Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display felületeit értékesítő Adevinta CMH saleshouse UP Saleshouse néven folytatja tevékenységét.
Az Adevinta Classified Media Hungary ingatlan.com Zrt. által történt, tavaly ősszel bejelentett felvásárlása után United Platforms (UP) néven egy új munkáltatói ernyőmárka jött létre. Ez magában foglalja az ingatlan.com Zrt. márkái mellett a Használtautó.hu-t, a Jófogást és a Vaterát is.
„A fúziónak köszönhetően 2024-től Magyarország internetfelhasználóinak olyan részét tudjuk elérni egyesült display portfoliónkra épülő komplex hirdetési csomagjainkkal, akik Magyarország piacvezető hirdetési portáljain vásárlási szándékkal böngésznek. A United Platforms (UP) név a felületek együttes erejében rejlő hatalmas potenciált szimbolizálja” – mondta Magyarfalvi Éva, az UP Saleshouse kereskedelmi igazgatója.
A névváltás és az általa szimbolizált egységesség újabb fontos lépést jelent a United Platforms csoporthoz tartozó, magyar tulajdonosi háttérrel és lokális menedzsmenttel bíró vertikális platformok hazai és nemzetközi versenyképességének erősítésében.