- Hirdetés -

Ütős újdonságok jönnek a szépségpiacon

|

- Hirdetés -

2020 a szépségipar egyik legemlékezetesebb és legizgalmasabb éve lesz – derül ki a FOREO éves trend riportjából. Technológiai újítások, hiper-perszonalizált termékek és sokkoló megoldások várhatók a piacon a stockholmi intézet szerint: ASMR-alapú bőrápolás, kannabisszal dúsított termékek, skandináv ihletésű arcápolási rutin, termo-alapú tisztítás és bőrfitnesz. Hamarosan mindegyikkel találkozhatunk!

1. Hódít az N-Beauty

A Kínából indult C-Beauty, a koreai K-Beauty és a Japánból származó J-Beauty hullámok után új szépségrend előretörése várható, amely nem más, mint az N-Beauty, azaz az északi stílusú bőrápolás. A skandináv vonal az egyszerű és természet közeli szépségápolást hirdeti az egészségtől kicsattanó kinézetért, amelyért a világ legboldogabb emberei már régóta rajonganak. A minimalista bőrápolás egyre növekvő, a 10 lépéses, fáradtságos bőrápolási procedúrák viszont egyre csökkenő népszerűsége mind hozzájárulnak az új N-Beauty trend sikeréhez. Mindeközben a bőrgyógyászok is a bőrápolási termékek ésszerű mennyiségét javasolják, megfelelően előkészített bőrtisztítással és természetes, tápanyagokban gazdag összetevők használatával.

2. Hőalapú arctisztítás

Azzal, hogy a FOREO 2013-ban bemutatta első LUNA arctisztító készülékét, örökre megváltoztatta milliók arctisztítási rutinját. 2020-ban az arctisztító trendek új szintre lépnek és belép a hőalapú, más néven termo-technológia, olyan ideális tisztítási feltételeket teremtve, amelyeket manuálisan nehéz lenne elérni. A meleg fellazítja a pórusok mélyéről a szennyeződéseket és a faggyút, miközben kiszorítja a piszkot és az olajokat. A hőalapú arctisztítás az egyik legfelkapottabb trend lesz ebben az évben.

3. CBD szépség

Míg a kannabisz a világ legtöbb országában illegális kábítószer, a CBD-t (kannabidiol), vagyis a kannabisz növényből kinyert, nem-toxikus hatóanyagát rendkívül sok formában, legális keretek között használják. A CBD felhasználása körüli viták közepette óriási figyelmet kapott a szépségiparban tapasztalt sikere. “Ez a szuper-összetevő egyaránt használható fájdalomcsillapításra, stimulálásra, nyugtatásra, élénkítésre, hidratálásra, vagy éppen a bőr táplálására. Talán nincs is más olyan hatóanyag, amely ennyire széleskörűen segíthet a külső-belső egyensúly megtalálásában” – mondja a CBD-ről Lisa Payne, a Stylus trendelemző cég szépség szerkesztője. A kender növény kivonata 2020-ban tovább hódít, a CBD alapú szépségápolási termékek piacának értéke 2029-re elérheti a 25 milliárd US dollárt.

4. App-vezérelt, személyre szabott bőrkezelések

Az emberi bőr, mint a legnagyobb szerv, kiemelkedő figyelmet és személyre szabott ápolást igényel, a perszonalizált kezelések területén is számos újítás várható az évben. Az applikáció vezérelt szépségápolási eszközök, mint az UFO okos-maszk, vagy a LUNA mini 3 arctisztító soha nem tapasztalt, otthoni-luxus élménnyel ajándékozzák meg használóikat. A jövőben az innováció az otthonunkba költözik: ezekkel a eszközökkel az életmódunknak és saját igényeinknek megfelelő bőrkezeléseket alakíthatunk ki okostelefonunk segítségével, otthoni környezetben.

5. Szkvalénnal a környezet káros hatásai ellen

A bőrünknek ártó környezetszennyezés és a stressz ellen az egyik leghatásosabb fegyver 2020-ban a szkvalén lesz. A szkvalén az emberi bőrsejtek által termelt egyik leggyakoribb olaj számtalan termékben tűnik fel, köszönhetően annak a képességének, hogy könnyen, mégis rendkívül hatásosan hidratál, valamint megóvja a bőrt a káros szabad-gyököktől. Hagyományosan a cápamáj-olajból előállított szkvalént ma már a kozmetikai ipar is fenntartható növényi eredetű forrásokból nyeri, például olajbogyóból, vagy rizskorpából.

6. ASMR a bőrápolásban

Az ASMR jelenség idén a bőrápolási területét is meghódítja, teljes mentális ellazulást ígérve.

Az ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response – önálló érzéki-idegi válasz) a pszichológusok definiálása szerint egy jóleső agyi érzet, gyakran a fejbőr és a gerinc körüli bizsergéssel társulva. Legtöbbször bizonyos hangok váltják ki, például a suttogás, vagy ismétlődő enyhe zajok, mint körömdobolás. A közelmúltban számos érdekes felhasználási területen bukkant fel: az amerikai Moxy Hotel ASRM típusú audió esti meséket készített, amelyet a rosszul alvó vendégek kérhetnek lejátszásra, elalvás előtt. Billie Eilish amerikai énekesnőt különleges, suttogó hangja miatt ASMR ikonnak kiáltották ki. A jelenség begyűrűzik a szépségiparba is: a YouTube-on már számos felvétel felbukkan, ahol ASMR típusú bőrápolási videókat élvezhetünk: Karuna Saturi ASMR sztár ebben a videóban egy FOREO készülék T-Sonic pulzálásának eufórikus hatását érzékelteti agyon és bőrön.

7. Fitnesz a bőrnek

Olyan hírességek, mint Kim Kardashian és J-LO már régóta esküsznek mikroáramos arckezelésekre. A mikroáram úgy hat a bőrre, mint egy kiadós edzés a testünkre, mivel stimulálja és feszesíti az arcizmokat. Az otthoni használatra kifejlesztett készülékeknek köszönhetően a szépség fanoknak ma már nem kell több tízezer forintot a szépségszalonokban hagyniuk, helyette elég egyszer beruházni egy kis készülékre. 2020-ban számos ilyen kompakt, mikroáramú termék bukkan majd fel a piacon, amelyek nemcsak biztonságosak, de személyre szabhatóak is lesznek.

Dalia Fernandez, a FOREO Intézet termékfejlesztési igazgatója szerint 2020-ban a szépségipar egy új korszakba lép, amely számos változást hoz: „A technológia egyre gyorsabb fejlődésével párhuzamos a szépségipar evolúciója is, nem beszélve arról, hogy a vásárlók is jóval tudatosabbak. Keresik a leghatásosabb, a legeredményesebb, és a legkényelmesebb megoldásokat. Ennek köszönhetően került be a FOREO a 10 legkeresettebb szépség brand közé, 2019-ben. 9 kozmetikai márka között, egyedüli skin-tech brandként világos számunkra, hogy az idők változnak és az emberek nemcsak a hétköznapi kozmetikai termékekre, hanem komolyabb bőrápolási megoldásokra is vágynak.

“A trendek, amelyek 2020-ban a beszélgetésekben és a social media oldalakon dominálnak majd, a technológiai innovációk izgalmas keverékei lesznek, meglepő, új összetevőkkel és érdekes, néha furcsa megoldásokkal. Ma már nem léteznek hagyományos szépség-mércék, ennek köszönhetően ezt az ipart leginkább a vásárlók igénye és akarata formálja, amely rendkívül izgalmas időket hoz mind a márkák, mind pedig a vásárlók számára.”- tette hozzá a FOREO szakértője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligencia alapú asszisztenssel erősít az SAP

Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és...

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....