A Thor: Ragnarök című képregényfilm 121 millió dolláros (32,5 milliárd forint) jegyárbevételével tarolt a hétvégén az észak-amerikai mozikban.
A Disney-Marvel képregénymozija, melyet 4080 filmszínházban vetítettek, a negyedik legerősebben nyitó film 2017-ben, csak három idén debütáló alkotás, A szépség és a szörnyeteg, A galaxis őrzői vol. 2., valamint az Az című horror előzte meg – írja az MTI a Variety.com beszámolója alapján. A Thor-történet harmadik epizódjának óriási sikere véget vetett a jegyárbevételek egy hónapon át tartó visszaesésének; az évtized leggyengébb októberét zárták az észak-amerikai mozik.
A Thor: Ragnarök kiemelkedő nyitó hétvégi bevétele a vakációszezon nyitányát is jelenti, a második félév veszteségeit enyhítheti még Az Igazság Ligája, melyet november közepén mutatnak be, valamint a decemberben nyitó új Star Wars-film.
Az új-zélandi Taika Waititi rendezte új Thor-mozi felülmúlta a várakozásokat, előzetesen 100-118 millió dollárra becsülték az észak-amerikai jegyárbevételét. Az Észak-Amerikán kívüli mozikban további 306 millió dollárra tett szert, így teljes hétvégi bevétele már 427 millióra rúg.
Thor alakját skandináv és germán mítoszok alapján 1962-ben alkotta meg Stan Lee, Larry Lieber és Jack Kirby a Marvel Comics képregénykiadó számára.
A címszerepet a vásznon Chris Hemsworth alakítja, olyan sztárok szerepelnek mellette, mint Tom Hiddleston, Cate Blanchett, Idris Elba, Jeff Goldblum, Mark Ruffalo és Anthony Hopkins.
Az STXfilm Rossz anyák karácsonya című vígjátéka volt a hét második nagy bemutatója, 21,6 millióra becsülik az észak-amerikai jegyárbevételét, ami 13 százalékkal meghaladta a három „rossz anya” kalandjait bemutató első film nyitó eredményét. A 2016-ban bemutatott első rész, a Rossz anyák 183,9 millió dolláros bevételt ért el a világ filmszínházaiban.
- Hirdetés -
Ütősen kezdett Thor a mozikban
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -