Az Alza.hu bővíti magyarországi kínálatát, már a nyári szezon kezdete előtt vásárolhatnak a barkácsolás, a kert, a grillezés, valamint az autók szerelmesei az új Hobby & Kert, és Autó & Motor termékcsoportokból. A megnövelt választék több ezernyi terméket kínál kerti és más ház körüli tevékenységekhez – grillsütők (szénnel, fával vagy gázzal működő kerti, illetve hordozható elektromos készülékek), füstölők, fűnyírók (benzines, elektromos, akkumulátoros, robot, orsós, rotációs és damilos), szerszámok (fűrészek, fúrók, kalapácsok, csavarhúzók, csiszolók), valamint egyéb kellékek. Az Autó & Motor termékek esetén a kiegészítők széles kínálatában válogathatnak a vevők: tartók, autóhűtők, autós töltők, autókozmetika, égők, alkoholszondák és sok más tartozék.
„Magyarországi vevőink számára is biztosítani kívánjuk a lehető legszélesebb választékot, így a sport, kemping és fitnesz termékek árusításának megkezdése után, hobby & kert, illetve autó & motor árucikkeket is kínálunk most már. De nem állunk meg itt, más újdonságokkal is készülünk – tovább bővítjük kínálatunkat pl.: egy új részleggel, ahol kerékpárokat és azok alkatrészeit, kiegészítőit, illetve tartozékait lehet majd megvásárolni, új AlzaBoxokat helyezünk ki, valamint a közeljövőben belül Budapesten belüli, környezetbarát kerékpáros termékkiszállítást indítunk.” – mondta Jaromír Řánek, az Alza.cz üzletfejlesztési igazgatója.
Az Alza még tavasszal jelentette be, hogy exkluzív Apple-pont nyitását tervezi. A Showroomban a vevők rendelkezésére összeszerelő technikus áll, és a mobiltelefonokra védőfóliát is fel lehet helyeztetni. A szolgáltatások köre tovább fog bővülni, lehetőség lesz majd online chatre egyes termékek szakértőivel, merevlemezek cseréjére gamereknek, valamint bővül a kiszállítási hálózat – egy új helyi partnerrel indul együttműködés újabb átvevőpontok létesítésére. Emellett az Alza tovább javítja az ügyfélpanaszok kezelésének folyamatát és fejleszti pénzügyi szolgáltatásait is.
Az Alza számos rangos díjat nyert 2018-ban. Fontos elismerés a vállalat számára az Árukereső által rendezett „Ország Boltja” versenyen a „Webpláza” kategóriában elért II. helyezés. Az Árukereső honlapja szerint az alza.hu-nál végzett vásárlása alapján a vevők 94,37 százaléka ajánlaná ismerőseinek is a webáruházat. Az Alza Jövő Boltja koncepciója az Euromonitor International éves jelentésében a tekintélyes 3. helyet nyerte el. Az Euromonitor International egy globális piackutató cég, amely a gazdaságra, az egyes iparágakra és a fogyasztókra fókuszál. Éves jelentésük a 2018. évi feltörekvő és innovatív kiskereskedelmi megoldásokat foglalja össze globális szinten.