• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Marketing Újított a HONOR
  • Marketing

Újított a HONOR

2018. december 5.

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és PR menedzseri posztjára. 2018 végétől a szakember felel az intenzív márkaépítésért mindkét országban. A márka nemcsak hazai szinten, hanem globálisan is újít, többek között egy új logóval.

A Honor az egyik leggyorsabban növekvő olyan okostelefon brand globálisan, amely a digitális értékesítési csatornákra és digitális kommunikációra fókuszál. A márka 2014-ben debütált Kínában, Magyarországra pedig 2014 végén érkezett. Alapvetően egy friss brandről van szó, mégis ma már 74 országban van jelen. A Honor a Huawei csoporthoz tartozó vezető okostelefon e-brand, a két márka azonban élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. Mindkét márkán külön, dedikált csapatok dolgoznak most már nem csak globális, hanem regionális és lokális szinten is.

A márka szlogenje a „For The Brave” (A bátraknak), amely nemcsak egy hangzatos mottó, hanem tükrözi a Honor szellemiségét. A bátorság megnyilvánul a marketingeszközök merész megválasztásában vagy a legújabb technológiák alklamazásában – gondoljunk csak az egyik első duálkamerás okostelefonra, amely a Honor 6 Plus volt 2015-ben, vagy a Kínában nemrég bemutatott Honor Magic 2-re hat kamerával és szétcsúsztatható kivitellel.

Magyarországon elszórtan eddig is találkozhattunk Honor kampányokkal, mostanra pedig összeállt egy olyan csapat, amely teljes erőforrását erre a márkára tudja összpontosítani. A következetes és folyamatos marketingtevékenységgel a várakozások szerint berobban majd az értékesítés is. A Honor nem bízza a véletlenre a márkaépítést, éppen ezért a műszaki végzettségű, márkaépítésben is tapasztalt, marketingkommunikációs területen közel 10 éves tapasztalattal rendelkező Ament Amarillát bízta meg a marketing és public relations (PR) feladatokkal.

Bár a Honor Magyarországon még nem annyira ismert, globálisan egyre nagyobb sikereket könyvelhet el, 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el a nemzetközi piacokon, Kínán kívül. A tervek nagyon ambiciózusak, a folyamatos növekedéssel a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni.

A Honor életében nemcsak Magyarországon veszi kezdetét egy új korszak, hanem globális szinten is, hiszen új, az előzőtől lényegesen eltérő logót kapott a márka. A vállalat több, mint 100 verzió közül választotta ki végül a Francia Esztétikai Akadémia (French Academy of Aesthetics) által tervezett logót. A legnagyobb változás a korábbi emblémához képest az, hogy most a kisbetűk helyett csupa nagybetűvel írják a Honort, amely így a márkához méltó, erőteljesebb hatást kelt. A letisztultságával és az univerzális stílusával illeszkedik a Honor számára elsődleges célcsoportot jelentő Y & Z generációk igényeihez, a színátmenetes (Moving Color) verzió pedig hűen tükrözi a Honor termékdizájnjában is használt merész színeit.

  • Címkék
  • ament amarilla
  • Honor
  • Huawei
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkKarácsonykor is környezettudatosan
    Következő cikkKiderült: nagyon fontos a biztonság
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    A Mediatorral kampányol az Oázis

    Hasít a K-beauty a Rossmannban

    Ezek idén a legjobb munkahelyek

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Ezek lettek az ország legjobb játékai

    Brand 2025. november 20.
    Rekordérdeklődés mellett zárult az idei Ország Játéka verseny: a közönség több mint 30 000 szavazatot adott le az elmúlt hetekben, valamint közel 1000-en próbálták ki személyesen is a nevezett játékokat a Lurdy Házban megrendezett...

    A Mediatorral kampányol az Oázis

    Marketing 2025. november 20.
    Mostantól maguk a növények oszthatják meg igényeiket a gondos gazdáikkal, ugyanis az Oázis Kertészet felelős növénygondozást segítő edukációs AI-platformja hangot ad nekik. A BotaniChat koncepciójáért, megvalósításáért és kommunikációjáért a Mediator felel.Örülhetnek a növénytulajdonosok, hiszen...

    Újított a luxusszálloda

    Biznisz 2025. november 20.
    Az Accor globális prémium portfóliójának része, a Pullman Hotels & Resorts bemutatta globálisan átalakított márkáját és jövőbeli elképzeléseit. Célja, hogy inspirálja, új energiával töltse fel és megerősítse a Pullman pozícióját a világ egyik legdinamikusabb...

    Új magyar kisjátékfilm érkezik

    Média 2025. november 20.
    November 22-én mutatják be a tavaly nagy visszhangot kiváltó Holdról Holdra kisjátékfilm folytatását, a Sovány Holdat. A második rész tovább viszi az első film három történetszálát – az idősotthonba kerülő ember, az örökbefogadás és...

    Tovább nőtt a Xiaomi

    Biznisz 2025. november 20.
    A Xiaomi Corporation, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, közzétette a 2025. szeptember 30-cal végződő három hónap nem auditált, konszolidált üzleti eredményeit.Globálisan összesen 43,3 millió okostelefont szállított le a vállalat ebben...

    Digital Center

    Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

    Digital Center 2025. november 19.
    A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...

    Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

    Digital Center 2025. november 17.
    Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

    Újabb díjakat nyertek az LG tévék

    Digital Center 2025. november 17.
    Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

    Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

    Digital Center 2025. november 17.
    Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

    Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

    Digital Center 2025. november 14.
    A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat