A Mediator reklámügynökség és az UNIX Autó Kft. egy nemrég indult közös kampány során kezdett el együtt dolgozni a Waze navigációs alkalmazás bevonásával. A szeptember elejétől októberig tartó projekt számos promóciós célt helyezett előtérbe, illetve jól mérhető eredményeket hozott az elmúlt egy hónapban.
A Waze – a magyar autósok kedvenc közösségi platformja – remek lehetőséget kínált, hogy branded PIN-ekkel és márkázott keresési találatokkal üzenjen a felhasználóknak. A Mediator feladata az volt, hogy a PIN-ekkel ellátott üzletekbe olyan forgalomterelést dolgozzon ki, ami rendkívül hatékonyan működik.
A Mediator és a UNIX első lépésként természetesen meghatározta a célokat és az elvárt eredményeket, így rajzolódott ki a két fél számára a pontos feladat: a felhasználók releváns és hatékony forgalomterelése, valamint a brand építése mellett több tízezres megjelenés generálása.
Az együttműködés első lépéseként egy energiaitalos promóciót szervezett az ügynökség az ügyfél felkérésére, a következő aktivitásban a Waze kampány az UNIX Autó országos nyereményjátékát támogatja, ahol a főnyeremény egy Ford Mustang sportkocsi.
A UNIX – támogató partnerként – végig nyitott volt az új, innovatív megoldásokra, így az első visszajelzések alapján a közös munka sikeres folytatására lehet számítani.
- Hirdetés -
UNIX-kampányban a Mediator
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével
A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...
Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető
Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...
Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...
Így alakulhat az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...
A Z generációval erősíthet Európa
Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...
Erre hajtott a NAV 2024-ben
A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...
Új trendek jönnek a munka világában
Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...
Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja
Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...
Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....
A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége
Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült.
A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -