- Hirdetés -

Újított a SPAR

|

- Hirdetés -

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására. A beruházás 122 munkahely megőrzését segíti, s a komplex külső és belső átalakítás keretében egy új INTERSPAR to Go étterem is nyílt.

„A SPAR folyamatosan korszerűsíti a már működő üzleteit, megfelelve az egyre növekvő vásárlói igényeknek. A vállalat idén 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre, amelyből – többek között – a budapesti Shopmark bevásárlóközpontban található INTERSPAR áruházat is modernizáltuk. A több mint 1,5 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a hipermarket teljes egészében megújult. A növekvő árukészlet mellett INTERSPAR to Go étteremmel is bővítjük szolgáltatásainkat. A beruházásnak köszönhetően 122 munkavállalónak kínálunk biztos megélhetést” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A Shopmark bevásárlóközpont a XIX. kerület meghatározó kereskedelmi központja, amely rendkívül forgalmas helyen működik. A környékbeli lakosság vásárlóereje egyre nagyobb, jelentősen bővíteni is kellett az INTERSPAR üzlet kínálatát az utóbbi években, ezért döntött úgy a vállalat, hogy a Shopmark teljeskörű felújítása keretében a hipermarket is megújul, s egy átláthatóbb, újjászületett üzletegység nyitja meg kapuit.

A magyarországi SPAR hálózatában 1995-ben jelent meg – elsőként Győrben – az INTERSPAR hipermarket, ezzel honosítva meg hazánkban ezt a kereskedelmi formátumot. Azóta jelentősen megváltoztak a fogyasztói igények idehaza is, és a vásárlók ma már széles áruválasztékot és számos kényelmi szolgáltatást várnak el egy hipermarkettől.

A modern megjelenés az átalakított INTERSPAR áruház eladóterében is tükröződik: a teljesen felújított áruházbelsőben új csemege- és grillpult, látványpékség és zöldség-gyümölcs részleg fogadja a vásárlókat. A minden elemében megújuló bútorzat, állvány- és polcrendszer szellősebb térérzetet biztosít és kényelmesebbé teszi a vásárlást. A megújult eladótérben új salátabár, borszekció és kozmetikai részleg is helyet kapott, illetve a bejárat mellett egy új INTERSPAR to Go étterem került kialakításra, ahol változatos hidegkonyhai készítményekkel és frissen készült meleg ételekkel várják a vásárlókat. A hipermarket energiafelhasználását takarékos, hatékony és környezetkímélő technológiákkal biztosítják.

Ahogy valamennyi INTERSPAR áruházában, úgy a Shopmark újjáépített hipermarketében is mintegy 30 ezer árucikk várja a vásárlókat a polcokon, amelyeknek közel kétharmadát teszi ki a gazdag élelmiszerválaszték, közöttük a széles frissáru-kínálat. Emellett az áruházban elektromos és egyéb háztartási cikkek, játékok, ruházat, papír- és írószeráruk, textíliák és szezonális termékek is kaphatók.

Az üzlet elérhetősége és nyitva tartása:

1191 Budapest, Üllői út 201. (Shopmark bevásárlóközpont)

H-Cs: 07:00-21:00

P: 07:00-22:00,

Szo: 07:00-21:00

V: 08:30-19:30

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...