- Hirdetés -

Ünneplő topvezetők – 1. rész

|

- Hirdetés -

Hogyan szerzik be az ajándékot, mi az ünnepi menü és hol szilvesztereznek idén a topvezetők – többek között ez is kiderül a Marketing&Media magazin hagyományos ünnepi összeállításából.

 

Noszek Péter, Nestlé Hungária, ügyvezető igazgató

Kirándulás és futás

– Hogyan szerzi be az ajándékokat?

– Az interneten és hagyományos módon is fogok vásárolni.

– Van kedvenc karácsonyi menüje?

– Halászlé, rántott hal petrezselymes krumplival és tartárral.

– Van-e valami különleges terv szilveszterre?

– Családi szilvesztert tervezünk szűkebb körben.

– Lesznek nagy tévézések az ünnep alatt?

– Nem igazán, inkább kirándulni fogunk a feleségemmel, aki fotózik. És futni járok majd minden nap.

– Beoltatja-e magát, ha megérkezik a vakcina?

– Igen.

– Jobb év lesz 2021, mint az idei?

– Amennyiben a családom tagjai mind egészségesek maradnak, akkor ugyanolyan lesz 2021, mint 2020. Ez a leg-fontosabb. Ami a többit illeti, optimista vagyok. Remélem, hogy a Covid-helyzet javul, és ezzel a hangulat, a közösségek és a gazdaság is pozitív irányba változik.

 

Kerekes Péter, Coca-Cola, ügyvezető igazgató

Telelés Tenerifén

– Személyesen, vagy az interneten szerzi be az ajándékokat?

– Az előre megtervezett nagyobb tételeket online, a kisebb, spontán ajándékokat lehet, hogy valamelyik boltban, egy kevésbé forgalmas helyen veszem majd meg.

– Mi a kedvenc karácsonyi menüje?

– Bármi, amit anyám készít. Halászlé, töltött káposzta és a páratlan somlói galuskája.

– Elutazik a téli szünetben?

– Igen, szeretnék a második otthonunkban telelni Tenerifén, szűk családi körben.

– Van már valami különleges program szilveszterre?

– Nincs, improvizálunk majd, a lehetőségekhez képest.

– Lesz nagy tévézés az ünnepek alatt?

– Inkább sportolnék amennyit csak lehet.

– Beoltatja majd magát?

– Még nem döntöttem el, szeretnék előbb több információhoz jutni.

– Jobb év lesz 2021, mint az idei?

– A Yazz száma jut eszembe 1988-ból: „The only way is up” –igen, a jövő évnek már jobbnak kell lennie.

 

Heiszler Gabriella, SPAR Magyarország, ügyvezető igazgató

Batyus karácsonyozás

– Személyesen vásárol, vagy az interneten szerzi be az ajándékokat?

– Is-is. Egész évben célom, hogy minél több saját áruházunkba eljussak és hogy használjam az online shopunkat is. A SPAR-ban a karácsonyi szezon kiemelten fontos, rengeteg ilyenkor a munkánk. Pont emiatt a korai ajándékvásárlók közé tartozom, az idén is október végé-re megvásároltam mindenkinek a meglepetést.

– Mi a kedvenc karácsonyi menüje?

– Nálunk „batyus” karácsony van, anyukám hoz halászlét, a nagynéném borlevest és az édességet (somlóit) az unokatestvérem. Én jellemzően a főételeket készítem: természetesen SPAR-os alapanyagokból rakott csülök és tokajis libamájpástétom az állandó menü, ami tavaly először kiegészült sült lazaccal is, a korábbi harcsa paprikás helyett.

– Milyen lesz a szilveszter?

– Évek óta ugyanazokkal a baráti családokkal ünnepeljük az év végét, aminek a fő attrakciója a kemencés malacsütés. Remélem, a járványügyi intézkedések ezt az idén is meg fogják engedni.

– Beoltatja magát, ha megérkezik a vakcina?

– Amennyiben biztonságos és megbízható lesz, akkor igen.

– Jobb év lesz 2021, mint az idei?

– Remélhetőleg a járvány lecseng, és vissza tudunk térni a régi kerékvágásba. A világgazdaságot érintő károk felszámolása azonban hosszabb időt fog igénybe venni, és ennek megérezzük majd a negatív hatásait egyénként és vállalatként is.

 

Szabó Melinda, Magyar Telekom, kereskedelmi vezérigazgató-helyettes

Tűzijáték a kertből

– Honnan szerzi be az ajándékokat?

Egy részüket online szoktam, ugyanakkor nagyon kedvelem a karácsonyi forgatag hangulatát, így néhány apróság miatt el szoktam menni vásárolni is. Az idén ez hiányozni fog, ugyanakkor megnyugtató, hogy online mindent be tudok szerezni.

– Hogy telik majd a szilveszter?

– Az év búcsúztatását és az új köszöntését szűk családi körben tervezzük. Már hagyomány, hogy éjfélkor a kertből nézzük a környékünkről fellőtt kisebb tűzijátékokat. A barátainkkal online tartjuk a kapcsolatot és biztosan kitalálunk valamilyen játékot, hogy közösen szórakozzunk.

– Készül nagy tévézésekre az ünnepek alatt?

– Alapvetően aktív család vagyunk, szeretünk nagyokat kirándulni a hegyekben, kis szerencsével szép, fehér környezetben. Viszont biztos lesz közös családi rajzfilmnézés a kisfiammal, hiszen egy hideg téli napon ez jó program.

– Beoltatja majd magát?

– Mielőtt döntök, szeretném megvárni a kötelező EU-s vizsgálatok eredményeit és az orvosi szakvéleményeket.

 

Kovács György, Törley Pezsgőpincészet, ügyvezető igazgató

Pezsgő a benzinkútról

– Honnan szerzi be az ajándékokat?

– Az élelmiszereket személyesen, azonban a jelen körülmények között minden más esetén az online-t preferálom.

– Van-e kedvenc karácsonyi menüje?

Legjobban a halat és a bejglit szeretem, de minden ünnepi magyaros fogás nagy kedvencem.

– Lesz elég pezsgő otthon? Melyik lesz az idei kedvence?

– A legjobb válasz a talán, volt már ugyanis példa rá, hogy az összeset elajándékoztam, ami otthon volt, és ezt csak szilveszter este vettem észre, így a közeli benzinkúton vettem meg a koccintáshoz elengedhetetlen újévi pezsgőt. Száraz pezsgőből a François Pinot Noir Rosé Brut Nature nyerspezsgőt választom, az édesek közül pedig a Törley Tokaji Doux-t.

– Készül nagy tévézésekre az ünnep alatt?

– Mivel ilyenkor együtt van a család, nem nézzük a tévét, maximum háttérzajként megy.

– Beoltatja magát, ha megérkezik a vakcina?

– Igen, szeretném.

– Jobb év lesz 2021, mint az idei?

– Biztosak vagyunk benne, hogy egy szebb és jobb év vár ránk, és kívánjuk is mindenkinek, hogy így legyen.

 

Novák Péter, Dentsu Aegis Network Hungary, ügyvezető igazgató

Pihenés, alvás, sportolás

– Személyesen vagy online vesz ajándékokat?

– Neten rendeltem meg az idén is mindent, ami az év végi ünnepekhez kapcsolódik, mint ahogy az utóbbi években.

– Tervez különleges programot szilveszterkor?

– Az idén az lesz a különleges, hogy elmarad a közös szilveszteri bulizás a barátokkal.

– Tartanak online házibulit?

– Igen, valamilyen távbulizás biztosan lesz, a részleteken még dolgozunk.

– Készül nagy tévézésekre az ünnepek alatt?

– Inkább sok pihenés, alvás és sportolás a terv. És remélem, tudom csökkenteni az elolvasásra váró papíralapú könyvek számát is a polcon.

– Beoltatja magát, ha megérkezik a vakcina?

– Igen, nyugatról érkezővel.

Baross Gábor

A Marketing&Media magazin idei utolsó számában mintegy 40 hazai topvezető értékeli az idei évet, latolgatja, hogy mi várható 2021-ben illetve beszél ünnepi szokásairól. A Digitalstandon is elérhető lapszámban emellett összeállítások olvashatók 2020 jelentősebb történéseiről a hazai és nemzetközi médiapiacon, a digitális iparban, vagy éppen a márkák világában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Új főszerkesztővel folytatja az ÉVA Magazin

Birta Brigittát nevezték ki az ÉVA Magazin új főszerkesztőjének, a tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s...

Így neteznek a magyarok – Facebookra egy óra jut naponta

Naponta átlagosan egy órán át pörgetik a Facebookot a magyar felhasználók, miközben hírek olvasására negyedóránál is kevesebbet szánnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. Az elemzés szerint fél perc...

Mobilokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy...

Kétkeréken erősít a Lidl

A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő...

Új vezetői struktúrával folytatja a Publicis Groupe

Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja...

Szegeden bővít a Lufthansa

A Lufthansa Systems Hungária szegedi csapata a dinamikus növekedésnek köszönhetően irodát vált. Május 30-án kezdik az első munkanapjukat az IT szakemberek az új helyen, a várost azonban nem hagyja el a légiközlekedési informatikai vállalat,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A magyarok csaknem harmada lemondott az álmairól

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni. Nincs ez másképp a magyaroknál sem, a jó életminőség feltételei – így az egészség, de különösen az...

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....