- Hirdetés -

Vadonatúj e-rollerekkel közlekedhetnek a budapestiek

|

- Hirdetés -

A nyári rollerszezon csúcsára időzítve a legújabb, hatodik generációs elektromos rollerekre cseréli budapesti járműflottáját a világ vezető mikromobilitási szolgáltatója, a TIER Mobility. Berlin után Budapest egyike azoknak a városoknak, ahol a szolgáltató elsőként teszi elérhetővé a legújabb e-roller modelleket a felhasználók számára.

 

A TIER folyamatosan fejleszti járműveit és azok funkcióit a felhasználói visszajelzések alapján. A gyakori városi használatra tervezett új modell még a korábbi típusoknál is stabilabb, és a legmagasabb szintű iparági követelményeknek is megfelel. Az új TIER elektromos rollerek minden korábbinál biztonságosabbak és megbízhatóbbak:

 

A jármű a kijelzőn és hangüzeneteken keresztül ad közvetlen visszajelzést a felhasználóknak a városi zónák korlátozásairól (mint például lassítás, parkolási zóna, tilos a behajtás). Ezáltal a turisták vagy a területet nem ismerő, első alkalommal rollerező felhasználók számára is egyértelműek a közlekedési szabályok.

Az új mobiltelefon-tartó segítségével az optimális szemmagasságban lévő GPS használata is könnyebbé válik az utazás során.

Az új modell a továbbfejlesztett hidraulikus felfüggesztésnek és a szélesebb fellépőnek köszönhetően maximális stabilitást és lengéscsillapitást biztosít. A csúcskategóriás motor segít az akadályok megkerülésében vagy a emelkedőkön való felhajtásban, az optimalizált hajtásrendszer pedig a kategória legjobb gyorsulását teszi lehetővé, amely különösen praktikus az elsősorban a budai városrészekre jellemző dombos területeken.

Az új e-rollerek erősebb jelzőfényekkel rendelkeznek, így minden irányból jól láthatóak a közlekedés többi résztvevője számára is.

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az új TIER elektromos roller modellnek köszönhetően a budapestiek biztonságosan és kényelmesen kezdhetik meg a nyári szezont. A stabil és tartós modell jelentős előrelépés mind a felhasználói élmény, mind a városi közlekedés szempontjából – mondta Lendvai Tímea, a TIER City Managere. – Új mércét szeretnénk felállítani a mikromobilitásban azzal, hogy a TIER 6 bevezetésével az iparág legbiztonságosabb, legtartósabb és legfenntarthatóbb járművét tesszük elérhetővé a fővárosban közlekedők számára. A hatékony és fenntartható működésre tervezett, hatodik generációs e-roller modellünk tartósabb, több cserélhető alkatrészből áll, és hosszabb élettartamú, mint az átlagos, közösségi használatú e-rollerek."

 

A legfrissebb modell 2022. július 30-tól kezdve, több lépésben jelenik meg a magyar utakon és a különböző zónákban egyedi sorrendben, fokozatosan váltja majd le a korábbi járműveket. Az új funkciók révén a berlini székhelyű TIER tovább erősíti pozícióját a világ vezető mikromobilitási szolgáltatójaként, valamint az iparág legfenntarthatóbb és legbiztonságosabb üzemeltetőjeként. A felhasználóknak az új modell használata során is be kell tartani a közösségi rollerekre érvényes új parkolási szabályokat. Az utazás befejeztével a fővárosban létesített 300 Mobi-pont bármelyikén le tudják parkolni a TIER e-rollereket, megelőzve ezzel, hogy akadályt képezzenek a gyalogosforgalom számára. Az új e-rollert a TIER budapesti fejlesztőcsapata optimalizálta a hazai és nemzetközi utakra és a magyar mérnökök feleltek a beépített parkolási megoldásokért is.

 

„A feladatunk része, hogy folyamatosan bővítsük a TIER alkalmazását, az ilyen jelentős új fejlesztések bemutatásakor pedig természetesen mi felelünk azért, hogy a jármű megfelelően kezelhető legyen az alkalmazás felületén, a bérlés zökkenőmentesen elinduljon és biztonságosan le lehessen zárni – mondta el Novák Gábor, a TIER Tech Hub Head of Engineering vezetője. – Az új e-rollerhez frissítettük az alkalmazásba integrált térképet és a forgalmi szabályokra figyelmeztető jelzéseken is sokat dolgoztunk, hogy garantálhassuk a felhasználók biztonságát.”

 

A TIER legfrissebb tavaszi adataiból látszik, hogy a jó időben, a nyári hónapokban egyre többen pattantak e-rollerre Budapesten és a júniusi indulás óta Siófokon is. A budapesti felhasználók eddig összesen több mint 2 millió percet utaztak a TIER elektromos rollerjeivel, az átlagos használati idő pedig 11,5 perc. Továbbra is rendkívül népszerűek a TIER e-rollerek a belvárosi kerületekben, a legforgalmasabb útvonal pedig a Hősök tere és Astoria közötti szakasz volt.

A TIER tavaly szeptemberben indította el e-rollerszolgáltatását Budapesten, azóta pedig már a Balaton partján, Siófokon is elérhetők a fenntartható e-rollerek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...

LEGO-val erősít az Euronics

Hosszú távú együttműködést kötött az Euronics Műszaki Áruházlánc és a LEGO Csoport. A partnerség értelmében a kreatív, gondolkodásra késztető LEGO játékkészletek válogatott kínálata már megvásárolható az Euronics üzleteiben.Bár a LEGO játékok eddig is széles...

Nem védjük eléggé a gyerekeket az online térben

Sokkal kevésbé képesek felismerni a gyerekek a számukra ártalmas tartalmakat az interneten, mint azt saját bevallásuk szerint állítják ­– állapítja meg egy friss felmérés. Mindeközben a szülők sem feltétlen tudják, hogyan álljanak hozzá gyermekük...

Élőben követhetjük Kimi Raikkönen visszatérését

Az ARENA4 és az ARENA4+ nézői élőben láthatják Magyarországon Kimi Raikkönen visszatérését. A Formula-1-es világbajnok vasárnap este futja élete első NASCAR Cup Series versenyét a Watkins Glen International szupergyors pályáján. Raikkönen tavaly jelentette be...

Ábel Anita lesz a TV2 új napi sorozatának egyik főszereplője

Hazatalálsz címmel készül a TV2 új napi szériája, a Blikk információi szerint a produkcióban tér vissza a sorozatok világába a Szomszédokban ismertté vált Ábel Anita. Az új produkció egy horvát licencen alapuló, történetalapú, helyzetkomikumokra...

Összeállt a Warner Bros. Discovery régiós menedzsmentje

Bemutatták a Warner Bros. Discovery régiós vezetői csapatát, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét. Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery...

A streaming megelőzte a kábeltévét

Idén júliusban első alkalommal fordult elő, hogy az Egyesült Államokban a tévézésre szánt időből a streaming tartalmak fogyasztása nagyobb arányt tett ki, mint a kábeltévés műsorok. A Nielsen mérései szerint az amerikai júliusban hetente...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy leégésre számíthatnak a magyarok

Még mindig sokan, háromból egy magyar nyaraló perzselődik a napon 11-15 óra között, a legerősebb UV-sugárzás idején – derült ki a Szallas.hu felméréséből. Minden tizedik válaszadó egyáltalán nem gondoskodik a fényvédelemről. Ráadásul a válaszadók...

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...
- Hirdetés -

Don't Miss

Védeni kell a szakmát, a szakembereket, a büdzséket, a fogyasztókat

Most különösen fontos, hogy hitelesen és felelősen használjuk a marketing eszközeit – mutatott rá Bujáki Zsolt. A Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívásokkal szembesül az autóipar és elárulta...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....