- Hirdetés -

Újított a Decathlon

|

- Hirdetés -

A Decathlon, a világ egy vezető multi-specialista sportmárkája felfedi új célját: “Move people through the wonders of sport“ és a stratégia mögött meghúzódó merész új törekvést, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportot. Ennek a fejlődésnek a részeként, a Decathlon bemutatja megújult márkáját, amely magában foglal egy dinamikus és előremutató arculatot, valamint az új ‘orbit’ névre keresztelt logót.

A Decathlon 1976-os indulása óta mindig is hitt a sport létfontosságú szerepében, annak társadalomra gyakorolt hatásában, az emberek egészségesebbé és boldogabbá tételében. A sport segít, hogy újra kapcsolatba kerüljünk emberi mivoltunkkal, a bolygónkkal és fizikai énünkkel.

Így jött létre a ‘North Star’ projekt, az a hosszú távú törekvés, amellyel szeretnék felgyorsítani a Decathlon pozitív hatását a világra. Ez pedig az innováció, a közösség és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségük. A North Star által vezérelve megszületett új küldetésük: ‘Move people through the wonders of sport.’

Ehhez a célhoz igazodva a Decathlon ambiciózus globális stratégiát dolgozott ki, hogy üzleti tevékenységük számos aspektusát hatékonyan fejlesszék. Az új stratégiai iránynak a középpontjában az ügyfélélmény, a fenntarthatóság iránti erős elköteleződés és a vállalat általános modernizálása áll. Az ügyfélélmény központi eleme, a ma bemutatott megújult és újrapozícionált Decathlon.

Barbara Martin-Coppola, a Decathlon vezérigazgatója: "A mai nap különleges pillanat a Decathlon történetében és jövőjében egyaránt. A világnak most nagyobb szüksége van a sportra, mint valaha. Egyesítő ereje van, és javíthatja a fizikai és mentális egészséget egyaránt. A Decathlonnál szeretnénk nagyobb pozitív hatást gyakorolni az emberekre, a társadalomra és a bolygóra azáltal, hogy a sport csodáin keresztül megmozgatjuk az embereket. Büszke vagyok arra, hogy csapattársainkkal együtt dolgozhatunk a North Star - vezérfonalunk és ambíciónk -elérésén. Hihetetlen volt látni, hogy sokszínű közösségünk együtt ünnepelte azt, ami különlegessé tesz minket: lehetővé tesszük, hogy mindenki a saját feltételei szerint sportolhasson. Biztos vagyok benne, hogy ambiciózus stratégiánk, amely üzleti tevékenységünk hogyanját határozza meg, biztosítani fogja, hogy a Decathlon egyedülálló és megbízható sportmárkaként vezető szerepet töltsön be az ágazatban."

Új márkaportfólió

A Decathlon markáns új márkaarculata tükrözi a márka ambícióit, miközben a múltját is ünnepli. A dinamikus kék szín mellett most egy új elem- az "Orbit" - is megjelenik, amely a Decathlon fenntartható üzleti modelljének középpontjában álló mozgást, az új magasságok elérésére irányuló törekvést és a körforgást fejezi ki.

A Decathlon márkastruktúrája tovább fejlődik, hogy tükrözze új identitását, mint globális, több sportágra specializálódott sportmárka. A Decathlon egy sport világmárka, amely mindenki számára elérhető, minden sportágban és minden szinten.

9 kategória specialista tükrözi a sokoldalúságukat: Quechua (túrázás), Tribord (vízi sportok), Rockrider (kerékpározás), Domyos (fitnesz), Kuikma (ütős sportok), Kipsta (csapatsportok), Caperlan (horgászat, lovaglás), Btwin (városi kerékpározás és mobilitás) és Inesis (golf és precíziós sportok).

Ezek mellett, a Decathlon még 4 szakértői márkát is kínál, melyek kiváló minőségű termékeket gyártanak tapasztalt sportolók számára:

Van Rysel

Simond

Kiprun

Solognac

Új arculat, új identitás, új logó

Az új logó két részből áll: szövegből és az új szimbólumból, amit Orbitnak neveznek.

Az Orbit a North Star-ra utal, amely a múltból építkezve a jövőnk felé vezeti a vállalatot.

Lendületes vonalvezetése a körforgás iránti elkötelezettséget fejezi ki, miközben a Decathlon korábbi dizájnjából meríti az ikonikus dőlt "A" betűt.

A csúcs, mely a lendületes mozgást szimbolizáló vonalvezetést lezárja, jelképezhet akár hegyet, vitorlát, hullámot vagy éppen szívverést is.

A nyitottság jelképét, a Decathlon új logóját mindenki a maga módján értelmezheti: lehet a hozzáférhetőség, a kimagasló teljesítmény, az innováció, vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatás jelképe is.

Az új, élénk kék szín lendületes és energikus, ami a Decathlon, mint sportszermárka, hitelességét jeleníti meg. Ám új márkaarculatuk túlmutat új logón.

A modularitásra épülő márkaarculat tükrözi majd sokrétűségüket, így még több embernek nyújtanak megoldást, a kezdőtől a profi sportolókig. Örömöt és érzelmeket, valamint az inkluzív hozzáállás erős értékeit közvetíti.

A Decathlon új arculata már két éve készül. A csapatok keményen dolgoztak azon, hogy olyan márkát hozzanak létre, amely valóban képviseli a Decathlont abban, ami: egy globális, több sportágra specializálódott sportszergyártó cég, amely a kezdőtől a profi sportolókig mindenkit megmozgat a sportolás varázsán keresztül.

A fenntarthatóságon alapuló üzleti modell

A Decathlon elkötelezte magát amellett, hogy 2050-ig nettó nullára csökkenti a károsanyag-kibocsátását, és egy dekarbonizációs útitervet dolgozott ki a párizsi egyezmény alapján, a Nettó Zéró kibocsátásnak megfelelően.

A Decathlon dekarbonizációs célokat tűzött ki:

2026-ra a CO2-kibocsátás 20%-os abszolút csökkentése

2030-ra a CO2-kibocsátás 42%-os abszolút csökkentése és nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

A Decathlon kéz a kézben dolgozik a beszállítókkal és a partnerekkel, hogy a fenntarthatóságot az ellátási lánc egészében megvalósítsa. Ezzel az együttműködésen alapuló megközelítéssel a Decathlon a partnereivel együtt dolgozik a folyamatok szén-dioxid-mentesítésén és a körforgáson és a termék életciklusának meghosszabbításán alapuló új üzleti modellek útjának előkészítésén.

Ez azt is jelenti, hogy a Decathlon a teljes termékpalettáján növeli a termékek élettartamát, és lehetővé teszi a vásárlói számára a termékek újrafelhasználását, javítását és újrahasznosítását.

Innováció a sportmárka középpontjában

A Decathlonnál több mint 850 mérnök és 400 tervező minden nap fáradhatatlanul feltalál, alkot, tervez, próbál ki és tesztel új anyagokat és termékeket. Az eredmény egy sor úttörő sportmegoldás, amelyeket 900 szabadalom támaszt alá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...