- Hirdetés -

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

|

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát YouGovra.

A januári felvásárlás óta folyamatban lévő márkaátalakítási folyamat merészebb és előremutatóbb, mint a YouGov márka arculatának átvétele. Az egész szervezetet átfogó üzleti felülvizsgálatot végeztek. Annak érdekében, hogy összehangolják a YouGov és a CPS GfK szakértelmét, értékeit és céljait, hogy olyan egységes márkastratégiát, új pozicionálást és üzenetküldő megközelítést hozzanak létre, amely tükrözi az újradefiniált globális YouGov szervezet együttes erejét és ambícióit.

„A CPS GfK mostantól YouGov. Ez a márkanévváltás mérföldkő számunkra, és fontos lépés ahhoz, hogy megmutassuk a világnak, mit képviselünk. Hihetetlenül büszkék vagyunk örökségünkre, és tudjuk, hogy ez a YouGovban virágozni fog, mert ez a szervezet hisz a kiváló minőségű, pontos adatokban, amelyek valós emberekből álló, elkötelezett panelből származnak, a kutatási szakértelemmel és a technológiai innovációval összekapcsolva. Az ügyfelek és a tagok teljes szívvel támogatták az utunkat, és tudjuk, hogy ez még csak a kezdet, és sok minden vár rájuk a következő fejezetben.” - Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke és megbízott vezérigazgatója.

Ez nem csak a CPS GfK számára jelent átalakulást, hanem a YouGov egésze számára is jelentős pillanat, mivel integrálják a vállalatba a CPS GfK-t. Az új márkapozíció középpontjában a valóság fogalma áll, és az a kritikus szerep, amelyet a valós emberektől származó minőségi adatok játszanak abban, hogy a szervezetek megértsék, mit gondolnak, éreznek és tesznek az emberek.

Az egész üzletág négy alappillére köré épül: az adatok minőségének biztosítása; a véleményeket és viselkedéseket megosztó, egyedülálló tagközösség kialakítása; a bennfentes szakemberek megbízható szakértelme; és az innovatív technológiák, például a mesterséges intelligencia kihasználása a valódi emberi meglátások feltárásához.

A YouGov valódi és valós idejű, mélyreható viselkedési, hozzáállásbeli adatok intelligens technológiával és megbízható emberi szakértelemmel való kombinációja révén gazdag ismeretek megszerzését biztosít kompromisszumok nélküli pontossággal. Ez lehetővé teszi az egyének, márkák és szervezetek számára, hogy világszerte jobb döntéseket hozzanak, és a versenytársak előtt maradjanak.

„Most, hogy a CPS GfK már YouGov, fontos, hogy márkánk kiemelje azt, amit az ügyfeleinknek nyújtunk: a kutatási valóságot. Ez egy átalakító pillanat a YouGov egésze számára. Az adatiparban tapasztalható nagy zaj miatt létfontosságú, hogy alapvető küldetésünkre összpontosítsunk: valódi adatokat szolgáltassunk valós emberektől valós időben. Mindez visszavezet a panelünkhöz, akik megosztják velünk véleményüket és tetteiket. A legmodernebb technológiai platformjainkkal és kutatási szakértelmünkkel kombinálva világos, pontos adatokat szolgáltatunk, hogy ügyfeleink szembe tudjanak nézni a valósággal.” - Mike Woods, a YouGov marketingigazgatója.

A CPS GfK összes márkaeszköze és csatornája a YouGov márkanévvel összhangban frissül. Az ügyfél- és tagkommunikáció már átkerült a YouGov márkanévre, a CPS GfK saját közösségi csatornái és honlapja pedig november végére megszűnik.

December 3-án a YouGo előadást tart a Behaviour Change Fall 2024 webináriumon, a CPS GfK népszerű, kétévente megrendezett a vásárlói magatartásról szóló legfrissebb eredményeit bemutató rendezvényén. Ez lesz a YouGov és a CPS GfK közös adatainak első nyilvános prezentációja az európai közönség számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...