- Hirdetés -

Ünnepel a Pepco

|

A Pepco 2015 tavaszán lépett a magyar piacra, azzal az ambiciózus tervvel, hogy Magyarország egyik vezető kiskereskedelmi láncává váljon. A márkát ma már senkinek sem kell különösebben bemutatni, hiszen sok család kedvenc üzlete lett; köszönhetően a rendkívül alacsony áraknak és a széles termékválasztéknak. Az elmúlt közel 9 évben a Pepco a főváros és megyeszékhelyek mellett, számos kisebb településen is nyitott üzleteket, hogy még közelebb hozza a kényelmes vásárlás élményét a vásárlókhoz. Ennek a filozófiának köszönhetően ma nyitották meg 250. üzletüket Martonvásáron.

„Hosszú utat tettünk meg a piacnyitás óta. Kollégáimmal közösen, folyamatosan fejlesztettük a márkát és azon dolgozunk, hogy még jobb vásárlási élményt biztosítsunk, illetve minél több vásárlót érjünk el kedvező ajánlatainkkal. A dinamikus expanziónknak köszönhetően, ma már 250 üzletben várhatjuk vásárlóinkat országszerte” – számolt be róla Potyi Gergely a magyar, cseh és szlovák klaszter operatív igazgatója

A márka megállíthatatlannak tűnik és mindenhol, ahol jelen van meghódítja a vásárlók szívét. De mi a sikerük titka?

Folyamatosan fejlesztik termékkínálatukat, üzletkoncepciójukat. A Pepco egyet jelent a fejlődéssel. Gyermekruházati és lakásdekorációs termékeik rendkívül népszerűek, és elmondásuk szerint sikereiket kollégáiknak és vásárlóiknak köszönhetik.

A Pepco munkavállalóinak 93%-a nő, akik nagymértékben hozzájárulnak a Pepco sikeréhez, és több stratégiailag is nélkülözhetetlen pozíciót töltenek be a márka életében. Jelen vannak az igazgatótanácsban, a felsővezetésben az üzletek mindennapi életében, de még az elosztóközpontokban is.

"A nők fontos szerepet töltenek be a Pepco életében, és szerintem ez egy jó megközelítés. Ez a Pepco sikerének az egyik kulcsa. A nők talán könnyebben megértik, hogy mennyire fontos a családias, szívélyes és nyugodt légkör az üzletekben, valamint a nyitottság a vásárlóink igényei iránt" – mondta Király Zsófia, regionális vezető

A Pepco vásárlói is javarészt nők

Aki valaha is ellátogatott a Pepco 250 üzletének bármelyikébe, észrevehette, hogy az vevők jelentős hányadát a női vásárlók teszik ki. Ez nem meglepő, hiszen a Pepco kutatásai szerint a vásárlók 87%-a nő. A magyar vásárlók profilja hasonló az európai trendekhez, főként női vásárlók látogatják az üzleteket, gyakran keresve a gyermekruházatot és lakásdekorációs termékeket. A sikeres üzleti koncepciónak köszönhetően a legtöbb piacon, ahol a Pepco jelen van, a nők 90-96%-a ismeri és népszerűnek tartja a márkát. Az elmúlt időszakban a Pepco üzletlátogatása egyfajta fogalommá vált és a lojális vásárlók rendszeresen, már-már hobbi gyanánt látogatják az üzleteket.

A Pepco rendkívül változatos termékpalettával rendelkezik, ami több mint 530 termékkategóriát foglal magába. A felnőtt és gyermekruházat a kínálat több mint felét teszi ki, ezt követik a lakberendezési kiegészítők. A vállalat rendszeresen frissíti és módosítja kínálatát, hetente kb. 250 új terméket, szezononként pedig 130 új kollekciót vezet be.

„Sokszínűség, mindig kivételesen alacsony áron - ezt találják a vásárlók üzleteinkben. Egy üzletben vásárolhatnak ruhákat, valamint otthoni kiegészítőket maguknak és szeretteiknek. Tudjuk, hogy mennyire fontos a légkör, ezért gondoskodunk az üzletek kellemes hangulatáról, és munkatársaink mindig készséggel állnak rendelkezésükre. Én személy szerint nem csak a Pepco alkalmazottja, de egyben az üzlet vásárlója is vagyok, és ez a kettős szemlélet lehetővé teszi, hogy jobban megértsem az üzleteinkbe látogató emberek elvárásait” - jegyzi meg Pálmai-Huzlinger Klára, a martonvásári Pepco üzlet vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...