereső

    Marketing 2025. június 27.
    Az Árukereső.hu új, hosszú távú kommunikációs stratégiával jelentkezik. A cél a magyar fogyasztók bevett vásárlási sztereotípiáinak megváltoztatása és annak elérése, hogy az online vásárlások befejezése előtt mindig látogassanak el az Árukereső.hu-ra. A McCann ügynökség...

    Két hét diákmunkával is meg lehet keresni egy fesztiválbérletet

    Kutatás 2025. június 27.
    A két és fél hónapos nyári szünet kezdetével felpezsdül a diákmunka-szektor is, ilyenkor tetőzik a jelentkezések száma. Közben sorra rajtolnak a nyári fesztiválok, a fiatalok pedig egyre szívesebben vállalnak munkát, hogy saját keresetükből fedezzék...

    Tovább nőtt a használtautó-piac forgalma

    Biznisz 2025. június 27.
    Továbbra is igen élénk a használt személyautók hazai piaca: a DataHouse legfrissebb előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban Magyarországon mintegy 79 300 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez az érték 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly...

    Új városnegyed épül a 9. kerületben

    Biznisz 2025. június 26.
    A 9. kerület szívében, a Lurdy Ház mögötti korábban kihasználatlan telken épül a budapesti ingatlanfejlesztés egyik legújabb mérföldköve. Az M76 nem csupán egy új épület, hanem egy jövőálló városi fejlesztés, amely a fenntarthatóságot, a...

    Megugrott a fizetési kérelmek értéke

    Biznisz 2025. június 26.
    Megnyolcszorozódott a fizetési kérelmekre válaszul indított utalások egy tranzakcióra jutó értéke egyetlen év alatt – derül ki a money.hu friss elemzéséből. Az Azonnali Fizetési Rendszeren (AFR) keresztül bonyolított ilyen típusú tranzakciók nemcsak gyorsak és...

    Digital Center

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra

    Digital Center 2025. június 23.
    Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...

    Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal

    Digital Center 2025. június 20.
    A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...

    A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát

    Digital Center 2025. június 20.
    A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat