- Hirdetés -

Utcára került Abaházi Csaba

|

A 103.9 Sláger FM reggeli sztárja egy éjszakát a szabadban töltött a földön aludva mínusz 10 fokban, hogy így hívja fel a figyelmet azokra, akiknek minden éjjel a szabadban kell aludniuk.

 

„Miután elmúltak az ünnepek, hajlamosak vagyunk kevésbé figyelni egymásra, pedig a januári és februári fagyok ugyanúgy szedik az áldozataikat a hajléktalanok között. Néhány takaróval, meleg ruhával, bárki tud segíteni rajtuk. Én is adakozom, és erre buzdítom minden hallgatónkat!”- mondta Abaházi Csaba, aki műsorvezetőtársához – Vágó Piroshoz – kedden reggel hatkor az utcáról érkezett meg, nem éppen kipihenten.

 

„Perceket tudtam csak aludni, mert borzasztóan hideg volt, szinte fél fokonként éreztem, hogy hűl a levegő. Hiába, vettem fel három nadrágot, a derekam és a lábam nagyon fázott.” – folytatta Abaházi. „Volt egy pont, mikor úgy éreztem feladom, de aztán arra gondoltam, hogy egyetlen éjszakát legalább ki kell bírnom.” – tette hozzá a műsorvezető, aki reméli, hogy egy megfázással megúszta az éjszakát.

 

Az utcán alvásra expedíciós hegymászók készítették fel, Klein Dávid és Suhajda Szilárd ugyanis ők pontosan tudják, mire kell figyelni a szabadban alvásnál. A Mount Everest oxigén palack nélküli megmászására készülő hegymászók már átélték az időjárás legszélsőségesebb fokozatait is. Jelenleg az Everesten a téliszezonban a csúcs régióban a hőérzet akár mínusz 65 fok is lehet, a tavaszi szezonban valamivel kedvezőbb lesz, amikor indul a Magyar Everest Expedíció 2017.

 

A hegymászók tanácsaikkal látták el a Sláger FM reggeli sztárját. Ellenőrizték Csaba öltözetét, hálózsákját, figyelmeztették a folyadékbevitel fontosságára, illetve arra, hogy nehogy alkoholt igyon, mert az végzetes is lehet.

 

Klein Dávid, aki a leghidegebb élményét az Alaszkai – hegységben található, Denali hegyen szerezte a szinte folyamatos közel mínusz 45 fokos időjárásban, a következőket tette hozzá:

“Az teljesen elfogadható, ha Csaba óránként felriad, a nem megszokott környezet miatt, más a levegő, más a hangok, a testhelyzet ezek mind elsőre szokatlan tényezők. Ha azt veszi észre, hogy negyed óránként érzi, fel kell kelnie, akkor ellenőrizni kell a szigetelést. Fontos a fejet takarni, mert azon keresztül veszítjük a legtöbb hőt.”

 

“Védőfolyadék nagyon fontos! A legtöbb hőt a fej, a kéz és a lábunk adja le. Nagyon fontos, hogy lábunkat védjük, de ne szoros cipővel, mert az korlátozza a vérkeringést.” – tette hozzá Suhajda Szilárd, – “Így elkerülhetjük a fagyási sérüléseket, ami a perifériákon a legvalószínűbb.”

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...