- Hirdetés -

Újrahasznosítva is listavezető a Szerencsekerék

|

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Szerencsekerék volt a múlt hét legnézettebb műsora. Bár már új részt is adtak a vetélkedőből, mégis az egyik ismétlés vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL két legnézettebb produkciója az RTL Híradó és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 32. héten minden fontos célcsoportban a TV2 végzett az élen. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben meglehetősen szoros a verseny a TV2 és az RTL között. Az esti sávban a 18-49 éveseknél mindössze 0,8 százalékpont, a 18-59 éveseknél pedig csak 0,4 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. A 18-49 éveseknél napi szinten több estét nyert az RTL (hétfő, kedd, péntek, szombat), de csak kis előnnyel, így tudott egész hetet nézve nyerni a TV2. A 18-59 éveseknél a péntek kivételével minden főműsoridőt, a teljes lakosságnál pedig minden estét behúzott a TV2.

A teljes csatornaportfóliók tekintetében hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport nyert minden lényeges összevetésben. Különösebben közel egyik célcsoportnál sem járt hozzájuk az RTL Magyarország, a legkisebb differencia is 2,1 százalékpontot tett ki, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 21,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,9 10,6
RTL 10,3 9,5 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,1 11,7 9
RTL 6,6 5,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 25,0 21,6
RTL Magyarország 17,8 15,4 17,2
AMC Networks 5,6 5,5 6,0
MTVA 5,0 9,2 4,0
Paramount Global 4,9 4,2 5,9
Network4 4,1 4,8 2,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,7 3,1
Antenna Entertainment Group 2,7 2,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,4% / 16,9% (18,3% / 15,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,1% (14,3% / 12,8%)
Szerencsekerék – 13% / 11,9% (13,6% / 12,4%)
Drágám, add az életed – 6,4% / 6,8% (6,7% / 6,5%)

RTL
Híradó – 18% / 16,6% (17,7% / 15,8%)
Fókusz – 12,2% / 12,2% (11,4% / 11%)
Celebrandi – 9,1% / 9,3% (9% / 9,4%)
A mi kis falunk – 11,2% / 10,9% (11,2% / 11,5%)

A heti átlagok terén a Tények jobb eredményt ért el, mint az RTL Híradó, még ha nem is sokkal. Illetve a Tények Plusz magasabb átlagos share-t produkált a Fókusznál. Az RTL-en a Celebrandi nagyjából egy százalékponttal maradt a csatornaátlag alatt, A mi kis falunk viszont fölötte végzett, még annak ellenére is, hogy ismétlésről van szó.

A TV2-n a Drágám, add az életed ismétlésére továbbra sem kaptak rá a nézők. A Szerencsekereket viszont még mindig olyan lelkesedéssel kísérik figyelemmel, mintha hétköznap új részeket adtak volna. Pedig már volt új adás is, méghozzá rendhagyó módon vasárnap estére időzítette a TV2 a Szerencsekerék új évadának első részét. Jó ötletnek tűnt, de igazából kiugró eredmény nem hozott ez a megoldás. Nyerte ugyan a vasárnap estét a TV2, de nem utcahosszal (18-49 – TV2: 8,8%, RTL: 7,2%). Illetve a vasárnapi premieradás lett a hét legalacsonyabb nézőszámú Szerencsekereke.

A hét legnézettebb műsora viszont még így is a Szerencsekerék volt, csak nem a vasárnapi adás, hanem egy ismétlés. A 18-49 éveseknél a szerdai Szerencsekerék (150 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a szerdai adás (240 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi (734 ezer néző) bizonyult a hét legnézettebbjének. Az RTL legjobb nézettségű műsora a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az RTL Híradó hétfői és keddi adása volt 215 ezres és 538 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél pedig a keddi A mi kis falunk ismétlés hozta nekik a legtöbb, 139 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 240 080 14,5
TÉNYEK TV2 220 771 20,7
HÍRADÓ RTL 215 523 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 205 900 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 203 122 12,6
FÓKUSZ RTL 178 097 12,5
CELEBRANDI RTL 176 646 9,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 140 731 8,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 133 341 17,1
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 118 013 7,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 061 19,9
TÉNYEK TV2 673 085 24,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 109 17,9
HÍRADÓ RTL 538 123 20,6
AZ ARANYIFJÚ TV2 420 843 20,4
TESTVÉREK TV2 400 751 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 395 418 11,3
FÓKUSZ RTL 353 199 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 350 759 10,9
CELEBRANDI RTL 294 932 7,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 150 788 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 139 922 12,5
HÍRADÓ RTL 136 346 17,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 134 702 17,1
TÉNYEK TV2 134 034 19,4
CELEBRANDI RTL 121 642 10,2
FÓKUSZ RTL 119 617 13,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 95 696 7,9
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 90 210 8,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 85 399 16,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...