- Hirdetés -

Újrahasznosítva is listavezető a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Szerencsekerék volt a múlt hét legnézettebb műsora. Bár már új részt is adtak a vetélkedőből, mégis az egyik ismétlés vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL két legnézettebb produkciója az RTL Híradó és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 32. héten minden fontos célcsoportban a TV2 végzett az élen. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben meglehetősen szoros a verseny a TV2 és az RTL között. Az esti sávban a 18-49 éveseknél mindössze 0,8 százalékpont, a 18-59 éveseknél pedig csak 0,4 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. A 18-49 éveseknél napi szinten több estét nyert az RTL (hétfő, kedd, péntek, szombat), de csak kis előnnyel, így tudott egész hetet nézve nyerni a TV2. A 18-59 éveseknél a péntek kivételével minden főműsoridőt, a teljes lakosságnál pedig minden estét behúzott a TV2.

A teljes csatornaportfóliók tekintetében hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport nyert minden lényeges összevetésben. Különösebben közel egyik célcsoportnál sem járt hozzájuk az RTL Magyarország, a legkisebb differencia is 2,1 százalékpontot tett ki, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 21,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,9 10,6
RTL 10,3 9,5 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,1 11,7 9
RTL 6,6 5,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 25,0 21,6
RTL Magyarország 17,8 15,4 17,2
AMC Networks 5,6 5,5 6,0
MTVA 5,0 9,2 4,0
Paramount Global 4,9 4,2 5,9
Network4 4,1 4,8 2,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,7 3,1
Antenna Entertainment Group 2,7 2,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,4% / 16,9% (18,3% / 15,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,1% (14,3% / 12,8%)
Szerencsekerék – 13% / 11,9% (13,6% / 12,4%)
Drágám, add az életed – 6,4% / 6,8% (6,7% / 6,5%)

RTL
Híradó – 18% / 16,6% (17,7% / 15,8%)
Fókusz – 12,2% / 12,2% (11,4% / 11%)
Celebrandi – 9,1% / 9,3% (9% / 9,4%)
A mi kis falunk – 11,2% / 10,9% (11,2% / 11,5%)

A heti átlagok terén a Tények jobb eredményt ért el, mint az RTL Híradó, még ha nem is sokkal. Illetve a Tények Plusz magasabb átlagos share-t produkált a Fókusznál. Az RTL-en a Celebrandi nagyjából egy százalékponttal maradt a csatornaátlag alatt, A mi kis falunk viszont fölötte végzett, még annak ellenére is, hogy ismétlésről van szó.

A TV2-n a Drágám, add az életed ismétlésére továbbra sem kaptak rá a nézők. A Szerencsekereket viszont még mindig olyan lelkesedéssel kísérik figyelemmel, mintha hétköznap új részeket adtak volna. Pedig már volt új adás is, méghozzá rendhagyó módon vasárnap estére időzítette a TV2 a Szerencsekerék új évadának első részét. Jó ötletnek tűnt, de igazából kiugró eredmény nem hozott ez a megoldás. Nyerte ugyan a vasárnap estét a TV2, de nem utcahosszal (18-49 – TV2: 8,8%, RTL: 7,2%). Illetve a vasárnapi premieradás lett a hét legalacsonyabb nézőszámú Szerencsekereke.

A hét legnézettebb műsora viszont még így is a Szerencsekerék volt, csak nem a vasárnapi adás, hanem egy ismétlés. A 18-49 éveseknél a szerdai Szerencsekerék (150 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a szerdai adás (240 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi (734 ezer néző) bizonyult a hét legnézettebbjének. Az RTL legjobb nézettségű műsora a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az RTL Híradó hétfői és keddi adása volt 215 ezres és 538 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél pedig a keddi A mi kis falunk ismétlés hozta nekik a legtöbb, 139 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 240 080 14,5
TÉNYEK TV2 220 771 20,7
HÍRADÓ RTL 215 523 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 205 900 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 203 122 12,6
FÓKUSZ RTL 178 097 12,5
CELEBRANDI RTL 176 646 9,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 140 731 8,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 133 341 17,1
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 118 013 7,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 061 19,9
TÉNYEK TV2 673 085 24,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 109 17,9
HÍRADÓ RTL 538 123 20,6
AZ ARANYIFJÚ TV2 420 843 20,4
TESTVÉREK TV2 400 751 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 395 418 11,3
FÓKUSZ RTL 353 199 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 350 759 10,9
CELEBRANDI RTL 294 932 7,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 150 788 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 139 922 12,5
HÍRADÓ RTL 136 346 17,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 134 702 17,1
TÉNYEK TV2 134 034 19,4
CELEBRANDI RTL 121 642 10,2
FÓKUSZ RTL 119 617 13,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 95 696 7,9
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 90 210 8,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 85 399 16,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....