- Hirdetés -

Úthengerként tért vissza a Megasztár

|

A teljes lakosságnál egymilliónál is többen voltak kíváncsiak a visszatérő Megasztárra. Az egész hetet nézve is a TV2 végzett az élen.

Az őszi szezont lendületesebben kezdte a TV2, mint az RTL. A mögöttünk álló 38. hetet is megnyerte a TV2 minden fontos célcsoportnál, ráadásul kényelmes előnnyel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 4,4 százalékpont, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpont volt a két csatorna közötti heti különbség – a TV2 javára. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a szombat kivételével mindegyik napot a TV2 nyerte. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál minden este a TV2-é volt.

A komplett csatornaportfóliók terén ugyanez a helyzet, minden célcsoportnál a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de ez is 4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 27,7 százalék, RTL Magyarország: 23,7 százalék).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,4 19 15,6
RTL 12 10,8 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 14 11,5
RTL 7,3 6,8 7,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,3 26,4 24,6
RTL Magyarország 18,5 16,2 18,1
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
MTVA 5,5 9,8 4,6
Network4 4,2 5,4 3,0
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 2,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,2 2,6
Paramount Global 2,4 2,3 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,8% / 14,9% (16,9% / 14,6%)
Tények Plusz – 14,5% / 12,7% (13,8% / 11,5%)
Ázsia Expressz – 18,5% / 18,5% (18,3% / 17,9%)
A Kísértés – 13,7% / 15% (13,3% / 14,9%)

RTL
Híradó – 18,5% / 15,6% (18,5% / 15,3%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (10,9% / 9,6%)
Fort Boyard – Az erőd – 10,6% / 10,8% (korábbi héten a Kalandra fal: 7,5% / 7,3%)
Kabát FC – 5,7% / 5,3% (6,3% / 6,1%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradónak jobb heti átlaga volt, mint a TV2-nek. S ezzel nagyjából minden jót el is mondtunk az RTL hétköznapjairól. Az RTL-es újdonság, a Fort Boyard jobb számokat hozott, mint a korábbi héten a Kalandra fal. De egyrészt annál nem volt nehezebb jobban szerepelni, másrészt az Ázsia Expresszel szemben a 10 százalék körüli heti átlaguk is kevés volt. Az Ázsia Expressz – A Kísértés páros jobban működött, mint az RTL-es kínálat.

Szombaton az X-Faktor továbbra is szépen teljesít, különösen a 18-49 éveseknél. Ennél a korosztálynál 24,9 százalékot tett ki a tehetségkutató share-je, miközben a Sztárban Sztár All Stars csak 14,5 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél is az X-Faktor nyert, a teljes lakosságnál viszont ismét jobb számokat produkált a Sztárban Sztár All Stars. Utóbbi 4+-os közönségaránya 23,7 százalék volt, miközben az X-Faktoré 18,2 százalék.

Vasárnap a Sztárbox elől kicsit elvitte a show-t a visszatérő Megasztár. A fiatalabb célcsoportoknál is jobban szerepelt a TV2 emblematikus műsora, mint az RTL-es produkció. A teljes lakosságnál pedig egészen nagy volt a különbség, miután a Megasztár egymilliónál is több embert ültetett a képernyők elé, dupláját, mint a Sztárbox.

A Megasztár bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 345 ezer, a 18-59 éveseknél 507 ezer, a teljes lakosságnál 1.057.127 néző volt kíváncsi a Megasztárra. Az RTL legnézettebbje mindhárom nagy célcsoportnál az X-Faktor volt. A 18-49 éveseknél 308 ezer, a 18-59 éveseknél 427 ezer, a teljes lakosságnál 675 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 507 765 24,2
X-FAKTOR RTL 427 683 23,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 344 009 18,3
SZTÁRBOX RTL 303 974 15,0
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 293 072 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 277 448 17,0
TÉNYEK TV2 267 463 23,1
HÁZON KÍVÜL RTL 267 019 15,6
HÍRADÓ RTL 260 899 18,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 249 599 21,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 1 057 127 25,6
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 811 790 23,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 795 100 21,0
TÉNYEK TV2 715 648 23,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 679 088 19,5
X-FAKTOR RTL 675 192 18,2
HÍRADÓ RTL 613 139 22,4
HÁZON KÍVÜL RTL 543 488 15,1
SZTÁRBOX RTL 480 588 12,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 436 871 19,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 345 236 23,8
X-FAKTOR RTL 308 951 24,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 240 811 19,4
SZTÁRBOX RTL 228 208 16,1
HÁZON KÍVÜL RTL 182 574 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 180 355 16,1
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 167 059 14,5
HÍRADÓ RTL 166 395 17,2
A KÍSÉRTÉS TV2 157 474 14,7
FORT BOYARD – AZ ERŐD RTL 157 074 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...