Újrahasznosítva is listavezető a Szerencsekerék

Szerencsekerék nézettség

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Szerencsekerék volt a múlt hét legnézettebb műsora. Bár már új részt is adtak a vetélkedőből, mégis az egyik ismétlés vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL két legnézettebb produkciója az RTL Híradó és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 32. héten minden fontos célcsoportban a TV2 végzett az élen. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben meglehetősen szoros a verseny a TV2 és az RTL között. Az esti sávban a 18-49 éveseknél mindössze 0,8 százalékpont, a 18-59 éveseknél pedig csak 0,4 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. A 18-49 éveseknél napi szinten több estét nyert az RTL (hétfő, kedd, péntek, szombat), de csak kis előnnyel, így tudott egész hetet nézve nyerni a TV2. A 18-59 éveseknél a péntek kivételével minden főműsoridőt, a teljes lakosságnál pedig minden estét behúzott a TV2.

A teljes csatornaportfóliók tekintetében hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport nyert minden lényeges összevetésben. Különösebben közel egyik célcsoportnál sem járt hozzájuk az RTL Magyarország, a legkisebb differencia is 2,1 százalékpontot tett ki, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 21,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,9 10,6
RTL 10,3 9,5 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,1 11,7 9
RTL 6,6 5,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 25,0 21,6
RTL Magyarország 17,8 15,4 17,2
AMC Networks 5,6 5,5 6,0
MTVA 5,0 9,2 4,0
Paramount Global 4,9 4,2 5,9
Network4 4,1 4,8 2,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,7 3,1
Antenna Entertainment Group 2,7 2,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,4% / 16,9% (18,3% / 15,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,1% (14,3% / 12,8%)
Szerencsekerék – 13% / 11,9% (13,6% / 12,4%)
Drágám, add az életed – 6,4% / 6,8% (6,7% / 6,5%)

RTL
Híradó – 18% / 16,6% (17,7% / 15,8%)
Fókusz – 12,2% / 12,2% (11,4% / 11%)
Celebrandi – 9,1% / 9,3% (9% / 9,4%)
A mi kis falunk – 11,2% / 10,9% (11,2% / 11,5%)

A heti átlagok terén a Tények jobb eredményt ért el, mint az RTL Híradó, még ha nem is sokkal. Illetve a Tények Plusz magasabb átlagos share-t produkált a Fókusznál. Az RTL-en a Celebrandi nagyjából egy százalékponttal maradt a csatornaátlag alatt, A mi kis falunk viszont fölötte végzett, még annak ellenére is, hogy ismétlésről van szó.

A TV2-n a Drágám, add az életed ismétlésére továbbra sem kaptak rá a nézők. A Szerencsekereket viszont még mindig olyan lelkesedéssel kísérik figyelemmel, mintha hétköznap új részeket adtak volna. Pedig már volt új adás is, méghozzá rendhagyó módon vasárnap estére időzítette a TV2 a Szerencsekerék új évadának első részét. Jó ötletnek tűnt, de igazából kiugró eredmény nem hozott ez a megoldás. Nyerte ugyan a vasárnap estét a TV2, de nem utcahosszal (18-49 – TV2: 8,8%, RTL: 7,2%). Illetve a vasárnapi premieradás lett a hét legalacsonyabb nézőszámú Szerencsekereke.

A hét legnézettebb műsora viszont még így is a Szerencsekerék volt, csak nem a vasárnapi adás, hanem egy ismétlés. A 18-49 éveseknél a szerdai Szerencsekerék (150 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a szerdai adás (240 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi (734 ezer néző) bizonyult a hét legnézettebbjének. Az RTL legjobb nézettségű műsora a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az RTL Híradó hétfői és keddi adása volt 215 ezres és 538 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél pedig a keddi A mi kis falunk ismétlés hozta nekik a legtöbb, 139 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 240 080 14,5
TÉNYEK TV2 220 771 20,7
HÍRADÓ RTL 215 523 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 205 900 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 203 122 12,6
FÓKUSZ RTL 178 097 12,5
CELEBRANDI RTL 176 646 9,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 140 731 8,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 133 341 17,1
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 118 013 7,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 061 19,9
TÉNYEK TV2 673 085 24,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 109 17,9
HÍRADÓ RTL 538 123 20,6
AZ ARANYIFJÚ TV2 420 843 20,4
TESTVÉREK TV2 400 751 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 395 418 11,3
FÓKUSZ RTL 353 199 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 350 759 10,9
CELEBRANDI RTL 294 932 7,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 150 788 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 139 922 12,5
HÍRADÓ RTL 136 346 17,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 134 702 17,1
TÉNYEK TV2 134 034 19,4
CELEBRANDI RTL 121 642 10,2
FÓKUSZ RTL 119 617 13,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 95 696 7,9
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 90 210 8,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 85 399 16,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás