2017. május végétől a CTS (Client Trading Solution) bejelentésével egy teljesen átlátható, kiszámítható programozott vásárlási megoldást nyújt ügyfeleinek a Havas Csoport.
A CTS egy ügyfél oldalról elérhető platform, amelyen keresztül az ügyfelek akár házon belül is menedzselhetik kampányaikat. A szolgáltatás magában foglalja a kampányokhoz kapcsolódó automatizált vásárlások egy helyen történő kezelését, mérését és követését. A CTS egyfajta vezérlőközpontként működik, teljes átláthatóságot nyújt a kapcsolódó trading desk-eken, DSP-ken és egyéb szolgáltatók tevékenységén keresztül.
Az ügyfelek saját elvárásaik, jellemzően az automatizált vásárlások esetében felmerülő mutatók – pl. láthatóság, brand safety, programozott költések, stb. – mentén akár házon belül biztosíthatják kampányaik megfelelő minőségét.
A platform egyedülálló módon teszi átláthatóvá a digitális munkafolyamatot a kampány minden szintjén a programozott média tervezéstől a kampányértékelő riport elkészítéséig. A teljesen független, önálló technológiával működő programozott ökoszisztémát a díjnyertes adat kutató cég, az MFG Labs. fejlesztette és a Havas Group minden partnere számára elérhető.
A Havas Group élen jár a meta megközelítéssel bíró programozott vásárlások fejlesztésében. Az MFG Labs-sel közös munka eredményeként 2014-ben indult el a világ első metaDSP-je és most a CTS bevezetésével a Havas Group új szintre emeli a programozott vásárlások minőségbiztosítását is.