A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Szerencsekerék volt a múlt hét legnézettebb műsora. Bár már új részt is adtak a vetélkedőből, mégis az egyik ismétlés vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL két legnézettebb produkciója az RTL Híradó és A mi kis falunk volt.
A mögöttünk álló 32. héten minden fontos célcsoportban a TV2 végzett az élen. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben meglehetősen szoros a verseny a TV2 és az RTL között. Az esti sávban a 18-49 éveseknél mindössze 0,8 százalékpont, a 18-59 éveseknél pedig csak 0,4 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. A 18-49 éveseknél napi szinten több estét nyert az RTL (hétfő, kedd, péntek, szombat), de csak kis előnnyel, így tudott egész hetet nézve nyerni a TV2. A 18-59 éveseknél a péntek kivételével minden főműsoridőt, a teljes lakosságnál pedig minden estét behúzott a TV2.
A teljes csatornaportfóliók tekintetében hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport nyert minden lényeges összevetésben. Különösebben közel egyik célcsoportnál sem járt hozzájuk az RTL Magyarország, a legkisebb differencia is 2,1 százalékpontot tett ki, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 21,8%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,1 | 14,9 | 10,6 |
RTL | 10,3 | 9,5 | 10,2 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,1 | 11,7 | 9 |
RTL | 6,6 | 5,9 | 6,6 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,6 | 25,0 | 21,6 |
RTL Magyarország | 17,8 | 15,4 | 17,2 |
AMC Networks | 5,6 | 5,5 | 6,0 |
MTVA | 5,0 | 9,2 | 4,0 |
Paramount Global | 4,9 | 4,2 | 5,9 |
Network4 | 4,1 | 4,8 | 2,8 |
Warner Bros.Discovery | 3,3 | 3,7 | 3,1 |
Antenna Entertainment Group | 2,7 | 2,1 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 18,4% / 16,9% (18,3% / 15,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,1% (14,3% / 12,8%)
Szerencsekerék – 13% / 11,9% (13,6% / 12,4%)
Drágám, add az életed – 6,4% / 6,8% (6,7% / 6,5%)
RTL
Híradó – 18% / 16,6% (17,7% / 15,8%)
Fókusz – 12,2% / 12,2% (11,4% / 11%)
Celebrandi – 9,1% / 9,3% (9% / 9,4%)
A mi kis falunk – 11,2% / 10,9% (11,2% / 11,5%)
A heti átlagok terén a Tények jobb eredményt ért el, mint az RTL Híradó, még ha nem is sokkal. Illetve a Tények Plusz magasabb átlagos share-t produkált a Fókusznál. Az RTL-en a Celebrandi nagyjából egy százalékponttal maradt a csatornaátlag alatt, A mi kis falunk viszont fölötte végzett, még annak ellenére is, hogy ismétlésről van szó.
A TV2-n a Drágám, add az életed ismétlésére továbbra sem kaptak rá a nézők. A Szerencsekereket viszont még mindig olyan lelkesedéssel kísérik figyelemmel, mintha hétköznap új részeket adtak volna. Pedig már volt új adás is, méghozzá rendhagyó módon vasárnap estére időzítette a TV2 a Szerencsekerék új évadának első részét. Jó ötletnek tűnt, de igazából kiugró eredmény nem hozott ez a megoldás. Nyerte ugyan a vasárnap estét a TV2, de nem utcahosszal (18-49 – TV2: 8,8%, RTL: 7,2%). Illetve a vasárnapi premieradás lett a hét legalacsonyabb nézőszámú Szerencsekereke.
A hét legnézettebb műsora viszont még így is a Szerencsekerék volt, csak nem a vasárnapi adás, hanem egy ismétlés. A 18-49 éveseknél a szerdai Szerencsekerék (150 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a szerdai adás (240 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi (734 ezer néző) bizonyult a hét legnézettebbjének. Az RTL legjobb nézettségű műsora a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az RTL Híradó hétfői és keddi adása volt 215 ezres és 538 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél pedig a keddi A mi kis falunk ismétlés hozta nekik a legtöbb, 139 ezer nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 240 080 | 14,5 |
TÉNYEK | TV2 | 220 771 | 20,7 |
HÍRADÓ | RTL | 215 523 | 18,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 205 900 | 16,6 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 203 122 | 12,6 |
FÓKUSZ | RTL | 178 097 | 12,5 |
CELEBRANDI | RTL | 176 646 | 9,9 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 140 731 | 8,0 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 133 341 | 17,1 |
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! | TV2 | 118 013 | 7,9 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 734 061 | 19,9 |
TÉNYEK | TV2 | 673 085 | 24,2 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 568 109 | 17,9 |
HÍRADÓ | RTL | 538 123 | 20,6 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 420 843 | 20,4 |
TESTVÉREK | TV2 | 400 751 | 20,2 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 395 418 | 11,3 |
FÓKUSZ | RTL | 353 199 | 10,8 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 350 759 | 10,9 |
CELEBRANDI | RTL | 294 932 | 7,6 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 150 788 | 13,7 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 139 922 | 12,5 |
HÍRADÓ | RTL | 136 346 | 17,7 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 134 702 | 17,1 |
TÉNYEK | TV2 | 134 034 | 19,4 |
CELEBRANDI | RTL | 121 642 | 10,2 |
FÓKUSZ | RTL | 119 617 | 13,1 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 95 696 | 7,9 |
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! | TV2 | 90 210 | 8,8 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 85 399 | 16,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás