- Hirdetés -

Ünnepi műsorral jön a reBrief

|

Március 1-jén, hétfőn rendhagyó tematikával ünnepli 75. adását a reBrief, a Mediator reklámszakmai rádióműsora. A speciális adásban a készítők választják ki kedvenc epizódjaikat a műsor közel kétéves történetéből, és osztják meg az ezekhez kapcsolódó érdekességeket, háttérsztorikat.

75. adásához és az 1500. „reklámpercéhez” érkezett a reBrief, a Mediator a Trend FM-en hallható reklámszakmai műsora. Az adás 2019 áprilisában podcastként indult, de rendkívül gyorsan – gyakorlatilag az első online adást követően – rádióműsorrá fejlesztették a formátumot, amely hétfőnként 15 órától 20 percben jelentkezik a gazdasági profilú, Budapesten a 94.2 frekvencián hallható rádióadón. Természetesen a podcast is megmaradt, a hallgatók jelentős része a kezdetek óta a Spotify-on követi a reBriefet.

Az ünnepi, 75. adás – amely március 1-jén, hétfőn 15 órától hallható a rádión – speciális tematikával jelentkezik. Ezúttal Czibóka Gabriella, Dankó Bence és Marosi Viktor műsorvezetői triója mellett a készítők – Fazekas Anita szerkesztő, Saliga Réka gyártásvezető és Négyesi Tamás kreatív producer – is válogatnak kedvenc adásrészleteikből háttérsztorikkal kiegészítve azokat, de a reBrief alapításában fontos szerepet játszó Barabás Dániel szövegíró is újra csatlakozik egy epizód erejéig.

“Felüdülés hétről-hétre a magyar reklámszakmai újdonságokkal foglalkozni, és azokat a pontokat megtalálni, amelyek előremozdíthatják a szereplők közötti kölcsönös megértést és párbeszédet. Előremutató adásokat szeretnénk létrehozni, amelyek kézzelfogható inspirációt jelentenek valamennyi szakmában dolgozó számára” – fogalmazott Czibóka Gabriella műsorvezető, a Mediator stratégája.

„A reBrief alapítása előtt sokat gondolkodtunk, mi lehet a legjobb terep a reklámozásról szóló diskurzus számára. A podcast – és persze a rádió – termékeny formátumnak bizonyult a közös gondolkodáshoz és a hazai kreatív termékek megvitatásához. Én annak örülök a legjobban, hogy a reBriefben közel két éve nem csak mi alkotók látunk fantáziát, de a Mediator és a Trend FM mellett követőink, hallgatóink is. Izgalmas akár ügyfelekkel is arról beszélni, mit hallottak egy-egy epizódban” – tette hozzá Dankó Bence kreatív stratéga, műsorvezető.

„Rádiós műsorvezetőként tanulságos, hogyan adjunk hírt a reklámszakma újdonságairól viszonylag rövid adásidőn belül, hiszen sok esetben, ami a szakmabelieknek evidens, az az átlaghallgatónak távoli. Ezért van szükség egy ilyen edukatív műsor esetében a humorra, és egy olyan felkészült csapatra, amely a szerkesztési elveket adásról-adásra csiszolja a tökéletesség igényével” – értékelte az együttműködést Marosi Viktor rádiós műsorvezető.

„Az egyik legnagyobb hazai független reklámügynökségként kiemelt feladatunknak tartjuk, hogy ne csak rendszeres fórumot biztosítsunk a szakmának, de a reklámozás érdekességeit körüljárva a szélesebb közvéleménynek is meg tudjuk mutatni, hogy milyen összetett világ a miénk” – fogalmazott Biró László a Mediator ügyvezetője. „A reBrief a kollégák szerelemprojektjeként indult, de már a kezdetektől a teljes ügynökség támogatását élvezi. Nem volt kérdés az első podcastadást követően, hogy a rádiós formátum felé mozdulunk el. És – bár rengeteg munka van egy-egy adás elkészítésével – csöppet sem bántuk meg, hogy belevágtunk” – tette hozzá.

A neuromarketingtől a GVH-ig

A 75 adásban eddig közel 70, a szakmából és a társterületekről érkező vendéget köszöntött eddig a reBrief stábja. Ennek köszönhetően nemcsak ügynökségi vagy ügyféloldali szakemberek kerültek mikrofonvégre a közel két év alatt, hanem szép számmal volt a meghívottak között pszichológus, jogász, szociológus vagy akár neuromarketing-szakértő is. A Gazdasági Versenyhivatal vagy az Önszabályozó Reklámtestület képviselői is megszólaltak a műsorban, hiszen az adásfolyam kimondott célja, hogy az ügynökségi munka során használható gyakorlatokat mutasson be a szakmabelieknek.

A rendszerint egy-egy témára fókuszáló interjúk mellett a műsor állandó eleme a szakmai hírblokk, az emlékezetes és kevésbé hatékony megoldásokat egyaránt kendőzetlenül elemző hazai szpotszemle, a nagyobb social felületek tendenciáit bemutató platformhíradó, de lassan a hatósági ügyek és bírságok elemzése, a tanulságok elemzése is önálló rovattá fejlődik.

A szűkebb stáb mellett a full service ügynökség számos kollégája járul hozzá témákkal, ötletekkel az adás elkészültéhez hétről-hétre. Ennek is köszönhető, hogy bár a reBrief Magyarország reklámműsoraként határozza meg magát, a témák szinte a marketingkommunikáció teljes spektrumát lefedték eddig is, és továbbra is ez a cél lebeg a készítők szeme előtt. A közeljövő tervei között szerepel, hogy a reBrief felületei még informatívabbá és interaktívabbá váljanak, így a produkcióval a hallgatók még alaposabban merülhessenek el a szakmában.

A reBrief minden adása meghallgatható podcast formában a Spotify-on is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...