A Pepco 2015 tavaszán lépett a magyar piacra, azzal az ambiciózus tervvel, hogy Magyarország egyik vezető kiskereskedelmi láncává váljon. A márkát ma már senkinek sem kell különösebben bemutatni, hiszen sok család kedvenc üzlete lett; köszönhetően a rendkívül alacsony áraknak és a széles termékválasztéknak. Az elmúlt közel 9 évben a Pepco a főváros és megyeszékhelyek mellett, számos kisebb településen is nyitott üzleteket, hogy még közelebb hozza a kényelmes vásárlás élményét a vásárlókhoz. Ennek a filozófiának köszönhetően ma nyitották meg 250. üzletüket Martonvásáron.
„Hosszú utat tettünk meg a piacnyitás óta. Kollégáimmal közösen, folyamatosan fejlesztettük a márkát és azon dolgozunk, hogy még jobb vásárlási élményt biztosítsunk, illetve minél több vásárlót érjünk el kedvező ajánlatainkkal. A dinamikus expanziónknak köszönhetően, ma már 250 üzletben várhatjuk vásárlóinkat országszerte” – számolt be róla Potyi Gergely a magyar, cseh és szlovák klaszter operatív igazgatója
A márka megállíthatatlannak tűnik és mindenhol, ahol jelen van meghódítja a vásárlók szívét. De mi a sikerük titka?
Folyamatosan fejlesztik termékkínálatukat, üzletkoncepciójukat. A Pepco egyet jelent a fejlődéssel. Gyermekruházati és lakásdekorációs termékeik rendkívül népszerűek, és elmondásuk szerint sikereiket kollégáiknak és vásárlóiknak köszönhetik.
A Pepco munkavállalóinak 93%-a nő, akik nagymértékben hozzájárulnak a Pepco sikeréhez, és több stratégiailag is nélkülözhetetlen pozíciót töltenek be a márka életében. Jelen vannak az igazgatótanácsban, a felsővezetésben az üzletek mindennapi életében, de még az elosztóközpontokban is.
"A nők fontos szerepet töltenek be a Pepco életében, és szerintem ez egy jó megközelítés. Ez a Pepco sikerének az egyik kulcsa. A nők talán könnyebben megértik, hogy mennyire fontos a családias, szívélyes és nyugodt légkör az üzletekben, valamint a nyitottság a vásárlóink igényei iránt" – mondta Király Zsófia, regionális vezető
A Pepco vásárlói is javarészt nők
Aki valaha is ellátogatott a Pepco 250 üzletének bármelyikébe, észrevehette, hogy az vevők jelentős hányadát a női vásárlók teszik ki. Ez nem meglepő, hiszen a Pepco kutatásai szerint a vásárlók 87%-a nő. A magyar vásárlók profilja hasonló az európai trendekhez, főként női vásárlók látogatják az üzleteket, gyakran keresve a gyermekruházatot és lakásdekorációs termékeket. A sikeres üzleti koncepciónak köszönhetően a legtöbb piacon, ahol a Pepco jelen van, a nők 90-96%-a ismeri és népszerűnek tartja a márkát. Az elmúlt időszakban a Pepco üzletlátogatása egyfajta fogalommá vált és a lojális vásárlók rendszeresen, már-már hobbi gyanánt látogatják az üzleteket.
A Pepco rendkívül változatos termékpalettával rendelkezik, ami több mint 530 termékkategóriát foglal magába. A felnőtt és gyermekruházat a kínálat több mint felét teszi ki, ezt követik a lakberendezési kiegészítők. A vállalat rendszeresen frissíti és módosítja kínálatát, hetente kb. 250 új terméket, szezononként pedig 130 új kollekciót vezet be.
„Sokszínűség, mindig kivételesen alacsony áron - ezt találják a vásárlók üzleteinkben. Egy üzletben vásárolhatnak ruhákat, valamint otthoni kiegészítőket maguknak és szeretteiknek. Tudjuk, hogy mennyire fontos a légkör, ezért gondoskodunk az üzletek kellemes hangulatáról, és munkatársaink mindig készséggel állnak rendelkezésükre. Én személy szerint nem csak a Pepco alkalmazottja, de egyben az üzlet vásárlója is vagyok, és ez a kettős szemlélet lehetővé teszi, hogy jobban megértsem az üzleteinkbe látogató emberek elvárásait” - jegyzi meg Pálmai-Huzlinger Klára, a martonvásári Pepco üzlet vezetője.