- Hirdetés -

Ünnepel az ÉVA magazin

|

- Hirdetés -

Idén tavasszal ünnepli 10. születésnapját az ÉVA magazin, az eltelt évtized alatt 114 lapszám jelent meg, 23 különszám és több mint kétmilliót adtak el a lapból. Éva Tolerancia kampány, az első smink, retus és filter nélküli címlap, a hazai glossy magazinok piacán elsőként bevezetett iPad-alkalmazás, számtalan, a márka egyediségét és minőségét elismerő díj – többek között ezek jellemezték a születésnapját ünneplő ÉVA magazin elmúlt tíz évét.

 

2007 tavaszán a Marquard Media egy hazai fejlesztésű, kimondottan a magyar piacra készülő női magazinnal bővítette portfólióját. Az Éva nem állt be a sorba, hanem átfogó piackutatási munkák eredményeire támaszkodva a közönség új körét szólította meg. Azokat, akik egy magazintól már nem azt várják, hogy kialakítsa ízlésüket, segítse nővé érésüket, hanem kialakult életstílusukhoz méltó, színvonalas, megbízható, praktikus olvasmányt keresnek. Egy magazint, amely az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál.

 

„Emlékszem az első találkozásra az alapító csapattal. Az étterem eldugott asztala fölött összedugott fejek képét a mai napig őrzöm, csakúgy, mint a várakozás izgalmát. A szinte tapintható alkotó szellem, a kreatív energiák, az értékteremtés vágya és ígérete, a hasonló értékrendű emberek harmóniája a kezdetektől kíséri útján az Éva magazint. Különlegeset és egyedit akartunk teremteni, valami olyat, ami a sajátunk, a miénk, azoké az értelmes magyar nőké, akik az élet területei között egyensúlyozva, zsonglőrködve már megtalálták magukat, és élvezik, hogy a saját útjukat járják. 10 éve vagyunk része egymás életének, 10 éve kapok minden lapszámtól olyan gondolatokat, amelyek feltöltenek, előrevisznek, és olyan írásokat, amelyek mintha személy szerint nekem szólnának, és amelyekben – hűen az Éva szlogenjéhez – magamra ismerek” – mondta el a kezdetek kapcsán Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

 

Hasonló emlékeket őriz az indulásról Margaret Ann Dowling, a lap alapító ügyvezető igazgatója:

„Az Éva abban a személyes pillanatban született, amikor rájöttünk, hogy napról napra távolabb kerültünk attól az élettől, amit előre elterveztünk. Ahogy magyarul mondják, az egyik szemünk sírt, a másik pedig nevetett. Felismertük, hogy tennünk kell valamit azért, hogy a többi nő is tudja, nincsenek egyedül, mind egy hajóban evezünk. Tartani kell egy kis szünetet a tökéletességért folytatott önmarcangolásban és önkorlátozásban. Együk meg azt a sütit, táncoljunk, vegyünk egy mély levegőt és álljunk meg egy pillanatra, hogy élvezzük az életet.”

 

Az Éva magazin sikere immáron egy évtizede töretlen. Különlegességét többek között az adja, hogy bátran nyúl olyan kérdésekhez, mint fontos társadalmi ügyek, környezetvédelem, családi történetek. Teszi mindezt komoly, humoros, szórakoztató, inspiráló, néha meghökkentő, provokatív módon. Ez utóbbit mutatja, hogy hazánkban ez a női magazin jelent meg először retusálatlan, sminkmentes címlappal, de éppolyan emlékezetes az a borító is, amelyen a gyermekét szoptató Gryllus Dorka látható, vagy az, amelyen egyszerre 3 vallási jelkép is megjelent. „A lényeg az, ami összeköt minket. A női mivoltunk, a gondolataink, az érzelmeink, a vágyaink, a tetteink” – fogalmaz Pócsik Anita főszerkesztő a lapról.

 

Az Éva abból a szempontból is egyedi, hogy magukat az olvasókat is bevonja, aktivitásra sarkallja: 10 év alatt 63 alkalommal kerülhettek előfizetők a borítóra, a 2016-ban meghirdetett Éva Tolerancia évéhez kapcsolódóan pedig minden szám oldalain egy tolerancialánc húzódott végig, egymást kézen fogó ismeretlenekkel.

 

A jubileumi, májusi lapszám rendhagyó belsővel és külsővel jelentkezik: a borítón egy generációkat összekötő ikon, Halász Judit szerepel, a tartalom pedig bepillantást enged az ÉVA elmúlt 10 évébe. A leghűségesebb előfizetők mellett bemutatkozik a lap szerkesztősége is, a legkedveltebb szerzők egymást faggatják, s megszólalnak és bepillantást engednek az életükbe azok a híres anyák, akik már korábban is megmutatták valós arcukat, mindennapjaikat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....