- Hirdetés -

Ünnepel az ÉVA magazin

|

- Hirdetés -

Idén tavasszal ünnepli 10. születésnapját az ÉVA magazin, az eltelt évtized alatt 114 lapszám jelent meg, 23 különszám és több mint kétmilliót adtak el a lapból. Éva Tolerancia kampány, az első smink, retus és filter nélküli címlap, a hazai glossy magazinok piacán elsőként bevezetett iPad-alkalmazás, számtalan, a márka egyediségét és minőségét elismerő díj – többek között ezek jellemezték a születésnapját ünneplő ÉVA magazin elmúlt tíz évét.

 

2007 tavaszán a Marquard Media egy hazai fejlesztésű, kimondottan a magyar piacra készülő női magazinnal bővítette portfólióját. Az Éva nem állt be a sorba, hanem átfogó piackutatási munkák eredményeire támaszkodva a közönség új körét szólította meg. Azokat, akik egy magazintól már nem azt várják, hogy kialakítsa ízlésüket, segítse nővé érésüket, hanem kialakult életstílusukhoz méltó, színvonalas, megbízható, praktikus olvasmányt keresnek. Egy magazint, amely az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál.

 

„Emlékszem az első találkozásra az alapító csapattal. Az étterem eldugott asztala fölött összedugott fejek képét a mai napig őrzöm, csakúgy, mint a várakozás izgalmát. A szinte tapintható alkotó szellem, a kreatív energiák, az értékteremtés vágya és ígérete, a hasonló értékrendű emberek harmóniája a kezdetektől kíséri útján az Éva magazint. Különlegeset és egyedit akartunk teremteni, valami olyat, ami a sajátunk, a miénk, azoké az értelmes magyar nőké, akik az élet területei között egyensúlyozva, zsonglőrködve már megtalálták magukat, és élvezik, hogy a saját útjukat járják. 10 éve vagyunk része egymás életének, 10 éve kapok minden lapszámtól olyan gondolatokat, amelyek feltöltenek, előrevisznek, és olyan írásokat, amelyek mintha személy szerint nekem szólnának, és amelyekben – hűen az Éva szlogenjéhez – magamra ismerek” – mondta el a kezdetek kapcsán Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

 

Hasonló emlékeket őriz az indulásról Margaret Ann Dowling, a lap alapító ügyvezető igazgatója:

„Az Éva abban a személyes pillanatban született, amikor rájöttünk, hogy napról napra távolabb kerültünk attól az élettől, amit előre elterveztünk. Ahogy magyarul mondják, az egyik szemünk sírt, a másik pedig nevetett. Felismertük, hogy tennünk kell valamit azért, hogy a többi nő is tudja, nincsenek egyedül, mind egy hajóban evezünk. Tartani kell egy kis szünetet a tökéletességért folytatott önmarcangolásban és önkorlátozásban. Együk meg azt a sütit, táncoljunk, vegyünk egy mély levegőt és álljunk meg egy pillanatra, hogy élvezzük az életet.”

 

Az Éva magazin sikere immáron egy évtizede töretlen. Különlegességét többek között az adja, hogy bátran nyúl olyan kérdésekhez, mint fontos társadalmi ügyek, környezetvédelem, családi történetek. Teszi mindezt komoly, humoros, szórakoztató, inspiráló, néha meghökkentő, provokatív módon. Ez utóbbit mutatja, hogy hazánkban ez a női magazin jelent meg először retusálatlan, sminkmentes címlappal, de éppolyan emlékezetes az a borító is, amelyen a gyermekét szoptató Gryllus Dorka látható, vagy az, amelyen egyszerre 3 vallási jelkép is megjelent. „A lényeg az, ami összeköt minket. A női mivoltunk, a gondolataink, az érzelmeink, a vágyaink, a tetteink” – fogalmaz Pócsik Anita főszerkesztő a lapról.

 

Az Éva abból a szempontból is egyedi, hogy magukat az olvasókat is bevonja, aktivitásra sarkallja: 10 év alatt 63 alkalommal kerülhettek előfizetők a borítóra, a 2016-ban meghirdetett Éva Tolerancia évéhez kapcsolódóan pedig minden szám oldalain egy tolerancialánc húzódott végig, egymást kézen fogó ismeretlenekkel.

 

A jubileumi, májusi lapszám rendhagyó belsővel és külsővel jelentkezik: a borítón egy generációkat összekötő ikon, Halász Judit szerepel, a tartalom pedig bepillantást enged az ÉVA elmúlt 10 évébe. A leghűségesebb előfizetők mellett bemutatkozik a lap szerkesztősége is, a legkedveltebb szerzők egymást faggatják, s megszólalnak és bepillantást engednek az életükbe azok a híres anyák, akik már korábban is megmutatták valós arcukat, mindennapjaikat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....