Újított a Human Telex

A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event az arculatváltás mellett, a megújulási folyamat részeként nyáron új irodába is költözött, valamint új, a digitális és PR-területeket lefedő önálló divíziókat indított.
Arculatot váltott a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség, amelyet a közel három évtizede a magyar piacon megtalálható társaság megújult pozícionálása ösztönzött. Az új logóban a céget fémjelző x-ben megjelenik a szív motívum is, amely az ügynökségre jellemző ügyfélbarát, közvetlen, humánus hozzáállást tükrözi.
A folyamatosan növekvő létszámú reklámügynökség a megújulás részeként nyáron új, tágasabb irodába is költözött, melynek kialakításakor nagy hangsúlyt fektettek az inspiratív, egyedi munkakörnyezet kialakítására.
Emellett szervezetfejlesztés keretében két új – digitális és PR –divízió is indult a Human Telexen belül. „E két terület eddig is jelen volt az életünkben és számos ügyfelet szolgáltunk ki a kampányokhoz kapcsolódó online és PR-aktivitások során, most azonban, mint önálló, new business üzletágakat szeretnénk őket továbbfejleszteni. Vezetőiknek is két olyan szakembert választottunk, akikkel már régóta együtt dolgozunk, Bartók Noémi a digitális, Drucker Szilvia pedig a PR-divíziót igazgatja a jövőben” – tette hozzá Hajnal Tamás, ügyvezető igazgató.